Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Beste,

Ik had een vraag met betrekking tot Pokemon go op android toestellen (Note 9, S7 edge & S10+)

Ik weet via iemand die een xiaomi toestel heeft, dat het wel mogelijk is op die telefoons om pokemon go 2x actief te draaien (split screen) zonder dat er 1 op non actief gaat als je de ander aanklikt.

Is er software waardoor dit ook mogelijk is op Samsung toestellen?

Bij Samsung is het, 2x spel starten in split screen, en 1 die blijft inactief terwijl je met de andere bezig bent.

Beste antwoord (via darkangel456 op 02-09-2019 21:32)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 00:19
Met multistar werkt dat wel. Alleen heb je dan ook Samsung goodlock nodig. En die werkt nog niet in Nederland. Zoek eens op nicelock op xda, wordt je wijzer van.
Ss van multistar: https://beebom.com/wp-con...s/2018/09/MultiStar-2.jpg

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@darkangel456 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Verder voldoet je openingspost niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
Heb geprobeerd op google te zoeken naar tools ervoor. Maar heb geen flauw idee waar ik naar moet zoeken, dus dat kwam uit op niks.
Ik weet ook niet hoe die functie heet, en bij zoeken kwam ik alleen de normale splitscreen uitleg tegen.
Waar maar 1 van de 2 werkt, maar wel beiden te zien zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:47
Ik denk dat je dubbele apps bedoelt bij Xiaomi.

Kun je met een app als Shelter of Island niet hetzelfde bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:13

g0tanks

Moderator CSA
darkangel456 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:44:
Heb geprobeerd op google te zoeken naar tools ervoor. Maar heb geen flauw idee waar ik naar moet zoeken, dus dat kwam uit op niks.
Ik weet ook niet hoe die functie heet, en bij zoeken kwam ik alleen de normale splitscreen uitleg tegen.
Waar maar 1 van de 2 werkt, maar wel beiden te zien zijn.
Als ik de termen die je in je startpost al hebt genoemd in Google gooi ('pokemon go samsung split screen') krijg ik meerdere resultaten met MultiStar. Heb je die app al geprobeerd?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
g0tanks schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:03:
[...]

Als ik de termen die je in je startpost al hebt genoemd in Google gooi ('pokemon go samsung split screen') krijg ik meerdere resultaten met MultiStar. Heb je die app al geprobeerd?
Lijkt niet beschikbaar voor anroid? Zie alleen multistar cloud in de appstore staan. En die heeft te maken met DVDR bestanden.
soskes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:00:
Ik denk dat je dubbele apps bedoelt bij Xiaomi.

Kun je met een app als Shelter of Island niet hetzelfde bereiken?
Ik weet van een mede pokemon go speler dat die dus 2x pokemon go kan draaie zonder dat er 1 op standby gaat. En die heeft dus een Xiaomi.
(maar die optie heet dubbele apps of?)

[ Voor 32% gewijzigd door darkangel456 op 26-08-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
darkangel456 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:06:
[...]

Lijkt niet beschikbaar voor anroid? Zie alleen multistar cloud in de appstore staan. En die heeft te maken met DVDR bestanden.

Die heet zo inderdaad. Het gaat er daarbij om dat je deze app los van elkaar kunt draaien met twee aparte accounts bijvoorbeeld.

Heb je een van de twee al geprobeerd? Die ik heb genoemd?

[...]

Ik weet van een mede pokemon go speler dat die dus 2x pokemon go kan draaie zonder dat er 1 op standby gaat. En die heeft dus een Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
[...]

Die heet zo inderdaad. Het gaat er daarbij om dat je deze app los van elkaar kunt draaien met twee aparte accounts bijvoorbeeld.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:13

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Even verder Googelen met de zoektermen 'multistar android' laat zien dat het beschikbaar is via de Galaxy Store, dat in principe op elke Samsung-telefoon is geïnstalleerd.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
soskes schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:44:
[...]

Ben shelter aan het proberen nou, maar lijkt gewoon zelfde te werken als de normale split screen. (1 app freezed, de andere gaat door)

Update, werken beiden helaas het zelfde, dus 1 app freezed terwijl de andere doorgaat.

[ Voor 13% gewijzigd door darkangel456 op 26-08-2019 21:50 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-07 00:19
Met multistar werkt dat wel. Alleen heb je dan ook Samsung goodlock nodig. En die werkt nog niet in Nederland. Zoek eens op nicelock op xda, wordt je wijzer van.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
reyals schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 22:04:
Gelukt, het werkt !
Dankje :)

[ Voor 10% gewijzigd door darkangel456 op 03-09-2019 19:26 ]

Pagina: 1