'Your iPhone Xs Max is ready for PickUp's spam in Agenda

Pagina: 1
Acties:
  • 933 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Beste,

Sedert enkele dagen krijg ik in mijn Google Agenda automatisch "afspraken" met daarin spam. Als ik ze verwijder dan staan ze er enkele uren later gewoon terug in!

Mijn wachtwoord heb ik al meerdere keren veranderd, dus ik ben ten einde raad voor deze nieuwe vorm van spam.

Kan er iemand helpen aub?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xm9vQ0K.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c7s2XSr.jpg

Beste antwoord (via user549890 op 27-08-2019 11:00)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hier had ik vanochtend opeens ook last van.
Geen idee waar dit vandaan kwam, heb ze verwijderd en ze zijn nog niet terug gekomen.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user549890
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-06-2024
Inderdaad had het gewoon effe moeten opzoeken. Bedankt! Hopelijk doet Google hier iets aan! Jezus wat is het internet een vuile boel aan het worden! Krijg ook soms random sms'en dat er een levering van DHL in aantocht is... Terwijl ik gewoon niks besteld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

user549890 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

Inderdaad had het gewoon effe moeten opzoeken. Bedankt! Hopelijk doet Google hier iets aan! Jezus wat is het internet een vuile boel aan het worden! Krijg ook soms random sms'en dat er een levering van DHL in aantocht is... Terwijl ik gewoon niks besteld heb!
Ik vermoed dat ze die vorm van spam wel snel gaan oplossen, als iets is het eigenlijk ook gewoon een bug in Gmail. Spam hoort je agenda niet in geaccepteerd te worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:50

basvn

Breezand - NHN

Ik had hem er vanochtend ook opeens in staan
verder ook geen mails gehad hiervan. (voor uitnodigen van een evenement iod)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-09 14:44

Plainside

I browse when I'm at work

Eerste paragraaf van het artikel legt het mooi uit, kwam het zojuist ook tegen. De stappen beschreven ook uitgevoerd, hopelijk blijft het weg en doet google er wat aan... al heb ik daar geen vetrouwen in.
For some time now, Google Calendar users have been vulnerable to a rather nasty type of spam that seems to have gained momentum lately. It works like this: an email containing an invitation to an event is sent by a spammer to your Google Calendar (this can apparently happen even with an email that ends up in your spam folder), and the calendar automatically puts the appointment into your calendar — even though the body of the appointment contains a spam link or some other obnoxious content.
@basvn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zie ook dit topic: Iphone spam in agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb geen idee wat dit topic te maken heeft met IMS (Waar hoort mijn topic?). Maargoed, aangezien de oplossing al gegeven is, evenals andere topics waar dit besproken wordt, gaat deze dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.