Twisted metal black op de PS2

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Heeft iemand dit spel al gespeelt want ik lees overal positieve dingen. In de PU van deze maand kreeg hij ook 93 als score. de graphics schijnen ook erg mooi te zijn.

Verwijderd

nee nog niet gespeelt maar hij lijkt me rete c00l :)) de graphix zien er goed en de gameplay moet ook echt goed zijn :)

Verwijderd

Yup, schijnt een (onverwacht) toppertje te zijn. Ik zit er ook over te denken om Twisted Metal Black te kopen. Maar ben nu een beetje blut. :)

• mradem
Op zondag 29 juli 2001 21:49 schreef 007 het volgende:
Yup, schijnt een (onverwacht) toppertje te zijn. Ik zit er ook over te denken om Twisted Metal Black te kopen. Maar ben nu een beetje blut. :)
Ja me too ik heb net een PS2 race pack gekocht, maar voor een toppertje kan ik nog wel diep in de buidel tasten.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 21:04 schreef mradem het volgende:
Heeft iemand dit spel al gespeelt want ik lees overal positieve dingen. In de PU van deze maand kreeg hij ook 93 als score. de graphics schijnen ook erg mooi te zijn.
dont tell me Pu stands for Power Unlimited :P
omg...
ga ff avault checken :)

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

offtopic:
[quote]
Op maandag 30 juli 2001 03:52 schreef kyle2k het volgende:

[..]

dont tell me Pu stands for Power Unlimited :P
omg...
ga ff avault checken :)
[/quote]

PU staat idd voor Power Unlimited...niet goed? Leuk blad, ik lees het met veel plezier. Vooral omdat alle consoles aan bod komen en ik bezit een stuk of wat consoles, dus handig.

Lijkt me een behoorlijk koel spel. Shit, al 2 redenen om een ps2 te kopen, nu het geld nog:)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Waaaah! PU! Ik kan er gewoon niet meer van slapen :) . Wat een grafblad is dat zeg.

Steam

• mradem
Nou ik vind het wel een redelijk blad. Er staan altijd wel leuke reviews in en wat wil je eigenlijk voor die 6,50. De andere bladen zijn 3 keer zo duur, dus kwa prijs/kwaliteit verhouding is dit best een goed blad.

Verwijderd

Ik heb ém (DVD rip). Zelfs zonder intro is het een errug cool spel. Vooral de menu's zijn echt super geanimeerd en de gameplay is echt supervet! maar vergelijk hem niet met GT3 want dan vallen de graphics toch wel tegen. Ik zou hem zeker proberen te krijgen!

• mradem
Op maandag 30 juli 2001 13:58 schreef Plaguebearer het volgende:
Ik heb ém (DVD rip). Zelfs zonder intro is het een errug cool spel. Vooral de menu's zijn echt super geanimeerd en de gameplay is echt supervet! maar vergelijk hem niet met GT3 want dan vallen de graphics toch wel tegen. Ik zou hem zeker proberen te krijgen!
ach ja maar het is een heel ander soort spel dan GT3. daar gaat het echt om realistische wagens en omgevingen en bij TMB is dat niet het geval. maar het lijkt mij wel het proberen waard zo te horen.

Verwijderd

GTA 3 is ook errug cool. Kheb zelf ook een ps2, en het speelt echt goed. GT 3 ook btw, maar ja is wel weer een heel andere categorie

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
heeft het nog iets te maken met de vorige delen van twisted metal, die vond ik echt supergaaf vroeger :7

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Yupz , Twisted Metal is een erg kewle reeks . Heb me op me PS1 gek gespeeld met World Tour . Lekker rondracen in parijs >:)

• Speedy
  • Laatst online: 09:06
Is hij al in nederland te krijgen? Tis een feestmaand dus verras mijn PS2 is met een leuk spel, of Devil May Cry of Twisted Metal Black.

Flickr | Lego collectie

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Op donderdag 06 december 2001 22:01 schreef TAG_Speedy het volgende:
Is hij al in nederland te krijgen? Tis een feestmaand dus verras mijn PS2 is met een leuk spel, of Devil May Cry of Twisted Metal Black.
Devil May Cry is al uit! check je lokale E-Plaza/Bart Smit!
Jak and Daxter btw ook...

Twisted Metal staat meen ik gepland voor eind december, ik heb de demo liggen, wel grappig spelletje (je kunt 1 level alleen of met z'n 2tjes tegen elkaar doen)...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op donderdag 06 december 2001 22:04 schreef Ares het volgende:

[..]

Devil May Cry is al uit! check je lokale E-Plaza/Bart Smit!
Jak and Daxter btw ook...

Twisted Metal staat meen ik gepland voor eind december, ik heb de demo liggen, wel grappig spelletje (je kunt 1 level alleen of met z'n 2tjes tegen elkaar doen)...
En welke kan jij me dan aanraden :P
Hou eigenlijk niet echt van platform. Maar Jax en Daxter lijkt me toch wel leuk. Is het ook echt leuk voor mensen die er niet van houden?

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ga dan maar voor Devil May Cry, als je tenminste van een beetje jakwerk en schitterende omgevingen houdt (die laatste zitten ook in J&D, maar het hakwerk is beetje meer kiddy)
Tis eigenlijk heel simpel: vond jij Crash leuk, dan Jak, vond jij bv Nightmare Creatures leuk, dan Devil.

Of beide natuurlijk :)
Pagina: 1