Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zit te twijfelen of ik een Pocophone ga aanschaffen. Ik maak me zorgen om het 4G bereik in het noorden van Nederland, heeft iemand hier ervaring mee? Ook het besturingssysteem, hoe is dat, ik heb nu Emui 4.1.
Ik heb 500 euro budget, zijn er nog andere telefoons die beter zijn dan deze waar ik naar zou moeten kijken?

Wat ik fijn vind aan een telefoon is:
Goede werking googlemaps
Een 3.5 mm jack voor koptelefoon
Vingerafdruk vergrendeling
Goed batterijleven van minimaal een dag
Een fijn besturingssysteem zonder veel bloatware
Leesbaarheid scherm in zonnige tijden
Goedwerkende bluethooth

Waar ik geen gebruik van maak:
Draadloos opladen

Relevante software en hardware die ik gebruik
huawei DIG-L01 16 gig

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel revieuws gelezen alleen niks kunnen vinden over 4G in Noord Nederland. Of is dit vergelijkbaar met de huawei die ik nu heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
4g is volgens mij alleen echt je provider, maar moet heel eerlijk zijn dat ik er nooit echt in duik als ik een andere telefoon koop.
Ben zelf iig erg tevreden over Oneplus en volgens mij de nieuwe Google pixel zou ook in je budget kunnen vallen.

Mijn Oneplus 5t doet het erg goed op een acculading en laadt heel snel op. De accu is beter dan de iPhone 8s van mijn vrouw.

Voor leesbaarheid in de zon moet je je scherm feller zetten. Of op automatisch.

[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 27-08-2019 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Dit is aankoopadvies, dus schopje naar ATT.

Waarom zou 4G niet goed werken in Noord Nederland?

Verder is het toestel inmiddels ruim één jaar geleden uitgekomen. Opzich niet erg, echter krijg je dan wel minder lang updates.

EMUI en MIUI zijn redelijk vergelijken, dus daar zal je weinig moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
De Pcophone mist NFC, misschien beter naar een recenter model kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:37
Ik heb al jaren Xiaomi devices en woon echt in noord nederland (friesland). Ik heb hier geen problemen mee ondervonden met mijn provider (tele2). Echter zou ik de pocophone overslaan en voor iets recenters gaan als de mi 9t. Deze heb ik net in gebruik, en bevalt supergoed. Als je van emui komt is de stap naar miui klein.
De mi9t heeft vingeradruk ontgrendeling (onder het scherm). Een amoled scherm dat uitstekend te lezen is in de zon, En een accu die het makkelijk meer dan een dag volhoud. De keuze voor de pro of de normale versie is natuurlijk net hoeveel snelheid je wil. product: Xiaomi Mi 9T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog een groot verschil tussen EU telefoons en Xiaomi? Is het wel even goed beveiligd etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 17:32:
Is er nog een groot verschil tussen EU telefoons en Xiaomi? Is het wel even goed beveiligd etc?
Afgezien van de *knip*. Fairphone komen echt bijna alle toestellen uit Chinaland/Taiwan/Aziatië.

Het grootste verschil tussen toestellen is de gebruikte hardware, een Samsung van een paar tientjes zal een stuk slechter lopen dan zo'n slagschip van 900 euro.

500 euro is een RUIM budget om een goede smartphone uit te zoeken, je hebt (in tegenstelling tot wat de meeste mensen met een iPhone 12 of een Samsung S19 denken) voor 300-400 euro een prima smartphone waar je jaren mee vooruit kan. Ik snap zelf ook de hele 'ieder jaar/2 jaar de nieuwste smartphone anders hoor je er niet bij' mentaliteit niet zo, een degelijk toestel gaat jaren mee als je hem niet te vaak op de stoep gooit.

Zelf een jaar terug ofzo de LG G7 voor ~370 euro gekocht, doet niks onder voor eerdergenoemde iphones en samsungs, zo zijn er bij Xiaomi, Huawei, Honor, HTC en andere merken ook meer dan genoeg budgetvriendelijke telefoons te vinden.

Beveiliging wordt grotendeels afgehandeld door Android zelf, 99% van alle apps met 'security' in de naam, of ze nou meegeleverd zijn met je telefoon of niet, voegen niks toe en nemen alleen maar opslag en ram in.
Een VPN app, mits betrouwbaar, voegt uiteraard wel iets toe, maar staat volkomen los van de vraagstelling

Naamsverbasteringen zijn nergens voor nodig.

[ Voor 2% gewijzigd door rens-br op 28-08-2019 22:52 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah top, dan ga ik voor de Mi9 T pro denk ik. Voor drie tientjes toch beter dan de pocophone. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is deze website betrouwbaar om de Mi9 T pro 256GB te kopen? En waarom vind ik deze versie niet in de nederlandse webwinkels?

https://www.superaankoop....3pqgAYEAkYAyABEgKqKPD_BwE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:57

Zalmanman

So long,

Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:53:
Is deze website betrouwbaar om de Mi9 T pro 256GB te kopen? En waarom vind ik deze versie niet in de nederlandse webwinkels?

https://www.superaankoop....3pqgAYEAkYAyABEgKqKPD_BwE
Garantie kan daar nog wel eens lastig worden:
"Ons Adres

Superaankoop
Trifecta Master Returns 7/F, Low Block, Grand Millennium Plaza,
181 Queen’s Road, Central,
Hong Kong"
Bron

Nu hoeft dat nog niet alles te zeggen, maar ik ga ervan uit dat het dan een Alibaba/Bangood achtige winkel is. Als je zekerheid van zaken wilt zou ik je toch aanraden om 'm ergens in Nederland te bestellen, tenzij je de 256GB écht belangrijk vindt.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ok, is er enig vooruitzicht wanneer de 256 GB hier op de markt komt?

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er niet naar uit dat dat zeer binnenkort gaat gebeuren. Dus ik heb hem bijna besteld, (De Mi 9T pro 128GB) Alleen nu ben ik er een hoesje bij aan het zoeken, een book vorm, maar niet te vinden. Weet iemand hier waar ik dat zou kunnen krijgen?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
*knip*. Linken naar Google is dus niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door rens-br op 30-08-2019 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 17:04:
Het ziet er niet naar uit dat dat zeer binnenkort gaat gebeuren. Dus ik heb hem bijna besteld, (De Mi 9T pro 128GB) Alleen nu ben ik er een hoesje bij aan het zoeken, een book vorm, maar niet te vinden. Weet iemand hier waar ik dat zou kunnen krijgen?
Al gekeken bij een van de vele Chinese webshops? Banggod, Aliexpress, Ebay, Gearbest... en anders is ook dit een mooi startpunt: [Xiaomi Mi 9T (Pro) / Redmi K20 (Pro)] Accessoires.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 30-08-2019 09:29 ]

Pagina: 1