Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Vraag
Alle reacties
Secure boot uitzetten en opnieuw proberen
Ik zou er niet meer te veel moeite in steken. 2GB RAM en 32GB ROM is gewoon veel te weinig voor windows 10. Daarbij die Atom maakt nog geen deuk in een pakje boter. Het zou verboden moeten worden dit soort laptops te verkopen, pure milieuvervuiling... Misschien dat het leuk is om een keer een filmpje te kijken op een dergelijke laptop, maar als je de laptop ook maar een beetje serieus gaat gebruiken, zal deze snel te kort schieten.
Afhankelijk van de eisen, is iets als een HP Elitebook 2570P, Dell Latitude E7240, Lenovo Helix prima. Deze laptops hebben allemaal een processor die vele malen krachtiger is dan een Atom Z3735F, hebben meer opslag en hebben wel voldoende RAM. In het geval van de HP en de DELL kun je RAM en opslag zelfs makkelijk zelf vervangen. Als de laptop alleen incidenteel gebruikt wordt, kan het natuurlijk wel. Maar m'n ervaring leert dat je bezig blijft met opruimen als je slechts 32GB ROM hebt.
Afhankelijk van de eisen, is iets als een HP Elitebook 2570P, Dell Latitude E7240, Lenovo Helix prima. Deze laptops hebben allemaal een processor die vele malen krachtiger is dan een Atom Z3735F, hebben meer opslag en hebben wel voldoende RAM. In het geval van de HP en de DELL kun je RAM en opslag zelfs makkelijk zelf vervangen. Als de laptop alleen incidenteel gebruikt wordt, kan het natuurlijk wel. Maar m'n ervaring leert dat je bezig blijft met opruimen als je slechts 32GB ROM hebt.