Toon posts:

Goedkoop = ook goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In de pricewatch springen enkele kaarten er qua prijs uit, zoals de powercolor en Leadtek GeForce 2 Pro kaarten. Ik zit eraan te denken er 1 aan te schaffen, maar omdat de prijs zo laag is vertrouw ik het niet helemaal. Wie heeft ervaring met 1 van deze kaarten of allebei en geeft mij even een bruikbaar advies?

bvd

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:46
vriend van mij heeft een powercolor geforce 2 gts 64mb gekocht, maar we krijgen dat tering ding niet werkende, systeem loopt zelfs vast bij de meest eenvoudige directX testen.
originele en detonator drivers gebruikt, maar dat hielp niet..
wat een tering kaart!
die leadtech is wel erg goed

Verwijderd

UTFS !!!! :D

maar de antwoord op je vraag :
deze kaarten zijn ook wel goed.
wil je een merk?

32 MB AGP Asus V7700 G-Force ll GTS-DDR-Pure Retail

Ondersteuning voor DVD

Prijs: fl 429
Prijs in Euro: 194.67

Verwijderd

uh ik zou toch liever een leadtek gf2 pro kopen als die asus kaart die je nu noemt

Verwijderd

Topicstarter
Maar in principe zijn de specificaties en oc-mogelijkheden (eventueel) gelijk aan die van andere merken die GF2 Pro leveren?

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
Ik heb sinds vorig jaar februari een Creative Geforce Annihalator 256 PRO DDR kaart (2de hans voor 400,-) gekocht. En ik heb inmiddels in mijn systeem de kaart van me broer getest (Asus Geforce 2 GTS 32MB) en mijn kaart haal veruit de beste prestaties. Dus ik zou je aanraden de DDR Deluxe uit de 1ste generatie aan te schaffen, is goedkoop en zeker zeer snel!!!

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 21:27 schreef PROximity het volgende:
Ik heb sinds vorig jaar februari een Creative Geforce Annihalator 256 PRO DDR kaart (2de hans voor 400,-) gekocht. En ik heb inmiddels in mijn systeem de kaart van me broer getest (Asus Geforce 2 GTS 32MB) en mijn kaart haal veruit de beste prestaties. Dus ik zou je aanraden de DDR Deluxe uit de 1ste generatie aan te schaffen, is goedkoop en zeker zeer snel!!!
Dat ben ik nou helemaal met je eens. >:)
Een van de beste kaarten die DDR Geforce.
Vindt ik personelijk dan he...

En Power Color, ik heb er ook ervaring mee.
Ik raad je deze ZEER STERK af.

Neem een Asus, of Creative.
Die zijn ook heel goed.

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Power color..ik heb er goede ervaringen mee,heb hem nu 1,5 maanden loopt zonder probs

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 21:38 schreef Sideburnn het volgende:
Power color..ik heb er goede ervaringen mee,heb hem nu 1,5 maanden loopt zonder probs
Hehe, wacht dan maar af. >:)

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 21:39 schreef UrgoanElsa het volgende:

[..]

Hehe, wacht dan maar af. >:)
Hmm ik ook, en geen probs, en jij lult.
Zie trouwens mijn 3dmark scores en hoe hoog ie overclocked is :P

Verwijderd

Dan hebben ze jou torvalig een goeie gegeven.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
wat een gelul. powercolor is best goed. t haalt eigenlijk geen donder uit wat voor merk kaart je neemt, er zit overal dezelfde sjip op.
ikzelf heb voor m'n 2e pc een videal gf 2mx tvout gekocht, en die doet het gewoon perfect.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Op maandag 30 juli 2001 08:59 schreef weareborg het volgende:
t haalt eigenlijk geen donder uit wat voor merk kaart je neemt, er zit overal dezelfde sjip op.
O ja hoe kan het dan dat ik met een asus 256 32 mb DDR 700 punten minder behaal in 3dmark 2000 dan met een vergelijkbare Creative :? Zelfde drivers gebruikt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1