Wat ga je met je laptop doen? Werken en gaming.
Photoshop, diverse overige foto en- video editing software voor werk en af en toe GTA V, Sims 4, Minecraft met vrienden etc.
Wat is je budget?
1399€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar de zwaarte en grootheid is voor mij niet doorslaggevend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Moenteel heb ik twee pareltjes op het oog, namelijk:
-ACER Nitro 5 Spin NP515-51-55Y3
-LENOVO Yoga 730-15IWL (81JS0054MH)
Ik heb Lenovo eigenlijk altijd geprobeerd te weren, maar tegenwoordig kan je hier niet meer omheen, ook omdat ik veel positieve reacties van jullie tweakers heb gelezen over Lenovo anzich. Nu twijfel ik over de bovenstaand twee 2-in-1 laptops. Beide klinken mij aantrekkelijk in de oren maar nu weet ik het niet meer en zou ik graag jullie advies over deze twee hybrides willen weten.
Photoshop, diverse overige foto en- video editing software voor werk en af en toe GTA V, Sims 4, Minecraft met vrienden etc.
Wat is je budget?
1399€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar de zwaarte en grootheid is voor mij niet doorslaggevend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Moenteel heb ik twee pareltjes op het oog, namelijk:
-ACER Nitro 5 Spin NP515-51-55Y3
-LENOVO Yoga 730-15IWL (81JS0054MH)
Ik heb Lenovo eigenlijk altijd geprobeerd te weren, maar tegenwoordig kan je hier niet meer omheen, ook omdat ik veel positieve reacties van jullie tweakers heb gelezen over Lenovo anzich. Nu twijfel ik over de bovenstaand twee 2-in-1 laptops. Beide klinken mij aantrekkelijk in de oren maar nu weet ik het niet meer en zou ik graag jullie advies over deze twee hybrides willen weten.