is deze videokaart het nu nog waard voor 110 euro (gebruikt). zit te twijfelen of ik nu rx 580 zal halen of de nieuwe grote broer 5700 xt. alleen ik heb een deal voor een gebruikte rx 580 voor 110 euro gekregen dus ik begin te twijfelen.
Vraag
Alle reacties
Tweakers is geen helpdesk.... Google op "5700XT vs RX 580" en je vind genoeg statistieken die jou kunnen helpen een keuze te maken.
Daarnaast geef je ook geen informatie in bijv. welke spellen je graag speelt en wat je huidige configuratie is. Als jij het leuk vind om spellen te spelen die niet veel vragen, of je huidige config een enorme bottleneck geeft op een 5700XT is het uiteraard niet aan te raden.
Vertel dus wat meer over je huidige setup en waarom je twijfelt.
Daarnaast geef je ook geen informatie in bijv. welke spellen je graag speelt en wat je huidige configuratie is. Als jij het leuk vind om spellen te spelen die niet veel vragen, of je huidige config een enorme bottleneck geeft op een 5700XT is het uiteraard niet aan te raden.
Vertel dus wat meer over je huidige setup en waarom je twijfelt.
[ Voor 8% gewijzigd door n9iels op 25-08-2019 21:57 ]
Vergelijken kan je zelf en ook prijzen kan je makkelijk achterhalen. Of dat het voor jou waard is, kunnen we niet bepalen.
Dicht bij gebrek aan eigen inzet en discussiewaarde.
Dicht bij gebrek aan eigen inzet en discussiewaarde.
Dit topic is gesloten.