Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wil ik gaan gebruiken voor games, De games die op dit moment gespeeld gaan worden is COD modern wargaren ( de nieuwe), Battlefield 5, de sims 4, city skyline.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen hardware ter beschikking
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gelijk iets kopen wat ook een beetje toekomst proef is. Dit betekend dat ik een RTX 2080 wil hebben omdat ik denk dat ik daar de aankomende jaren niets aan hoeft te doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merk eisen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen. ik verwacht dat geen een game pc luister stil is. .
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Wat al in de titel staat. Ben ik eigenlijk begonnen met het kijken naar een prebuild. Dit meer omdat ik niet genoeg kennis denk te hebben om hem zelf in elkaar te zetten.
De prebuild die ik aan bekijken was is de https://tweakers.net/pric...ent-x-plus-9se-230eu.html
Maar na onderzoek kwam ik er ook achter dat je bij alternatie een pc kan laten bouwen.
Nu vraag ik aan jullie wast is het slimste ook op de toekomst kijkend.
Ik heb onderstaand lijstje in elkaar gezet aan de hand van wat er in de Trident zit dus naar mijn idee vergelijkbaar. En kom ik goedkoper uit. met een betere video kaart
De prijs bij alternatie is 2250 met assemblage
Het systeem wil ik gaan gebruiken voor games, De games die op dit moment gespeeld gaan worden is COD modern wargaren ( de nieuwe), Battlefield 5, de sims 4, city skyline.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen hardware ter beschikking
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gelijk iets kopen wat ook een beetje toekomst proef is. Dit betekend dat ik een RTX 2080 wil hebben omdat ik denk dat ik daar de aankomende jaren niets aan hoeft te doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merk eisen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen. ik verwacht dat geen een game pc luister stil is. .
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Wat al in de titel staat. Ben ik eigenlijk begonnen met het kijken naar een prebuild. Dit meer omdat ik niet genoeg kennis denk te hebben om hem zelf in elkaar te zetten.
De prebuild die ik aan bekijken was is de https://tweakers.net/pric...ent-x-plus-9se-230eu.html
Maar na onderzoek kwam ik er ook achter dat je bij alternatie een pc kan laten bouwen.
Nu vraag ik aan jullie wast is het slimste ook op de toekomst kijkend.
Ik heb onderstaand lijstje in elkaar gezet aan de hand van wat er in de Trident zit dus naar mijn idee vergelijkbaar. En kom ik goedkoper uit. met een betere video kaart
De prijs bij alternatie is 2250 met assemblage
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 394,90 | € 394,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Gaming X | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Ventus OC | € 739,- | € 739,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX426C16FB2K2/16 | € 74,12 | € 74,12 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 94,60 | € 94,60 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 132,90 | € 132,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.916,94 | ||