Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc moet in staat zijn om tegelijkertijd games te draaien en te streamen naar Twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200. Mocht een bepaald onderdeel een enorme upgrade zijn kan ik het budget oprekken tot 1500. Ik wil zelf proberen om alles in elkaar te zetten. Deze kosten hoeven dus niet meegerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur zoals toetsenbord, monitoren en headsets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de volgende lijst samengesteld.
Is het nodig om nog een aftermarket cooler aan te schaffen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken. Ik ben vooral op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat het systeem games moet kunnen draaien en streamen heb ik verder geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een leek. Het in elkaar zetten is al behoorlijk spannend.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of deze componenten samen gaan. Waar en hoe ik de build kan verbeteren. Tips zijn meer dan welkom!
De pc moet in staat zijn om tegelijkertijd games te draaien en te streamen naar Twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200. Mocht een bepaald onderdeel een enorme upgrade zijn kan ik het budget oprekken tot 1500. Ik wil zelf proberen om alles in elkaar te zetten. Deze kosten hoeven dus niet meegerekend te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen randapparatuur zoals toetsenbord, monitoren en headsets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de volgende lijst samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 8G | € 367,50 | € 367,50 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.209,60 | ||
Is het nodig om nog een aftermarket cooler aan te schaffen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken. Ik ben vooral op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Behalve dat het systeem games moet kunnen draaien en streamen heb ik verder geen wensen.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een leek. Het in elkaar zetten is al behoorlijk spannend.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of deze componenten samen gaan. Waar en hoe ik de build kan verbeteren. Tips zijn meer dan welkom!