Toon posts:

LG Oled wil geen Ziggo Go meer via browser.

Pagina: 1
Acties:

• Interceptor101
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 13-11 00:01
Beste mensen,

Sinds een paar maanden heb ik hier een LG Oled55C8pla. Deze werkt met Webos en heeft een ingebouwde browser.
Via diezelfde browser, keek ik programma's terug op Ziggo go en dat werkte goed.

Nu, na een paar weekjes vakantie terug, zonder update van tv oid en router gereset (meerdere malen) loopt dit niet meer; na een paar seconden blijft het beeld stil staan en gaat dan weer verder. Valt gewoon niet te kijken zo.

Ik meen dat Ziggo iets verandert heeft omdat de "go" op mijn laptop ineens ook een plugin nodig heeft.
De tv zelf staat met een kabel aangesloten en Netflix en Youtube werken prima, geen enkel probleem.

Nu heb ik getracht een andere browser te installeren, maar die staat dus niet in de content store.
Internet geeft weinig relaas; alles wat ik ervan kan vinden, is vanuit de tijd dat hij bij mij nog goed liep en de oplossingen zijn een Apple tv kopen of een cast dingetje.
Nee; het heeft altijd goed gelopen.....dat moet zo weer kunnen toch?

Maar; dat krijg ik niet voor elkaar.
Heeft iemand ditzelfde probleem en beter nog; een oplossing hiervoor gevonden?

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 08:01

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zet altijd Ziggo go aan op mijn laptop. En dan via WiDi cast ik dat naar de LG (b6) toe.

Nog nooit de interne browser geprobeerd omdat in den beginnen ook silverlight nodig was.

Het casten bevalt me nog prima.
Laptop eventueel op meerdere schermen. Kan ik ook nog steeds browsen en andere zaken doen.

(maar het mooiste zou gewoon een ziggo app zijn)

[Voor 7% gewijzigd door DarkSide op 25-08-2019 10:30]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:34
Ik heb geen plugin nodig voor Ziggo Go, is tegenwoordig HTML5. Fabrieksinstellingen herstellen en nogmaals proberen zou mijn advies zijn.

[Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 25-08-2019 10:30]

• iceone
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 25-09-2019
Ik heb exact hetzelfde probleem, sinds dezelfde datum, zelfde type TV.
Heb je al een oplossing gevonden?

Ziggo reageert alleen met: Wij hebben officieel geen enkele ondersteuning voor browsers in TV's. Als het werkte is dat geluk geweest. Maar Ziggo spui'd regelmatig desinformatie, omdat de klantenservice-medewerkers geen idee hebben hoe alles in elkaar zit en wel met een antwoord moeten komen. Ik hoop al even gewoon op een ZiggoGo app in de LG contentstore.

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

iceone schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:41:
Maar Ziggo spui'd regelmatig desinformatie, omdat de klantenservice-medewerkers geen idee hebben hoe alles in elkaar zit en wel met een antwoord moeten komen.
Dit geldt al zeker 20 jaar voor UPC/Ziggo. Soms tref je het met een tweedelijns die weet waar ie over praat, maar verder is het een stel kneuzen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee