Wijziging User Review - [alecs] [IkUitEnschede]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkUitEnschede
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-04-2021
Goedemorgen.

Ik heb van deze zeer ongeduldige "Tweaker" een beoordeling gekregen om dat ik zogenaamd niet reageer.
Feit is dat ik via zijn MP account gereageerd heb, maar volgende de betreffende persoon niet snel genoeg.
Na uren begint hij al irritant te zijn met mailtje met alleen maar vraagtekens, hier heb ik totaal geen zin in.
Tevens hebben wij geen overeenkomst.

de betreffende"Tweaker" is op de hoogte gebracht dat ik een Top gestart heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alecs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08-2024
Hmm Op marktp[laats vond je mijn bod schrem met bijbetaling te weinig, dus vroeg ik wat ik erbij moest leggen, geen antwoord, eerste bericht was op 24 augustes, nu geef een een negatieve revieuw omdat je niet antwoord en niks meer laat horen en dan kun je wel antwoorden... 3 dagen later appart

dus ja dan kon je hem verwachten.. je kon ook antwoorden heb het druk ik contact je later bijvoorbeeld..

[ Voor 9% gewijzigd door alecs op 27-08-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkUitEnschede
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-04-2021
alecs schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:06:
Hmm Op marktp[laats vond je mijn bod schrem met bijbetaling te weinig, dus vroeg ik wat ik erbij moest leggen, geen antwoord, eerste bericht was op 24 augustes, nu geef een een negatieve revieuw omdat je niet antwoord en niks meer laat horen en dan kun je wel antwoorden... 3 dagen later appart

dus ja dan kon je hem verwachten.. je kon ook antwoorden heb het druk ik contact je later bijvoorbeeld..
En mijn laatste bericht was maandag, de 26e...
Dus drie dagen is wel heel raar rekenen, komt jou waarschijnlijk beter uit.

Ik ga mij niet verdedigen, ben er gewoon niet aan toegekomen punt.
Jij kunt niet voor mij gaan bepalen wanneer en hoe ik reageer.
Ben ook eigenlijk klaar met jouw manier van doen, komt allemaal heel dwingend en ongeduldig over.
Ik kan en mag er geen beoordeling voor achterlaten, maar zou het zo graag doen.

[ Voor 49% gewijzigd door IkUitEnschede op 28-08-2019 08:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

alecs schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:06:

Jullie hadden geen overeenkomst dus had je ook geen review mogen schrijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15:01
Lijkt mij duidelijk dat de review van alecs onterecht is. Rare gast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er zijn meerdere zaken;

Ten eerste is het niet slim om te handelen via meerdere kanalen / websites met dezelfde persoon over dezelfde advertentie.

Ten tweede zie ik nergens een overeenkomst; de review had niet geplaatst mogen worden dus deze haal ik weg. @alecs Denk hier in het vervolg aan svp.

Ten derde "Dus kunnen we onderhandelen dan zal ik de beoordeling weghalen" klinkt als chantage dus dat doen we sowieso niet.

Hiernaast @Stoeptegel5 @Verwijderd Gelieve niet te reageren wanneer je geen partij bent.
@Stoeptegel5 En al helemaal niet op deze manier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alecs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08-2024
Oké top zal eraan denken.
Pagina: 1