Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:12
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een telefoon waar ik met veel zon er op toch de display kan aflezen.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik heb nu een Nokia 8 en als ik in de zon zit kan ik totaal niks aflezen van mijn telefoon.
Hiervoor had ik een Windows phone en kon ik makkelijk alles lezen buiten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Windows telefoons bestaan niet meer en ik kan niet goed vinden welk merk wel goed is in zonlicht, zowel android of apple.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Android is mijn voorkeur maar zoals boven kan ik niet goed vinden welke telefoon goed leesbaar is buiten met veel zonlicht.....Ja de Windows phone was er heel goed in maar whatsapp gaat stoppen dus ik zoek iets anders......

Welke vragen heb je hier nog over?

Ik zoek de beste telefoon die goed afleesbaar is buiten in de zon goede foto's maakt...ikzelf heb ook de 950XL(het beste ooit).
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb niet direct types voor je, maar dan zou je dus net als je Lumia op zoek zijn naar een telefoon met een oled scherm.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 00:41
Samsung telefoons hebben een Oled scherm. Geen probleem voor mij wat betreft zonlicht.
Kijk eens naar de S9 of de S10 serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Gsmarena test in hun reviews ook op afleesbaarheid , ga hier eens kijken voor meer info;

https://www.gsmarena.com/

Het is moeilijk adviseren als je zelf geen verdere eisen aan geeft/budget buiten goed afleesbaar zijn in de zon en goede foto’s.
Ga ook eens in de pricewatch kijken wat voor verdere eisen jij belangrijk vind aan een toestel.

Succes!

[ Voor 21% gewijzigd door pino85 op 25-08-2019 08:03 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Von Henkel schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 06:41:
Samsung telefoons hebben een Oled scherm. Geen probleem voor mij wat betreft zonlicht.
Kijk eens naar de S9 of de S10 serie
Oled scherm wordt het dus waarschijnlijk :)
pino85 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 08:01:
Gsmarena test in hun reviews ook op afleesbaarheid , ga hier eens kijken voor meer info;

https://www.gsmarena.com/

Het is moeilijk adviseren als je zelf geen verdere eisen aan geeft/budget buiten goed afleesbaar zijn in de zon en goede foto’s.
Ga ook eens in de pricewatch kijken wat voor verdere eisen jij belangrijk vind aan een toestel.

Succes!
Ik doe niet veel met een telefoon voornamelijk dus foto's maken en wat internetten.
Gisteren was ik op het strand en kon letterlijk niks zien op mijn scherm maar ook als ik in de tuin zit moet ik eigenlijk mijn telefoon vergeten omdat ik aleen in de schaduw onder de goede hoek een beetje iets kan aflezen van het scherm.
Budget is niet zo belangrijk dacht ik maar €1000 euro gaat me toch te ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-07 23:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

En als iemand je dan een Samsung s10 aanraadt? Wat vind je daar dan van?

Meestal zijn er nog geheime wensen die duidelijk worden als je concreet gaat adviseren.

Anders zou ik gewoon de s10 nemen dus :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Samsung S lijn is hier heel geschikt voor. Je moet zelf maar kijken voor welk model je gaat en of je de extra grote + versie wilt.

Wel kan in je vertellen dat er tussen S8 en S9 bijna geen verschil zit, sla de revieuws maar op na. Door introductie van S10 is S8 heel erg gezakt in prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 25-08-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik heb zelf ook een Nokia 8 en als ik die op maximale helderheid zet, kan ik 'm prima gebruiken in de zon.

Alleen de instelling aanpassen moet dan wel blind, want normaal heb ik 'm veel minder helder staan. Gelukkig is die instelling redelijk makkelijk blind te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:59
Arjantje72 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

Oled scherm wordt het dus waarschijnlijk :)

[...]

Ik doe niet veel met een telefoon voornamelijk dus foto's maken en wat internetten.
Gisteren was ik op het strand en kon letterlijk niks zien op mijn scherm maar ook als ik in de tuin zit moet ik eigenlijk mijn telefoon vergeten omdat ik aleen in de schaduw onder de goede hoek een beetje iets kan aflezen van het scherm.
Budget is niet zo belangrijk dacht ik maar €1000 euro gaat me toch te ver :)
Het heeft niks met een oled-scherm te maken, maar met de helderheid.

Wil je een goedkoop toestel met hoge helderheid, dan is de pricewatch: LG G7 ThinQ Zwart ook een goede optie. Deze bereikt 1000 nits en dat is echt een enorme bak met licht. Verder is dit toestel uitgerust met een snelle processor en goede camera's.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 25-08-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

JvS schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 10:09:
En als iemand je dan een Samsung s10 aanraadt? Wat vind je daar dan van?

Meestal zijn er nog geheime wensen die duidelijk worden als je concreet gaat adviseren.

Anders zou ik gewoon de s10 nemen dus :).
Wil je iets met minder power, maar nogsteeds goed scherm met hoge helderheid dan kan ik ook de Samsung A50 aanraden. Anders de A70. Meer budget. Wel beter als je geen power user bent. Doet het prima als je vooral alleen wat internet en af en toe fotos maakt.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Samsung S serie staat bekend om een enorm hoge helderheid en AMOLED schermen. Perfect voor in de zon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Anoniem: 159816 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:18:
Samsung S serie staat bekend om een enorm hoge helderheid en AMOLED schermen. Perfect voor in de zon dus.
OLED bedoel je neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Brummetje schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:22:
[...]

OLED bedoel je neem ik aan?
Nee, en ja, AMOLED is een type OLED display. S10 serie gebruikt SUPER AMOLED en het voordeel daarvan is de hogere helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Bedankt voor de reacties, ik zal me eens gaan oriënteren op een Samsung S en LG.

@JvS Ik vind Nokia wel fijn omdat het een kaal OS is en geen Bixby(wie gebruikt dat?) heeft.
Maar als hij goed beeld geeft in het zonlicht heeft het wel mijn voorkeur :) en dan ga ik liever voor de Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel even gewijzigd, zodat het wat duidelijker is.
Arjantje72 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 20:34:
@JvS Ik vind Nokia wel fijn omdat het een kaal OS is en geen Bixby(wie gebruikt dat?) heeft.
Maar als hij goed beeld geeft in het zonlicht heeft het wel mijn voorkeur :) en dan ga ik liever voor de Samsung.
Als amoled + clean Android de voorkeur heeft, zou je ook nog kunnen kijken naar een toestel van OnePlus.

[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 26-08-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:41
LG G7 ThinQ is bijna onverslaanbaar wat betreft zichtbaarheid in zonlicht. Het is IPS LCD scherm met een zeer hoge resolutie. De camera's zijn niet de allerbeste maar zeker goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Goede tips hierboven.
De Oneplus had ik niet aan gedacht. Nog genoeg om uit te zoeken dus :)
Pagina: 1