Toon posts:

Titan "Silver Grease" VS. Artic Silver

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand de koelpasta "Silver Grease" van Titan?

De samenstellings:

Silicone comp. 50%
Carbon comp. 20%
Metal oxide 25%
Silveroxide 5%
De spec.:
Thermal resistance 0,06%

Is deze koelpasta te vergelijken met de bekende Artic Silver??
Heeft iemand misschien de samenstelling en spec. van Artic Silver?

Verwijderd

quote van arcticsilver.com:
Recently, several poor quality 'silver' thermal compounds have been introduced by foreign and domestic companies attempting to cash in on the popularity and success of Arctic Silver products. Some of these compounds are silver in name only as they contain no silver at all. Others contain only 10% silver, but are marketed as cheaper alternatives to Arctic Silver II. In laboratory testing, these no silver and low silver content compounds often performed worse than even standard white zinc-oxide compound. Obviously, Arctic Silver II with 78% or higher silver content will be more expensive than a compound with 10% or less silver. Don't be fooled, insist on genuine Arctic Silver II Premium Thermal Compound
:)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
(Pas op! Topic van bijna een jaar oud!)

Ik heb dus ook op de officiële arctic site gekeken, en daar stond dus iets van die Arctic Silver Fraud.

Titan Silver Grease zou dus nep moeten zijn en zelfs minder koelen dan standaard pasta.

Bij Gistron hebben ze de TTG-S101.
Bij Arctic cooling wordt vooral gewaarschuwd voor TTG-S102.
Het enige verschil dat ik kan ontdekken is de verpakking, qua inhoud moeten ze hetzelfde zijn (volgens de site).

Nou heb ik ff wat gegoogled, en ik kwam eigenlijk weinig negatieve en positieve dingen tegen over de Titan Silver Grease specifiek.
Er is een duidelijke review van koelpasta's, die van PC Tweaker Schweiz.
En daar komt de Titan Silver Grease zelfs bijna als beste uit de test???

Wie moet je nou geloven?
Iemand echt ervaring met Titan Silver Grease?
Ik vind iemand van GoT nl een stuk betrouwbare dan de site van een concurrent of 1 review van een Zwitserse site.

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 20:19 schreef speed24 het volgende:
(Pas op! Topic van bijna een jaar oud!)

Ik heb dus ook op de officiële arctic site gekeken, en daar stond dus iets van die Arctic Silver Fraud.

Titan Silver Grease zou dus nep moeten zijn en zelfs minder koelen dan standaard pasta.

Bij Gistron hebben ze de TTG-S101.
Bij Arctic cooling wordt vooral gewaarschuwd voor TTG-S102.
Het enige verschil dat ik kan ontdekken is de verpakking, qua inhoud moeten ze hetzelfde zijn (volgens de site).

Nou heb ik ff wat gegoogled, en ik kwam eigenlijk weinig negatieve en positieve dingen tegen over de Titan Silver Grease specifiek.
Er is een duidelijke review van koelpasta's, die van PC Tweaker Schweiz.
En daar komt de Titan Silver Grease zelfs bijna als beste uit de test???

Wie moet je nou geloven?
Iemand echt ervaring met Titan Silver Grease?
Ik vind iemand van GoT nl een stuk betrouwbare dan de site van een concurrent of 1 review van een Zwitserse site.
ik gebruik die titan silver grease, maar dan met ttg- s104 .
Deze werd bij mijn titan koeler geleverd en ik ben er best te vrede over.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 20:27 schreef heavy3 het volgende:

[..]

ik gebruik die titan silver grease, maar dan met ttg- s104 .
Deze werd bij mijn titan koeler geleverd en ik ben er best te vrede over.
Volgens de officiële site is dat ook hetzelfde als de 101 en 102, alleen maar 4 gram ipv 4.5 en 5.64 gram ...

Nou ja, een erg grote buil zal ik me er dan niet mee vallen :)

Thnx!