Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PCB board Harddisk kopen met bios geinstalleerd in NL?.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• repair_dylan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-11-2020
Dag vrienden,

Me PCB board van me hardeschijf is kapot gegaan en nu zag ik een website die donor PCB boards verkocht inclusief de geinstalleerde firmwire van de hardeschijf. Dus enkeld de PCB vervangen en klaar.

Hebben wij ook zo een bedrijf in Nederland waar we een nieuwe PCB kunnen kopen inclusief de orginele firmwire voor een hardeschijf?

Of kan iemand dit voor me doen. Wilde net de chip over solderen en heb de pinnetjes kapot gemaakt :(

Anders moet ik het helemaal uit amerika laten komen.

TOSHIBA 500 GB_DRIVE – CANVIO

HD INFO
- DISK DRIVE: MQ01ABF050
- DRIVE REV: AZA AA00/AM001U
- BOARD G003235B
- Date 10mar2013 (harddisk broke in 2017
- S/N 33AIC564T WT6 HDKCB06AZA01

Dit is de QR code op aandere kant van de bioschip IF12YMR5B A5A003235100

Alle reacties

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
Waarom zou je dit willen doen? De waarde van die schijf is waarschijnlijk minder dan de kosten voor de aanschaf van een PCB dat zou functioneren met die schijf.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:27

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De vraag is wat je precies wilt bereiken? Wil je de hardeschijf weer werkende krijgen omdat er onmisbare data op staat? ALs opzoek bent naar een nieuwe of vervangende print dan kun je deze vraag beter in Vraag&Aanbod plaatsen. Let er wel op dat je een print nodig hebt met dezelfde revisie en firmware als de oude print, het liefst uit dezelfde batch.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/