Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos v E
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik heb problemen met Windows booten. Opnieuw opstarten loop hij dus vast. Power er af opnieuw starten doet het weer. Daarna merk je dus ook niets meer computer werk dan ook 100% na behoren. Wil ik het nog een keer proberen opnieuw opstarten, weer het zelfde probleem. Als ik de pc gewoon af zet dus gewoon afsluiten en dan aanzet werkt hij dus wel normaal. Maar met opnieuw opstarten dus niet.

Ierdereen al vast bedankt voor het meedenken en helpen! zelf ben ik al paar uurtjes aan het rommelen. 8)7

Specs:
PC: Ailenware aurora r3
CPU: i7 2600k
RAM: 16gb ddr3 1333mhz
SSD: 126gb
Videokaart: GTX970 4GB msi
Moederbord: Alienware 046MHW
bestuuring systeem: Windows 10 laatste updates

Bios info:
Product name: Aurora-R3
Bios versie: AO6
Servise tag: D8NW75J

De stappen die ik heb uitgevoerd maar helaas heeft dit niet geholpen.

1. Alle drivers bijgewerkt
2. Verschillende ram slots gedaan. Ook andere ram stikjes. (Mem test gegaan niets aan de hand)
3. Bios resetten en met de c mos batterij gedaan. Ook een nieuwe CMOS geprobeerd!
4. Bios flashen wilt hij wel doen naar een nieuwere versie "volgens Windows" maar zodra ik hem opnieuw opstart en in me bios kijk blijft hij op de oude versie.
5. Ik heb met ms dos geprobeerd te flashen. Dan krijg ik een melding dat bios write protected is. (Ook nergens een optie te zien in de bios) het gaat om de AO11 bios versie die ik probeer te flashen.
6. Orinele GPU terug gezet GTX580. ook zelfde probleem.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:20

SA007

Moderator Tweaking
Move naar OH, dit heeft helemaal niks met modding te maken :)

Also titel wat subtieler gemaakt.