VPN wel/niet gebruiken voor Popcorn Time

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Ik ben een student en veel vrienden van mij gebruiken "Popcorn Time" alleen ben ik er niet zeker van is het de moeite waard om een VPN service aan te kopen (CyberGhost 88 euro voor 3jaar) terwijl ik deze VPN enkel ga gebruiken voor het downloaden van Films op Popcorn Time. Want als ik geen VPN service gebruik loop ik de kans op een serieuze geld boeten. Maar die boete is niet 100% zeker en de VPN service is een groot deel uit mijn spaargeld.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Als jullie eventueel nog andere oplossingen hebben of advies hoor ik het graag.

Vriendelijke Groeten JM_procode

Beste antwoord (via Lustucru op 27-08-2019 21:28)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je zo bang bent voor die boete, en die niet kan betalen. Dan moet je gewoon ook geen illegale dingen doen. Als 2,44/maand al veel is, dan lijkt me dat je die risico's gewoon niet moet willen nemen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:40
Dus voor 2,44 euro per maand kan jij anoniem illegaal downloaden. Lijkt mij een prima bedrag.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De boete is een nog groter deel van je spaargeld.
Respectievelijk meer dan de hoeveelheid spaargeld die je bezit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2019 18:19 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je zo bang bent voor die boete, en die niet kan betalen. Dan moet je gewoon ook geen illegale dingen doen. Als 2,44/maand al veel is, dan lijkt me dat je die risico's gewoon niet moet willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@TERW_DAN @Emielvanputten @DiedX van harte bedankt ik ga de VPN aan schaffen want wil heel graag films downloaden en kijken aangezien Netflix veel duurder is en minder aanbod heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Handig hoor, om op een openbaar forum aan te kondigen dat je van plan bent op grote schaal wet- en regelgeving aan je laars te lappen en daar advies te vragen of 2,44 per maand de moeite waard is om een boete te ontlopen. Wat wordt je volgende topic? Of je moet investeren in een rol aluminiumfolie om je boodschappentas te bekleden, want je wilt graag mooie kleren en met zo'n tas is het veel goedkoper met meer aanbod?

Lees dan ook eens de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je registreerde op tweakers: hulp vragen bij warez is niet toegestaan. Nu niet, nooit niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Lustucru op 27-08-2019 21:37 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.