Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game / Stream PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc moet in staat zijn om tegelijkertijd games te draaien en te streamen naar Twitch.

Wat mag het systeem gaan kosten?
1200. Mocht een bepaald onderdeel een enorme upgrade zijn kan ik het budget oprekken tot 1500. Ik wil zelf proberen om alles in elkaar te zetten. Deze kosten hoeven dus niet meegerekend te worden.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur zoals toetsenbord, monitoren en headsets.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de volgende lijst samengesteld.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 344,-€ 344,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 109,-€ 109,-
1VideokaartenMSI Radeon RX 5700 8G€ 367,50€ 367,50
1BehuizingenNZXT H510 Zwart€ 75,95€ 75,95
1BesturingssystemenMicrosoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 94,25€ 94,25
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18€ 117,95€ 117,95
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 100,95€ 100,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.209,60

Is het nodig om nog een aftermarket cooler aan te schaffen?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken. Ik ben vooral op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat het systeem games moet kunnen draaien en streamen heb ik verder geen wensen.

Ga je overklokken?
Nee, ik ben een leek. Het in elkaar zetten is al behoorlijk spannend.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of deze componenten samen gaan. Waar en hoe ik de build kan verbeteren. Tips zijn meer dan welkom!

Alle reacties

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11 12:02
reviews: Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

Wellicht de advies SSD nemen bij 1tb?

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-11 16:32
In games is de geheugen bijdrage een beetje een mixed bag. Afhankelijk van wat je speelt kan 3200MHz C14 of C16 je meer prestatie opleveren.
Misschien is het verstandig om ook een voeding te nemen. Je kast heeft er geen namelijk en zonder voeding gaat het niet werken. Zoek even een goede uit in de pricewatch. 550W zou voldoende moeten zijn.
Aftermarket koeler zou ik altijd doen,maar kost je ook weer vijf tientjes dus aan jou de keuze. Je gaat nu al richting de dertienhonderdvijftig.

Verwijderd

Topicstarter
Sandwalker schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 01:03:
In games is de geheugen bijdrage een beetje een mixed bag. Afhankelijk van wat je speelt kan 3200MHz C14 of C16 je meer prestatie opleveren.
Misschien is het verstandig om ook een voeding te nemen. Je kast heeft er geen namelijk en zonder voeding gaat het niet werken. Zoek even een goede uit in de pricewatch. 550W zou voldoende moeten zijn.
Aftermarket koeler zou ik altijd doen,maar kost je ook weer vijf tientjes dus aan jou de keuze. Je gaat nu al richting de dertienhonderdvijftig.
Ik kwam er vannacht inderdaad ineens achter dat ik de voeding vergeten was toe te voegen inderdaad haha. Bedankt voor je input!

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 20:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

De cooler die bij de processor zit doet qua koeling zijn werk goed, maar deze is niet bepaald stil. Als je hem flink aan het werk zet wordt e.e.a. best lawaaierig. Als je geen "fan" bent van lawaaierige koeling, dan is het wellicht verstandig om ook naar een aftermarket-koeler te kijken.

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-10 04:37
Met de pricewatch: Kingston A2000 1TB nu op de markt is de Intel 660p het niet meer waard.
Pagina: 1