Clone CD en Lite-on 12*10*32 problemen

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hee hallo,

zat me af te vragen wat hier de reden van kan zijn. Tijdens het backuppen van Age Of Empires 2 Conquerors (ja ik heb hem origineel :)) onder W2K krijg ik een hele vage melding en spuugt Clone CD mijn cd uit. Onder windows 98 heb ik geen problemen met precies dezelfde image :(. Om dit te voorkomen dacht ik alles maar onder 98 te laten draaien, maar nu heb ik 2 coasters doordat Clone CD volledig stopt te reageren onder het branden van Sin. (Heb ik ook origineel) Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?

• gabberjoost
  • Laatst online: 02-05 16:22
Nee, heb geen idee waar het aan kan liggen. Ik heb het zelfde probleem en m'n buurman ook (bijde lite on 12x10x32). De meeste cd's worden door clone cd verkloot met deze brander bij mij...

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 18:13
Hmmm, ook op mijn philips 3610 (ja, weet dat het uit de tijd is, maar hij doet het nog prima!!) werkt dat clone cd ook niet! Carma 2 proberen te kopieren (heb 'm hier liggen het origineel), maar het werkt echt niet!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-04 02:01

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik neem aan dat je wel de laatste firmware hebt?

Anders: http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Wat raar. Ik heb clonecd juist gebruikt toen Nero 5 mijn cd's niet wilde backuppen. Kreeg steeds errors, van: kan index niet vinden enz. Vooral bij Dreamcast spellen. Met clonecd doet mijn Lite-on het heeeeeel lekker.
PS. Ik heb wel die ene (denk laatste) firmware geinstalleerd.
PS2. Sommige cd's moest ik via mijn brander zelf inlezen, want mijn Aopen 52x leest sommige cd's dus blijkbaar niet. :(

• Pewwy
Ik lees al mijn cd's die ik via Clone CD backup in op mijn brander.
Over de nieuwste firmware kan ik zeggen dat ik de laatste van een paar dagen geleden nog niet heb durven draaien. Het flashen van mijn bios vind ik niet zo creepy, maar hoeveel kans heb ik dat mijn brander daarna kapt ? Ik heb dus de firmware van hiervoor, mijn brander is pas drie weken oud.

• Pewwy
Tof, nieuwe firmware gedraaid en nu wil Nero nog maar op 4 speed branden :(

• Pewwy
|:( Zat een max 4x cd-rw in die brander |:(

Firmware werkt perfect, weet alleen nog niet of mijn CloneCD probs opgelost zijn :)

• Pewwy
Op zondag 29 juli 2001 20:53 schreef Rendier2710 het volgende:
Hmmm, ook op mijn philips 3610 (ja, weet dat het uit de tijd is, maar hij doet het nog prima!!) werkt dat clone cd ook niet! Carma 2 proberen te kopieren (heb 'm hier liggen het origineel), maar het werkt echt niet!
Jij kan hem nog kopieren, maar als ik het goed heb ondersteunt dat oude beestje (met respect, ik heb nog een 3600 :) liggen) Clone CD niet volledig.... Mijn prob is dus dat hij hangt onder het kopieren of gewoon een hardwarefoutmeldinggeeft (onder w2k)

edit:
Typo...grom, ik ga naar bed, het loopt hier niet zo grappig vandaag. Ik haat Diablo 2 LOD (van gisteravond tot vanochtend vroeg niet, maar nu effe wel ;))

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Keep us informed, wil je? Altijd goed voor het archief :)

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Verwijderd

ik gebruik 3.0.5.1. en heb sinds begin geen problemen mee gehad.
heb ook een lite on 12/10/32.
alleen cdrwin wil niet erg mee.
heb ook de laatste firmware geflash maar helaas.
weet hier iemand het probleem ervan?

Verwijderd

tips voor het maken van een backup van je originele! game cds :o :
www.gamecopyworld.com

• Pewwy
Gamecopyworld is bekend, al een jaar of drie, maar voor 'echte' backups heb je CloneCD nodig en dat werkt dus niet. Zal ff de nieuwe installeren en kijken of dat mijn probleem oplost. De nieuwe firmware helpt in ieder geval wel een eind, heb nog geen coasters gehad :)

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb de 40x16x10 versie van LiteOn... eerst problemen dat m'n brander niet werd ondersteund maar nu werkt alles naar behoren... No probs or what-so-ever... :)

Misschien ligt t aan andere brandproggies die je hebt geïnstalleerd... (CloneCD wil dan nog weleens vervelend gaan doen...)

Gewoon zorgen dat je de nieuwste versie van CloneCD hebt... misschien dat alles het dan wel gewoon doet. (Probeer ook eens te branden als je alleen CloneCD geïnstalled hebt en geen andere brandproggies...)

• Pewwy
Heb inderdaad Nero meedraaien, misschien die ff uninstallen :? Kan ik strax triple boot gaan draaien, een voor games, een voor Nero en een voor CloneCD...Johnny krijgt het druk :)
Pagina: 1