Simkaarthouder gaat niet uit iPhone 8

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds gisteren gaat mijn simkaarthouder niet uit mijn iPhone 8. Als ik het knopje indruk met een tool, paperclip of iets dergelijks gaat de houder er maar voor een deel uit. Na het eerste deel blijft de rest hangen. Het deel dat er wel uit gaat zit verder niet heel vast en kan ik makkelijk bewegen op z’n plaats..

Ik hoop dat de uitleg begrijpelijk is, want het is een moeilijk uit te leggen situatie..

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 opties.

Optie 1 harder trekken
Optie 2 even langs de Appelwinkel als je verwacht dat je het sloopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:12

CyBeRSPiN

sinds 2001

Waarschijnlijk zit het simkaartje zelf dan klem. Kun je niet een beetje meer wrikken? En anders proberen om met het klepje half open met het paperclipje de sim naar beneden drukken terwijl je het houdertje naar buiten trekt?
Je kan de telefoon ook andersom houden (dus met scherm omlaag of juist omhoog), dan valt het simkaartje misschien zelf de goede kant op waardoor ie niet meer blokkeert.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeRSPiN op 27-08-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:46:
Beste Tweakers,

Sinds gisteren gaat mijn simkaarthouder niet uit mijn iPhone 8. Als ik het knopje indruk met een tool, paperclip of iets dergelijks gaat de houder er maar voor een deel uit. Na het eerste deel blijft de rest hangen. Het deel dat er wel uit gaat zit verder niet heel vast en kan ik makkelijk bewegen op z’n plaats..

Ik hoop dat de uitleg begrijpelijk is, want het is een moeilijk uit te leggen situatie..

Alvast bedankt.
iets 'doordrukken' met de 'opener'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Ik kan mij herinneren dat ik de eerste keer ook onwijs veel kracht moest zetten om de Sim er uit te halen (iPhone 8 plus). Maar zoals @CyBeRSPiN suggereert denk ik ook dat de simkaart vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, maar niks schijnt te helpen. Ik ga in dezer dagen even naar een Store, voordat ik schade toebreng.
Pagina: 1