Ik heb nu een aantal maal gehad dat de kleuren ineens wit worden het geheugen tijdens het gamen. De game crasht vervolgens ook (The Divison 2). Kan dit te maken hebben met een overclock op het geheugen? Heb meerdere geheugen tests gedaan (memtest, windows geheugen test) en geen enkele error tegen gekomen. Of is dit iets met Icue?
In welk systeem gebruik je het(graag gehele systeem) en modules in bankje 2en4 vanaf cpu (vaak a2-b2)Tweakriez schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:31:
Ik heb nu een aantal maal gehad dat de kleuren ineens wit worden het geheugen tijdens het gamen. De game crasht vervolgens ook (The Divison 2). Kan dit te maken hebben met een overclock op het geheugen? Heb meerdere geheugen tests gedaan (memtest, windows geheugen test) en geen enkele error tegen gekomen. Of is dit iets met Icue?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 PRO | € 264,99 | € 264,99 |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 2070 Super Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Monitoren | LG 29WK600 Zwart | € 214,99 | € 214,99 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair ML120 Pro LED Rood, 120mm | € 19,99 | € 19,99 |
| 2 | Ventilatoren | Corsair ML140 Pro LED Rood, 140mm | € 25,38 | € 50,76 |
| 1 | Toetsenborden | CM Storm QuickFire XTi - Brown Switch | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Voedingen | Seasonic G-Serie 550Watt PCGH Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 480GB | € 80,- | € 80,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 830 series SSD 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.431,48 | ||
De reepjes zitten in A2 en B2
Dit is een bekend Software probleem van Corsair, Heb dit zelf ook en heb contact gehad met corsair
En is er een oplossing geboden? Ik heb dit setje namelijk al ter vervangend RMA setje omdat de vorige errors gaf en heb geen zin om weer weken te moeten wachten op een nieuwe setMoneybuyNL schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 15:44:
Dit is een bekend Software probleem van Corsair, Heb dit zelf ook en heb contact gehad met corsair
[ Voor 22% gewijzigd door Tweakriez op 03-09-2019 21:00 ]
Division 2 heeft iCue support. het kan je corsair RGB spul aansturen op basis van dingen die in de game gebeuren. Je kan dit uitzetten in de settings van TD2
Helaas, software blijft buggy, enige wat bij mij helpt is de usb stekker op de moederbord aansluiting er opnieuw in te doen, dan doet hij het ineens weer soms alsof die gereset is
Thx allemaal. Na een nieuwe software update heb ik het niet meer waargenomen.
Bij mij is het ook verdwenen maar heb nu ineens het probleem dat mijn fan control niet meer werkt-_-
Bij mij geen problemen meer gelukkigMoneybuyNL schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:26:
Bij mij is het ook verdwenen maar heb nu ineens het probleem dat mijn fan control niet meer werkt-_-
Gisteren zag ik toen ik onder mijn bureau keek toch weer alle lampen op wit staan in-game... Bij afsluiten van de game werd alles weer normaal... Mjah boeiend dan maar zolang de boel verder werkt kan ik er mee leven. Jammer van de paar fps minder door gebrek aan led dan
Combi van Corsair en X570 Gigabyte heb ik al meer problemen gehoord, ook niet RGB.
Kingston RGB nog niet
Kingston RGB nog niet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit is een ingame functie om je leds aan te sturen. Ik heb dat met mijn toetsenbord in BF, ben ik dood is ie rrod, leef ik is ie blauw. terwijl ik toch echt oranje wil zien. Kortom, die functie kan je gewoon uitzetten.Tweakriez schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:42:
Gisteren zag ik toen ik onder mijn bureau keek toch weer alle lampen op wit staan in-game... Bij afsluiten van de game werd alles weer normaal... Mjah boeiend dan maar zolang de boel verder werkt kan ik er mee leven. Jammer van de paar fps minder door gebrek aan led dan
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Idd instelling in The Division uitgezet deed het! thx!
Pagina: 1