Toon posts:

Game Pc expertise nodig - 2e hands of niet? Ex

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fabianr
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 28-08-2019
Goedenavond,

Ik ben nieuw op het forum, als ik wat verkeerd heb gedaan pas ik het graag z.s.m. aan.

Ik zoek een?
Game Pc voor vooral LOL en CS:GO wellicht ook af en toe fortnite

Wat is je budget?
Student met weinig geld dus 400 euro zou mooi zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, af en toe tekst verwerken voor school. Ik heb al een scherm, toetsenbord (mechanisch) en goede game muis(deathadder elite)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf onderzoek gedaan (gekeken naar de budget game setups hier) ik heb alleen geen ervaring met bouwen, ik vind het niet erg om hier tijd in te steken.
Wat ik zelf heb gevonden(vriend biedt mij dit aan) is dit systeem:
-----
Moederbord/ processor/ ram / koeler
MSI Z87-G45 Gaming Moederbord
Intel Core i5 4670K @ 3.40Ghz
Crucial Balistic 2X4GB (8,00GB @1600Mhz)
Scythe Mugen 4 CPU Cooler

Videokaart
Sapphire R9 290 VAPOR X 4GB ,

Schijven
250GB HDD Seagate, meer opslag mogelijk!
250GB Samsung SSD 840 

Voeding
Seasonic M12II Evo 620W Modulaire voeding 

Behuizing
CoolerMaster HAF
---
Dit voor 350 euro
Dit systeem zou de volgende games op de volgende settings spelen (vertelde hij me)
Fortnite 160 fps - epic mode
Cs:go 220 fps - very high
Rocket league 170 fps - high

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het oké om dat 2e hands systeem te kopen? Ik weet dat het wat oud is... Graag hoor ik jullie mening

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Tinu-s
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:30
Ik mis nog op welke resolutie en hoeveel hz je wilt spelen.
Op 1080P 60Hz kan deze pc de genoemde spellen makkelijk aan.