Hey Hey...
Heb een nogal vreemd prbleem...hopelijk kan iemand me hiero helpen.
Ik heb een Aopen 12x DVD Rom speler....en die werkte normaal onder win ME mbv Power DVD.
Totdat ik eens wat dvd's ging huren. Power DVD vroeg om een regio, die heb ik gegeven (regio 2, de goede
) alleen herkende mijn dvd speler geen dvd's meer. Als er een dvd in zit doet ie net of zijn neus bloedt en vraag om een cd
Inmiddels heb ik windows maar weer eens opnieuw geinstaleerd, en windows herkent de dvdrom als de juiste...alleen gebruikt hij een nogal vreemde driver, nl een standaard cd rom driver!
Tenminste ik denk, heb het vermoeden dat dit niet goed is...
Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem...de dvdrom doet alsof ie cdrom is.
Ik heb alleen power dvd bij de dvd speler gekregen en dus geen apparte drivers. Op de website van Aopen vind ik verder ook niets
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???? Of waardoor het komt?
Al vast bedankt!
Groetjes
Marcia
Heb een nogal vreemd prbleem...hopelijk kan iemand me hiero helpen.
Ik heb een Aopen 12x DVD Rom speler....en die werkte normaal onder win ME mbv Power DVD.
Totdat ik eens wat dvd's ging huren. Power DVD vroeg om een regio, die heb ik gegeven (regio 2, de goede
Inmiddels heb ik windows maar weer eens opnieuw geinstaleerd, en windows herkent de dvdrom als de juiste...alleen gebruikt hij een nogal vreemde driver, nl een standaard cd rom driver!
Tenminste ik denk, heb het vermoeden dat dit niet goed is...
Ik heb dus nog steeds hetzelfde probleem...de dvdrom doet alsof ie cdrom is.
Ik heb alleen power dvd bij de dvd speler gekregen en dus geen apparte drivers. Op de website van Aopen vind ik verder ook niets
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???? Of waardoor het komt?
Al vast bedankt!
Groetjes
Marcia