Boosts komen en gaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ola,

Het viel me op dat sinds vanmiddag willekeurig het volgende gebeurt:
- Boosts saldo is zichtbaar en beschikbaar zoals normaal
- Boosts zijn zichtbaar maar "grayed out" alsof het niet beschikbaar is (en toch zijn ze te gebruiken, vinkje werkt). Dit komt het meeste voor.
- Boosts geven aan dat er geen saldo is en is grayed out (dan idd helemaal niet aan te vinken)
Nadat het na een paar normale moderaties opviel dat het steeds wijzigde een beetje mee zitten spelen om te kijken wat het doet (dus her en der wat random posts nutteloos geboost naar dezelfde score :+) en het kan zelfs per post anders zijn wat er verschijnt.

Als een boost wel geslaagd is dan loopt overigens het saldo nog wel netjes af zoals je zou verwachten, dus bijv. van 200 naar 199. Alleen als je refresht kan het prima zijn dat bij dezelfde reactie opeens weer staat dat er helemaal geen boosts beschikbaar zijn. (Wel staan m'n 6x moderatie er dan bij)
Het grappige is dat je dan ook je boost aangevinkt ziet staan en dat er dan of het nieuwe saldo staat of weer "Geen voorraad".

Het komt en gaat. Rond 16.00 stond er dat er geen boostpunten waren, net waren het er weer XXX, toen weer nul, rond 18.00 waren ze er weer en nu ik dit post zijn ze weer even helemaal op vakantie. :P (En terwijl ik m'n post nog een keer naliep toch ff gekeken en hop ze zijn er weer :+)

Dus het lijkt een beetje buggy. Of ik moet ergens voor op m'n lazer hebben gekregen (ben me van geen kwaad bewust en geen boze DM/mail gekregen ofzo - dus dat zal niet :P), maar dan werkt de blokkade van boosts niet goed en is 't alsnog een bug. :')

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 27-08-2019 18:32 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

crisp

Devver

Pixelated

Dat klinkt alsof er iets mis gaat met caching. We gaan er naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19

Toff

FP ProMod
Moet ergens tussen 18:00 en 18:30 ontstaan zijn. Bij mij hetzelfde gebeurd en ik heb ook eerst mijn mail nagekeken op pushberichten. Je weet maar nooit. ;)

edit 1: het lijkt weer te werken.
edit 2: en toch weer niet...

[ Voor 17% gewijzigd door Toff op 27-08-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb dezelfde storing....

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zou bij deze opgelost moeten zijn :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@crisp so far so good :) Thnx!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

\o/

Intentionally left blank

Pagina: 1