Toon posts:

Spoilers in e-sport nieuws artikelen

Pagina: 1
Acties:

• Dwarrelegel
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01-12 16:11
Zelf vind ik het erg leuk om te zien dat er zo nu en dan een nieuws item verschijnt die aandacht geeft aan een groot e-sport toernooi. Wat alleen jammer is is dat de winnaar vaak al in de titel staat. Zie https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=wint. Veel mensen kijken deze toernooien achteraf terug aangezien het live kijken vaak niet mogelijk is. Dit zorgt er bijvoorbeeld bij mij voor dat wanneer een finale of semi-finale (als er een Nederlands team is) gespeeld is, ik niet op tweakers kan kijken totdat ik de toernooi vods heb teruggekeken. Helaas is tweakers toch een beetje mijn routine en ik heb zo door de jaren heen al af en toe mijn eigen kijk plezier verpest door toch op mijn routine te volgen.

Dit zou volgens mij opgelost kunnen worden door in de titels niet de naam van het winnende team te schrijven. (en mogelijk ook niet in de eerste 3 zinnen aangezien die soms ook getoond worden maar das minder belangrijk in mijn mening.)

Verder hoewel dit voor mij voornamelijk geld voor e-sports, kan ik ook begrijpen dat sommige tweakers dit probleem ervaart met andere tech wedstrijden.

Voorbeeld van vandaag door @Xtuv, https://tweakers.net/nieu...r-tweede-jaar-op-rij.html

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 22:54

Xtuv

Redacteur
@Dwarrelegel Sorry voor het spoilen.

Deze discussie is al eens langsgekomen: Spoiler in titel '.Geek - Fin wint als eerste niet-Koreaan'

Ons beleid is om titels van nieuwsberichten zo duidelijk mogelijk te maken en daarin zoveel mogelijk informatie te vatten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee