Wie kan mij tips geven voor het spelen van Counterstrike ik ga naar pzz lan 9 en dus moet ik wat voorbereiden.Iemand?
heel veel online spelen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
teveel online spelen 
hoeveel dat is? totdat je inslaap valt achter je pc en schreeuwend wakker wordt uit je nachtmerrie over cs
maar dan is het te erg
hoeveel dat is? totdat je inslaap valt achter je pc en schreeuwend wakker wordt uit je nachtmerrie over cs
maar dan is het te erg
maaar ik bedoel gewone tipz zoals welke toetsen moet ik gebruiken enzo
Verwijderd
Ja en jij 4 dagen geledenOp zondag 29 juli 2001 19:32 schreef kyle2k het volgende:
omfg...
reg date: today ...
hehee.
ned i say more?
Verwijderd
ohh..shit...post ik dit onder mijn nieuwe account??...Op zondag 29 juli 2001 20:03 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
[..]
Ja en jij 4 dagen geleden![]()
original: kyle_2000
reg date: november 2000
newbie
Wat een onzinOp zondag 29 juli 2001 20:26 schreef Marcj het volgende:
Tip: ga eerst Half-Life uitspelen, dan lukt het al stukken beter
dunno
Als je HL hebt gespeelt kun je al gelijk goed met alle toetsen overweg (vooral bewegen, want dat is in elk spel anders). Wapens enzo moet je wel opnieuw aanleren.Op zondag 29 juli 2001 20:46 schreef RoVe het volgende:
[..]
Wat een onzin..ik ben nooit verder gekomen dan wat krabben en een crowbar.. ok..niet dat ik rule in cs ofzo.. maar toch
Verwijderd
Je username kwam me ergens al bekend voor..Op zondag 29 juli 2001 20:19 schreef kyle2k het volgende:
[..]
ohh..shit...post ik dit onder mijn nieuwe account??...
original: kyle_2000
reg date: november 2000
newbie
Ik doe wapens verwisselen met de scroll van mijn muis is dit wel goed?
G*D J*ZUS "is dit wel goed?" dat kan je toch zelf wel uitmakenOp maandag 30 juli 2001 09:52 schreef PhoenX het volgende:
Ik doe wapens verwisselen met de scroll van mijn muis is dit wel goed?
man leer eens zelfstandig zijn en pruts gewoon wat!!!!!!!!
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
wat mwad wil zeggen is dat als je de toetsen waar je nu mee speeld lekker vind spelen, j eniet meer hoeft te wisselen perse, omdat die instellingen heel persoonlijk zijnOp maandag 30 juli 2001 09:59 schreef MWAD het volgende:
[..]
G*D J*ZUS "is dit wel goed?" dat kan je toch zelf wel uitmaken
man leer eens zelfstandig zijn en pruts gewoon wat!!!!!!!!
enige adviesen die ik je kan geven zijn
- veel spelen
- goed kijken
- goed luisteren, spelen met een goed koptelefoon doet meer dan een DTS surround set op je live 2 platinum met speakers van 500 piek (even overdrijven)
- leer de maps kennen
- rennen maakt herrie, lopen niet
- ga niet tegen deuren/muren aan staan, door wat bugs steekt je wapen namelijk nogal eens door de muur/deur heen
- door kisten deuren en sommige muren kan je heen schieten -> zie vorige punt
- let goed op als je om muurtjes of achter kisten gaat zitten, soms steekt er een lichaamsdeel uit of je loop van je geweer
- hou rekening met line of sight, soms kunnen zij jouw voeten, kruin zien zonder dat jij hun kan zien
- ga niet pal achter iemand staan, zitten die om een hoekje gaat zitten, want dan kan hij niet terug kruipen, als hij leeg is of te vaak geraakt wordt omdat je hem blokkeerd
- maak een bind aan waarin je zegt dat je flash gaat gooien en gebruik deze voor je de flash gooit.
- als je voor teamwinst gaat, let dan goed op en wees niet bang om jezelf op te offeren, ga je voor solo frags, vergeet deze lijst dan maar, gooi CS in de vuilnisbak en ga DM spelen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zou ik die iets anders mogen formuleren? Gooi GEEN grenades als je het niet kunt, heel simpel. Niks zo irritant als een grenade in je hol krijgen van een teammate (HE, flash of smoke) zonder dat je het verwacht.Op maandag 30 juli 2001 10:26 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
- maak een bind aan waarin je zegt dat je flash gaat gooien en gebruik deze voor je de flash gooit.
Ik heb geen binds maar gooi ook alleen als ik weet dat het goed gaat.
Verwijderd
Gewoon achter een ervaren persoon aanlopen in je team, leer je vanzelf de routes kennen. Maar zoals icestorm zegt ga geen granaten lopen gooien op je maatjes.
Of als je per ongeluk een maatje beschiet stop dan met schieten en blijf niet door schieten ook al doet die ander dat. Dat zie ik zo vaak schieten ze elkaar 10hp
Of als je per ongeluk een maatje beschiet stop dan met schieten en blijf niet door schieten ook al doet die ander dat. Dat zie ik zo vaak schieten ze elkaar 10hp
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Kortom, veel bukken, dan wordt je veel minder snel gezien. Ook al wordt er al op je geschoten, de kans dat je geraakt wordt is minder en je kunt ook beter terug schieten dan die gasten die als een doorgedraaide mug gaan huppelen.Op maandag 30 juli 2001 10:26 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
...
- ga niet tegen deuren/muren aan staan, door wat bugs steekt je wapen namelijk nogal eens door de muur/deur heen
- door kisten deuren en sommige muren kan je heen schieten -> zie vorige punt
- let goed op als je om muurtjes of achter kisten gaat zitten, soms steekt er een lichaamsdeel uit of je loop van je geweer
- hou rekening met line of sight, soms kunnen zij jouw voeten, kruin zien zonder dat jij hun kan zien
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
CS leer je niet zomaar in een paar dagen, de meeste gaan pas na een aantal maanden fatsoenlijk spelen
"I sit in my room and imagine the future."
Ligt eraan hoeveel je 'traint'. Speel je een week iedere dag uurtje of 2/3, wedduh dat je goed word.Op maandag 30 juli 2001 18:21 schreef Theeboon het volgende:
CS leer je niet zomaar in een paar dagen, de meeste gaan pas na een aantal maanden fatsoenlijk spelen
En nog beter: Iemand die je alle do's en dont's ff uitlegt in-game.
dunno
Die tips van niet rennen, me reet 
Ik ren gewoon constant in rambo modus en sta altijd aan de top
Kruipen heeft geen zin, vroeg of laat zien ze je toch wel.
Ik ren gewoon constant in rambo modus en sta altijd aan de top
Dan heb je gewoon geen tegenstandOp maandag 30 juli 2001 19:40 schreef JJJ het volgende:
Ik ren gewoon constant in rambo modus en sta altijd aan de topKruipen heeft geen zin, vroeg of laat zien ze je toch wel.
edit: en kruipen heeft wel zin hoor.. als je beetje mis/ge-bruik maakt van hitbox bugs kunne ze geen headie knallen
dunno
dat soort gasten wacht ik altijd op op een strategische plek om ze vervolgens vol te pompen met een colt en dat een paar rondes acheter elkaar totdat ze door hebben dat dat niet echt werktOp maandag 30 juli 2001 19:40 schreef JJJ het volgende:
Ik ren gewoon constant in rambo modus en sta altijd aan de topKruipen heeft geen zin, vroeg of laat zien ze je toch wel.
Hitbox-bug m'n aars, als iemand me beschiet en ik ga bukken dan knallen ze me altijd voor m'n raapOp maandag 30 juli 2001 19:43 schreef RoVe het volgende:
edit: en kruipen heeft wel zin hoor.. als je beetje mis/ge-bruik maakt van hitbox bugs kunne ze geen headie knallen
Volgens mij dus omdat men meestal op je middel richt, en als je dan gaat bukken dan is je hoofd op de plek van je middel.
"I sit in my room and imagine the future."
Moet je wel weten hoe je de hitbox bugs moet misbruiken..anders werkt het idd niet.Op maandag 30 juli 2001 21:19 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Hitbox-bug m'n aars, als iemand me beschiet en ik ga bukken dan knallen ze me altijd voor m'n raap
Volgens mij dus omdat men meestal op je middel richt, en als je dan gaat bukken dan is je hoofd op de plek van je middel.
dunno
Sure, dan lig jij al dood met een headshotOp maandag 30 juli 2001 20:16 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
dat soort gasten wacht ik altijd op op een strategische plek om ze vervolgens vol te pompen met een colt en dat een paar rondes acheter elkaar totdat ze door hebben dat dat niet echt werkt
als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die kontklevers die constant achter je aan lopen en zelf niks doen.. ik kan de kogels opvangen en hij jat de kill.. of je wacht ergens omdat je een tegenstander aan hoort komen lopen en gaat zo'n teammaat je verraden door naast je te gaan staan (zichtbaar) of hij blockt je als je snel weg wilt komenOp maandag 30 juli 2001 13:25 schreef Taco het volgende:
Gewoon achter een ervaren persoon aanlopen in je team, leer je vanzelf de routes kennen.
ik speel CS sinds november 2000 ofzo en was de eerste maanden ook erg slecht, maar ik werd steeds beter (
ik ookOp maandag 30 juli 2001 22:54 schreef rick_h het volgende:
[..]
ik speel CS sinds november 2000 ofzo...
uhm verder beetje onzinnige reply van mij
ok dan!Op maandag 30 juli 2001 23:17 schreef KALN het volgende:
[..]
ik ook
uhm verder beetje onzinnige reply van mij
maar ik speelde vanaf april/mei 2000 ook wel es.. maar pas regelmatig sinds november
LOLOp maandag 30 juli 2001 22:35 schreef RoVe het volgende:
je hebt wel een big ass ego iig JJJ..
Klopt wel, kheb last van meerderwaardigheidscomplex
Verwijderd
Najah
ik verveel me dus probeer ik ff een zinnige reply te posten
Let's begin with the movement..
Zet je senstivity redelijk hoog, afhankelijk van de kwaliteit van je muis.. ik heb zelf 14.5
met een mouseman optical..
Moven kun je het beste doen door een combinatie van strafe jumpen (en nee dat is geen bunnyhoppen) en bukken, springen, bukken ..als je dat namelijk goed kunt timen kun je nog een redelijke snelheid halen zonder geluid te maken...
Schieten, probeer met elk wapen te oefenen, na een tijdje vind je vanzelf wel een favoriet, (ak rulez
) elk wapen heeft ook gewoon weer een andere manier van gebruiken.
Ff in grote lijnen de belangrijkste wapens...
Colt, mooie alrounder, met een beetje bursten kun je heel veel raken (oftewel zo nu en dan ff het vuur loslaten..)
AK47, my favorite toy
. Is haar scherp op alle afstanden, zolang je maar heeeele kleine burstjes geeft (tik tik tik tik dus). Zeer krachtig ook, headdys zijn makkelijk te maken. Ook is de recoil van het ding een beetje weird soms ... loop op een groep enemys af, spray het dingetje leeg en kans is groot dat de helft of meer een lucky headdy heeft gehad...
Maar belangrijkste is toch wel dat je moet bursten.
En bukken natuurlijk ..stom ..bijna vergeten
MP5 ..leuke gun, lekker sprayen en blijft redelijk precies, ook erg licht, vooral van dichtbij fijn, springend schiet het ding namelijk perfect.
AWM... najah .. de sniper naast de scout .. stilzitten en w8en tot d'r een nmi door je vizier loopt. Je kunt trouwens redelijk timen wanneer je iemand kunt raken, als iemand springt vaak net iets voor em schieten, dan raak je..
Sig/Steyr Aug ..leuke guns met zoom fucntie. Ook behoorlijk krachtig. Van een afstandje kun je aardig raken, maar meer dan 1 kogel tegelijk kun je dan ook beter niet schieten. Van dichtbij vind ik ze echt nix ..
Xm1014 .. dichtbij echt een wereld gun, springen en pompen en relaoden
Zeer kr8ig en erg headdy gevoelig
..long en middle range isset echt nix...
--
Verder moet je heel veel op je geluid letten idd, neem een goeie koptelefoon, zet em goed hard, en probeer zelf zo weinig mogelijk lawaai te maken. Kijk ook vaak op je radar als je wat hoort aankomen om te zien of het geen teamm8 is..
Als je zo getrained bent dat je goed kunt horen waar iemand ongeveer loopt is het ook wel eens handig om al schietend de hoek om te springen waar degene vandan moet komen...
Zoek ook de standaard en minder standaard campspots op en probeer daar zoveel mogelijk springend op te schieten (op de plaats waar de enemy zou kunnen zitten dus..)
Blijf ook in beweging, hoe goed je ook verstopt zit, kans is groot dat iemand je al snel gezien heeft en dus ongemerkt aan komt sluipen ... knife dead
Probeer ook goed in teamverband te spelen, geef iemand backup als je merkt dat ie word aangevallen, helpt jou aan kills en red je teamm8... en vice versa...
Zorg ook voor een optimale framerate, liever low detail met 100fsp dan zo mooi mogelijke graphics met 40fps..
Handguns kopen is ook handig als je magazijn es leegraakt..
Practice daarom ook veel met bijv de desert eagle..
Hiermee moet je denk ik wel een eindje kunnen komen...
--
Voodoo Glow Skull
ik verveel me dus probeer ik ff een zinnige reply te posten
Let's begin with the movement..
Zet je senstivity redelijk hoog, afhankelijk van de kwaliteit van je muis.. ik heb zelf 14.5
Moven kun je het beste doen door een combinatie van strafe jumpen (en nee dat is geen bunnyhoppen) en bukken, springen, bukken ..als je dat namelijk goed kunt timen kun je nog een redelijke snelheid halen zonder geluid te maken...
Schieten, probeer met elk wapen te oefenen, na een tijdje vind je vanzelf wel een favoriet, (ak rulez
Ff in grote lijnen de belangrijkste wapens...
Colt, mooie alrounder, met een beetje bursten kun je heel veel raken (oftewel zo nu en dan ff het vuur loslaten..)
AK47, my favorite toy
Maar belangrijkste is toch wel dat je moet bursten.
En bukken natuurlijk ..stom ..bijna vergeten
MP5 ..leuke gun, lekker sprayen en blijft redelijk precies, ook erg licht, vooral van dichtbij fijn, springend schiet het ding namelijk perfect.
AWM... najah .. de sniper naast de scout .. stilzitten en w8en tot d'r een nmi door je vizier loopt. Je kunt trouwens redelijk timen wanneer je iemand kunt raken, als iemand springt vaak net iets voor em schieten, dan raak je..
Sig/Steyr Aug ..leuke guns met zoom fucntie. Ook behoorlijk krachtig. Van een afstandje kun je aardig raken, maar meer dan 1 kogel tegelijk kun je dan ook beter niet schieten. Van dichtbij vind ik ze echt nix ..
Xm1014 .. dichtbij echt een wereld gun, springen en pompen en relaoden
--
Verder moet je heel veel op je geluid letten idd, neem een goeie koptelefoon, zet em goed hard, en probeer zelf zo weinig mogelijk lawaai te maken. Kijk ook vaak op je radar als je wat hoort aankomen om te zien of het geen teamm8 is..
Als je zo getrained bent dat je goed kunt horen waar iemand ongeveer loopt is het ook wel eens handig om al schietend de hoek om te springen waar degene vandan moet komen...
Zoek ook de standaard en minder standaard campspots op en probeer daar zoveel mogelijk springend op te schieten (op de plaats waar de enemy zou kunnen zitten dus..)
Blijf ook in beweging, hoe goed je ook verstopt zit, kans is groot dat iemand je al snel gezien heeft en dus ongemerkt aan komt sluipen ... knife dead
Probeer ook goed in teamverband te spelen, geef iemand backup als je merkt dat ie word aangevallen, helpt jou aan kills en red je teamm8... en vice versa...
Zorg ook voor een optimale framerate, liever low detail met 100fsp dan zo mooi mogelijke graphics met 40fps..
Handguns kopen is ook handig als je magazijn es leegraakt..
Practice daarom ook veel met bijv de desert eagle..
Hiermee moet je denk ik wel een eindje kunnen komen...
--
Voodoo Glow Skull
Sorry, maar ik vind dat je aan het begin totaal niet moet gaan letten op voetstappen en geluid e.d., das voor als je iets verder bent dan n00b..alleen maar verwarrend.
dunno
Of je zorgt er gewoon voor dat je toetsen overal gelijk zijn... mijn toetsen zijn net zo ingedeeld als bij UT, Quake2, en het onverwoestbare aloude Quakeworld.Op zondag 29 juli 2001 20:50 schreef Marcj het volgende:
[..]
Als je HL hebt gespeelt kun je al gelijk goed met alle toetsen overweg (vooral bewegen, want dat is in elk spel anders). Wapens enzo moet je wel opnieuw aanleren.
al met al geloof ik dat er maar 2 anderen in de wereld spelen met mijn configuratie. De ene heeft het van mij af gekeken, en de ander weer van hem. En alle 3 spelen ze bij GoT.
maar het heeft 0 zin om bij dit spelletje droog te zwemmen. Gewoon zelf proberen, en zoveel mogelijk je indeling van andere spelletjes te handhaven.
Als je gewend bent om met een scrol wieltje wapens te wisselen, vooral blijven volhouden.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
omg toul de leet hax0rOp dinsdag 31 juli 2001 00:26 schreef Toulinash het volgende:
Wow ... jullie zijn leet man ..
wahaha hoe kom jij hier man
Wat is de definitie van l33t?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
een buy script zou ook wel handig zijn , een schiet-buk script ook . voor een n00b duz....
// Buy scriptOp dinsdag 31 juli 2001 16:23 schreef Serious_Sam het volgende:
een buy script zou ook wel handig zijn , een schiet-buk script ook
// fully customisable by changing bindings
alias w1 "wait;wait;wait"
alias w2 "w1;w1;w1"
alias w3 "w2;w2;w2"
//Weapons
alias usp "buy;menuselect 1;menuselect 1;w2;slot10"
alias glock"buy;menuselect 1;menuselect 2;w2;slot10"
alias de "buy;menuselect 1;menuselect 3;w2;slot10"
alias 228 "buy;menuselect 1;menuselect 4;w2;slot10"
alias akimbo "buy;menuselect 1;menuselect 5;w2;slot10"
alias 57 "buy;menuselect 1;menuselect 6;w2;slot10"
alias m3 "buy;menuselect 2;menuselect 1;w2;slot10"
alias xm1014 "buy;menuselect 2;menuselect 2;w2;slot10"
alias mp5 "buy;menuselect 3;menuselect 1;w2;slot10"
alias tmp "buy;menuselect 3;menuselect 2;w2;slot10"
alias p90 "buy;menuselect 3;menuselect 3;w2;slot10"
alias mac "buy;menuselect 3;menuselect 4;w2;slot10"
alias ump "buy;menuselect 3;menuselect 5;w2;slot10"
alias AK47 "buy;menuselect 4;menuselect 1;w2;slot10"
alias 552 "buy;menuselect 4;menuselect 2;w2;slot10"
alias Colt "buy;menuselect 4;menuselect 3;w2;slot10"
alias aug "buy;menuselect 4;menuselect 4;w2;slot10"
alias scout "buy;menuselect 4;menuselect 6;w2;slot10"
alias awp "buy;menuselect 4;menuselect 6;w2;slot10"
alias psg "buy;menuselect 4;menuselect 7;w2;slot10"
alias 550 "buy;menuselect 4;menuselect 8;w2;slot10"
alias para "buy;menuselect 5;menuselect 1;w2;slot10"
//gear
alias ammo "buyammo1;wait;buyammo1;wait;buyammo1;wait;buyammo1;wait;buyammo2;wait;buyammo2;wait;buyammo2;wait;buyammo2"
alias armor1 "buyequip;menuselect 1;w2;slot10;wait;ammo"
alias armor2 "buyequip;menuselect 2;w2;slot10;wait;ammo"
alias flash "buyequip;menuselect 3;w2;slot10"
alias he "buyequip;menuselect 4;w2;slot10"
alias smoke "buyequip;menuselect 5;w2;slot10"
alias defuse "buyequip;menuselect 6;w2;slot10"
alias night "buyequip;menuselect 7;w2;slot10"
bind "f1" "armor1;wait;ammo"
bind "f2" "de;wait;ammo"
bind "f3" "ak47;colt;wait;ammo"
bind "f4" "552;aug;wait;ammo"
bind "f5" "mp5;wait;ammo"
bind "f6" "m3;wait;ammo"
bind "f7" "xm1014;wait;ammo"
bind "f8" "awp;wait;ammo"
//bind "f9" "colt;wait;ammo"
//bind "f10" "aug;wait;ammo"
//bind "f11" "awp;wait;ammo"
bind "[" "night"
bind "]" "defuse"
bind "\" "smoke"
bind "/" "ammo"
bind "-" "57;akimbo;wait;ammo"
bind "=" "tmp;mac;wait;ammo"
bind "BACKSPACE" "he;flash"
bind "KP_SLASH" "psg;550;wait;ammo"
bind "*" "p90;wait;ammo"
bind "KP_MINUS" "para;wait;ammo"
bind "KP_HOME" ""
bind "KP_UPARROW" ""
bind "KP_PGUP" ""
bind "KP_LEFTARROW" ""
bind "KP_5" ""
bind "KP_RIGHTARROW" ""
bind "KP_PLUS" "config"
ok kom maar ns naar de XS4all servers (als ze weer voller zijn, zijn momenteel leeg)Op maandag 30 juli 2001 23:39 schreef JJJ het volgende:
[..]
LOL
Klopt wel, kheb last van meerderwaardigheidscomplexMaar mijn tactiek is vrij goed, ik sta haast altijd bovenaan met 3:1 verhouding. Maar ik weet ook nooit van andere spelers of ze echt l33t zijn of n00bs.
194.109.69.50:27015
194.109.69.51:27015
194.109.69.52:27015
and i'll make you eat those words
Verwijderd
wat en stakker zeg daar roll je niet zomaar in gewoon veel online playen.
en veel andere wapens kopen om te oefenen volgens mij wordt dat een schiet schrijf.
ff je naam veranderen naar n00b
en veel andere wapens kopen om te oefenen volgens mij wordt dat een schiet schrijf.
ff je naam veranderen naar n00b
Ah, thx, ik vroeg me al af waarom ik ze steeds 9999 pingdeOp dinsdag 31 juli 2001 16:52 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
ok kom maar ns naar de XS4all servers (als ze weer voller zijn, zijn momenteel leeg)
194.109.69.50:27015
194.109.69.51:27015
194.109.69.52:27015
and i'll make you eat those words
dunno
Neem een goedkope 56k modem en ga op internetspelen. Als je een beetje gewent geraakt bent aan de lag zal je zien dat het een stuk beter gaat op die LAN
neem dat maar van mij aan
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ja er is wat server onderhoud geweest en de IP's zijn veranderdOp dinsdag 31 juli 2001 17:46 schreef RoVe het volgende:
[..]
Ah, thx, ik vroeg me al af waarom ik ze steeds 9999 pingde
Das idd irritant, mijn ping met ISDN is best redelijk, maar het is hatelijk als je je AWP hoort afgaan en 0,3 sec later val je toch zelf dood neerOp dinsdag 31 juli 2001 18:10 schreef Fr3aKER het volgende:
Neem een goedkope 56k modem en ga op internetspelen. Als je een beetje gewent geraakt bent aan de lag zal je zien dat het een stuk beter gaat op die LAN
Maar goed CSen is een kwestie van oefenen, ik ben het net weer aan het spelen na 2-3 maandjes niet. Dan valt het weer ff tegen, begin het nu net weer een beetje door te krijgen.
One of the animals has left its cage today.
kewl,
gaan zulk soort gamers naar LAN's? k denk dat k ook maar es mee ga doen
gaan zulk soort gamers naar LAN's? k denk dat k ook maar es mee ga doen
Signatures are so subliminal...
Verwijderd
Waarom hebben jullie allemaal zo een lange tijd nodig om goed te worden?
Sommige praten hier over "maanden"
2 weken is toch genoeg warming up
Sommige praten hier over "maanden"
2 weken is toch genoeg warming up
Kost je maanden van training als je op een beetje hoog niveau wil mee spelen! geloof me ik weet waar ik over praat! en dan nog zijn er mensen die je helemaal zoek spelen (zonder te cheaten). Zo als dat irritante 16 jarige ventje genaamd Deathrow ;)van de CNR clan (voorheen een member van [db] = dutchbat). Maar ja, je hebt altijd baas boven baas... 
www.dutchbat.com
www.dutchbat.com
Life is what happens while your making other plans..
zozo ik denk dat ik nu wel een poosje vooruit kan met al die reply's ik dank jullie voor jullie reply's
Je kan natuurlijk ook beginnen met wat bots, gewoon de skill opschroeven naar mate je zelf ook beter wordt. Ik ben online begonnen
was op zich wel goed, maar nu zijn mn stats zo verrot, omdat ik pas de laatste tijd "goed" ben
dutchbaaaat.. alles goed? maar anyways, maanden is zwaaar overdreven, ik weet zeker dat ik na 2 weken al aardig mee kon doen, en nu helemaalOp woensdag 01 augustus 2001 14:48 schreef white_rabbit het volgende:
Kost je maanden van training als je op een beetje hoog niveau wil mee spelen! geloof me ik weet waar ik over praat! en dan nog zijn er mensen die je helemaal zoek spelen (zonder te cheaten). Zo als dat irritante 16 jarige ventje genaamd Deathrow ;)van de CNR clan (voorheen een member van [db] = dutchbat). Maar ja, je hebt altijd baas boven baas...
www.dutchbat.com
dunno
ja ik heb nu ook botsOp woensdag 01 augustus 2001 17:34 schreef MM- het volgende:
Je kan natuurlijk ook beginnen met wat bots, gewoon de skill opschroeven naar mate je zelf ook beter wordt. Ik ben online begonnenwas op zich wel goed, maar nu zijn mn stats zo verrot, omdat ik pas de laatste tijd "goed" ben
Zorg in ieder geval dat je een teamplayer wordt. Rushen in je eentje heeft echt geen zin.
Groet,
El GringO
Groet,
El GringO
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
hehe .. rambo modus. dat is mijn favoriete style met de heavy weapon guy met TFC. gewoon kamikaze. hij blijft gewoon staan terwijl iedereen granaten op je kop gooit. maar als ik ff serieus een goed spel wil doen, dan ff CS'en!Op maandag 30 juli 2001 19:40 schreef JJJ het volgende:
Pagina: 1