Toon posts:

Ik wil een LiteOn 32/10/12 kopen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik wil een LiteOn 32/10/12 kopen
maar weet niet of mijn systeem dit aan
kan. (Het is nl een erg oud systeem ^_^)
Vorige keer wou ik nl een 16 MB AGP VGA kaart instoppen maar dan ging die bij het
spelen van games ineens resetten (de voeding
kon het denk ik niet aan)

bij voorbaat dank
Mijn systeem is:
Moederbord: Asus P5A 512 KB 100 Mhz
Processor: Genuine Intel Pentium 233 MMX
Harddisk: 20 Gb Western Digital 7200 rpm
Geheugen: Dimm Sdram 64 MB 100 Mhz
CD-rom: Acer 50 speed
Cooler: Ball Bearing
Diskdrive: 1,44 FDD Sony
Geluidskaart: Crystal Soundcard 16 PNP
Speakers: 80 Watt
Videokaart: STB Velocity 4400 w/TV-out 16 MB
Netwerkkaart: 10/100 Fast Ethernet Adapter
Modem: 56k
Keybord: Standaard
Muis: Chic Scrollmouse

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ja gaat wel werken

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 08:59
do think so :)
geef voortaan wel ff een normale topic titel :P

//

Verwijderd

1 ) normale titels gebruiken
2 ) in het juiste forum posten.

kicked 2 OM

Verwijderd

Topicstarter
ok
zal ik doen

thx

Verwijderd

A-open 6x4x24 op een P 100 met 16 mb ram kon ook nog net! Dus moet wel lukken en anders brand je op een lagere snelheid.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-04 16:26
Dat ding zal toch wel burnproof hebben of iets dergelijks, dus het moet makkelijk gaan, HDD enzo is snel genoeg.

Suc6 ermee.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Volgende keer effe zelf zoeken...

http://www.liteonit.com.tw/Eproduct/Eproduct.htm

Compatibility:
DOS 6.xx, MS Windows 3.1x / 95 / 98 / 2000 / NT4.0

Memory Required
Windows 95/98/2000/NT:32 MB required; 64 MB recommended

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Misschien klinkt het stom, maar als je al problemen hebt met de voeding bij het verwisselen van vgakaart, wie zegt dan dat je niet ook problemen krijgt met een brander? Ik zou m'n voeding maar opkrikken als ik jou was...

• Wierdo_NL
Dat de voeding het niet kan hebben, lijkt me stug..
Want ik had op 200 Watt een AMD k6-2 500 lopen, met redelijk wat spul erin..
Dus een Intel P233 moet makkelijk kunnen.`

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat de voeding het niet aankan, maar hij zegt toch echt in zijn vraag, dat hij waarschijnlijk problemen had met zijn voeding. En dan zou een brander in zijn systeem ernaast dan niks uitmaken? Right.
Enne er zijn ook brakke voedingen hoor, ongeacht het wattage dat erop staat.

• Wierdo_NL
Dat is waar..
Het achterhalen of je voeding het niet aankan, is best lastig.

Als je een AT-voeding hebt, kun je een 2e handse misschien wel ergens op de kop tikken voor 25 piek ofzo.
En anders een goedkope kast ATX kast kopen voor nog geen 100 piek. Misschien kun je daar dan mee vooruit. Want een losse ATX-voeding is best duur.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:34 schreef Merely het volgende:
Volgende keer effe zelf zoeken...

http://www.liteonit.com.tw/Eproduct/Eproduct.htm

Compatibility:
DOS 6.xx, MS Windows 3.1x / 95 / 98 / 2000 / NT4.0

Memory Required
Windows 95/98/2000/NT:32 MB required; 64 MB recommended
Ik kom jou in meerdere topics tegen met dit soort opmerkingen, heb jij het idee dat je Mod bent ofzo? Jijzelf bent pas sinds 8 dagen geregistreerd op GoT.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zondag 29 juli 2001 19:49 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Ik kom jou in meerdere topics tegen met dit soort opmerkingen, heb jij het idee dat je Mod bent ofzo? Jijzelf bent pas sinds 8 dagen geregistreerd op GoT.
Tut tut... ik antwoord alleen op vragen... ik zoek en bied ten minste de antwoorden waar ze wat aan hebben! Enne... ik zit al zo'n 1,5 jaartje op Got... alleen door een fout m'n username verloren! Als ik wat misdoe, meld het dan even aan een Modderater... ipv zo'n reactie! Re-reactie: En jij? Jij wel een Modder? Niet? Dus... :r

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:56 schreef Merely het volgende:

[..]

Tut tut... ik antwoord alleen op vragen... ik zoek en bied ten minste de antwoorden waar ze wat aan hebben! Enne... ik zit al zo'n 1,5 jaartje op Got... alleen door een fout m'n username verloren! Als ik wat misdoe, meld het dan even aan een Modderater... ipv zo'n reactie! Re-reactie: En jij? Jij wel een Modder? Niet? Dus... :r
Nee, ik ben geen modder maar ventileer ook niet van die schoolmeester-achtige opmerkingen. Volgens mij ben jij echt zo'n kereltje die hogerop wil komen in de maatschappij door met zijn ellebogen te werken en daar :r ik van :(
Op spott.nl heet dat een slijm-bal

• Wierdo_NL
Op zondag 29 juli 2001 19:56 schreef Merely het volgende:

[..]

Nah, het zal daar misschien door komen, dat ie zo fel reageert. Want het is een beetje vreemd dat iemand die 10 dagen op een forum is, al Waarschuwingen gaat geven aan andere..
En mensen op de vingers gaat tikken. I.i.g. dat vond ik wel vreemd, maar dit verklaard al wel wat.

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Euhm, ik ben dus geen moderator, maar wil wel vragen of jullie on-topic willen blijven.
Pagina: 1