Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:33
Hallo,

Kan iemand me zeggen hoe je kan zien of hdr actief is in kodi op windows 10 ? Ik krijg even hdr rechts onder in beeld en mijn kleuren zijn heel mooi maar ik zou het willen checken.

Kan alleen maar topics vinden dat het enkel mogelijk is met kodi 17.6 met madsxx maar ik gebruik versie 18.3

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Voor zover ik weet kan Kodi onder Windows alleen HDR afspelen via de DSPlayer-variant, die is op 17.6 blijven steken.

Zie https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=223175
Wel redelijk wat inregelwerk, maar als je de tutorials goed volgt, komt het vast goed.

Kodi 18 heeft wel een modus waarin HDR door je pc wordt teruggepoetst naar SDR (tonemapping). Dan kan je wel HDR-files afspelen maar zonder de echte HDR-voordelen. Alsnog mooi, maar het kan beter.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:33
willemd schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:54:

Kodi 18 heeft wel een modus waarin HDR door je pc wordt teruggepoetst naar SDR (tonemapping). Dan kan je wel HDR-files afspelen maar zonder de echte HDR-voordelen. Alsnog mooi, maar het kan beter.
Dan gaat het dit zijn dat ik zie. Mijn kleuren zijn wel heel mooi bij 4k hdr. Dus maar het kan mooier :-).
Bedankt voor de info. Ik hou het in het oog.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kan iemand vertellen waarom dit topic op deze wijze aangemaakt wordt door een user die al x jaar actief is hier? Dat is echt geen manier op een topic op GoT te starten en dat weet je echt wel.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.