Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een telefoon waar ik met veel zon er op toch de display kan aflezen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb nu een Nokia 8 en als ik in de zon zit kan ik totaal niks aflezen van mijn telefoon.
Hiervoor had ik een Windows phone en kon ik makkelijk alles lezen buiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Windows telefoons bestaan niet meer en ik kan niet goed vinden welk merk wel goed is in zonlicht, zowel android of apple.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Android is mijn voorkeur maar zoals boven kan ik niet goed vinden welke telefoon goed leesbaar is buiten met veel zonlicht.....Ja de Windows phone was er heel goed in maar whatsapp gaat stoppen dus ik zoek iets anders......
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek de beste telefoon die goed afleesbaar is buiten in de zon goede foto's maakt...ikzelf heb ook de 950XL(het beste ooit).
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een telefoon waar ik met veel zon er op toch de display kan aflezen.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb nu een Nokia 8 en als ik in de zon zit kan ik totaal niks aflezen van mijn telefoon.
Hiervoor had ik een Windows phone en kon ik makkelijk alles lezen buiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Windows telefoons bestaan niet meer en ik kan niet goed vinden welk merk wel goed is in zonlicht, zowel android of apple.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Android is mijn voorkeur maar zoals boven kan ik niet goed vinden welke telefoon goed leesbaar is buiten met veel zonlicht.....Ja de Windows phone was er heel goed in maar whatsapp gaat stoppen dus ik zoek iets anders......
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zoek de beste telefoon die goed afleesbaar is buiten in de zon goede foto's maakt...ikzelf heb ook de 950XL(het beste ooit).
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.