Toon posts:

Nieuwe pc dus ook een nieuw scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
27 tot 32 inch 1440p monitor met 144Hz en goede kleuren zonder te veel Ghosting

Wat is je budget?
Maximaal 400 Euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De Bekende merken, zoals, Samsung, LG, ect ect....

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

CPU: Ryzen 7 3700X
RAM: 32GB DDR4 3200MT/s CL16
GPU: RTX 2080

Games die ik zoal speel zijn, verhaal lijn games, Battlefield en Overwatch. ik kijk ook regelmatig films op mijn pc.

Alle reacties

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-01 19:54
Goede kleuren vind je doorgaans in een IPS scherm. Met je andere eisen geeft dat dit lijstje.

Zonder IPS heb je meer keus in dit lijstje.

Doorgaans is het hier wel de bedoeling dat je zelf met wat onderzoek en voorstellen komt. Dit is gewoon filters aanklikken in de Pricewatch :o

Verwijderd

Topicstarter
Luckei schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:41:
Goede kleuren vind je doorgaans in een IPS scherm. Met je andere eisen geeft dat dit lijstje.

Zonder IPS heb je meer keus in dit lijstje.

Doorgaans is het hier wel de bedoeling dat je zelf met wat onderzoek en voorstellen komt. Dit is gewoon filters aanklikken in de Pricewatch :o
Dankje wel, heb zelf al wat gekeken, maar heb niet zo heel veel verstand van schermen.
op een ander Forum had ik deze 2 voor gesteld.

pricewatch: LG UltraGear 32GK650F Zwart
pricewatch: Samsung C32JG56QQU Zwart

• Luckei
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-01 19:54
Je kunt zelf wat reviews Googlen voor monitoren die je interessant vindt. De Samsung die je linkt is zo te zien nog niet zo oud en weinig/niet gereviewed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:51:
[...]

Dankje wel, heb zelf al wat gekeken, maar heb niet zo heel veel verstand van schermen.
op een ander Forum had ik deze 2 voor gesteld.

pricewatch: LG UltraGear 32GK650F Zwart
pricewatch: Samsung C32JG56QQU Zwart
De Samsung die je noemt ken ik niet, maar die LG wel eens voor me gehad. Nette monitor, redelijk groot en overall nette prestaties. Het was niet mijn scherm dus heb geen lange termijn ervaring mee, ik kwam wel wat ghosting tegen maar vond het niet al te storend. Verder kun je met de ryzen 7 de freesync aanzetten, dat levert ook wel winst op tijdens het gamen. 144 fps refresh rate, dus voor deze prijs toch best een mooie optie?

Maar ik zou eerst wat alternatieven op een rijtje zetten die je ook interessant vindt, en dan vanuit daar gaan wegstrepen. Zonde om op basis hiervan al een keuze te maken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een ander forum al goede hulp gehad, en ben tot een besluit gekomen dat het deze gaat worden.
MSI Optix MAG271CQR
pricewatch: MSI Optix MAG271CQR Zwart

Zijn goede reviews over, en hij voldoet aan de eisen die ik stelde.
Dus ik denk dat dit topic als Solved gemarkeerd mag worden :)
Pagina: 1