Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, hier en daar wat streamen, Photoshop en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €2000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD schijven uit mijn huidige kast gaan over en verder mijn beeldschermen, muis, keyboard en speakers gaan ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle interne onderdelen plus kast:
- Voeding
- CPU
- Videokaart
- Mobo
- RAM
- CPU koeler
- Fans
- Kast
- SSD M.2
Het systeem moet de komende 3 jaar mee kunnen gaan, upgrades als extra RAM of een nieuwe videokaart kunnen tussentijds een upgrade krijgen als het nodig is. Ik wil games met high/ultra settings op 120-144hz 1080p kunnen draaien (denk hierbij aan games als Destiny 2, Remnant: from the ashes, Borderlands 3, Cyberpunk 2077, Monster hunter world etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk blijf ik het liefst bij Corsair en/of NZXT en voor videokaarten bij Nvidia maar mochten andere merken een veel beter prijs/kwaliteit verhouding hebben dan sta ik daar uiteraard voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau en een lage temperatuur onder high load is een van de belangrijkste eisen aan het systeem.
Verder wil ik een "open" kast en hierdoor de optie om RGB te kunnen gebruiken indien ik dit wil (meeste onderdelen dus met RGB optie), waterkoeling voor m'n CPU en dat mijn mobo standaard Wifi en BT heeft.
Overige zaken als energieverbruik is minder van belang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een mogelijke build klaarstaan (zie hieronder) en ik wil graag weten of dit een beetje een goede build is (prijs kwaliteit), of ik geen dingen over het hoofd heb gezien en of alles compatibel met elkaar is. Verdere op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom
Voornamelijk gamen, hier en daar wat streamen, Photoshop en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €2000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD schijven uit mijn huidige kast gaan over en verder mijn beeldschermen, muis, keyboard en speakers gaan ook mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle interne onderdelen plus kast:
- Voeding
- CPU
- Videokaart
- Mobo
- RAM
- CPU koeler
- Fans
- Kast
- SSD M.2
Het systeem moet de komende 3 jaar mee kunnen gaan, upgrades als extra RAM of een nieuwe videokaart kunnen tussentijds een upgrade krijgen als het nodig is. Ik wil games met high/ultra settings op 120-144hz 1080p kunnen draaien (denk hierbij aan games als Destiny 2, Remnant: from the ashes, Borderlands 3, Cyberpunk 2077, Monster hunter world etc.)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk blijf ik het liefst bij Corsair en/of NZXT en voor videokaarten bij Nvidia maar mochten andere merken een veel beter prijs/kwaliteit verhouding hebben dan sta ik daar uiteraard voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een laag geluidsniveau en een lage temperatuur onder high load is een van de belangrijkste eisen aan het systeem.
Verder wil ik een "open" kast en hierdoor de optie om RGB te kunnen gebruiken indien ik dit wil (meeste onderdelen dus met RGB optie), waterkoeling voor m'n CPU en dat mijn mobo standaard Wifi en BT heeft.
Overige zaken als energieverbruik is minder van belang.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een mogelijke build klaarstaan (zie hieronder) en ik wil graag weten of dit een beetje een goede build is (prijs kwaliteit), of ik geen dingen over het hoofd heb gezien en of alles compatibel met elkaar is. Verdere op- of aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 394,90 | € 394,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro WiFi | € 204,01 | € 204,01 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 625,05 | € 625,05 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H700 Zwart | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 148,39 | € 148,39 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB120 Triple Pack | € 94,22 | € 94,22 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 108,05 | € 108,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 94,60 | € 94,60 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO m.2 1TB | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Overclocking | Thermal Grizzly Kryonaut (1 gram) | € 5,49 | € 5,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.933,61 | ||