Toon posts:

IP Camera aansluiten op een Switch doormiddel van POE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gerben123123
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-11 12:34
Hallo,

ik heb een Hikvision DS-7608NI-K2/8P, met Hikvision DS-2CD2045FWD-I, en Hikvision DS-2CD2145FWD-I aangeschaft. Nu heb ik bij alle 2 camara's beeld als ik deze rechtstreeks aan sluit op een van de poe poorten van de recorder zowel met monitor als op afstand met telefoon en browser, dat werkt goed maar wil ik een camera via een netwerk swits aansluiten werkt het niet terwijl de swits wel poe ondersteund. het lampje bij de ethernet poort gaat ook niet branden, wat doe ik verkeerd?

Wie kan mij helpen?

Alvast Bedankt!!!

[Voor 3% gewijzigd door gerben123123 op 24-08-2019 11:54]

Alle reacties

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Welke switch?

• GoldenBatt
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:25
Kijk eerst eens naar welk merk en type switch je hebt. POE zit op relatief weinig modellen, dus gok dat de kans erg groot is dat jouwn switch geen POE heeft, en dit dus ook niet gaat werken.

Maar nogmaals, daar hebben we een type en merk voor nodig, onze glazenbol werkt nog altijd niet...

Specs!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 03:34

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Je hebt overigens een PoE injector voor nog geen 2 tientjes (per cam).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
gerben123123 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:53:
terwijl de switch wel poe ondersteund.
Welke POE versie (IEEE 802.3af of IEEE 802.3at)?
RobIII schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:25:
Je hebt overigens een PoE injector voor nog geen 2 tientjes (per cam).
Heb je ook een UPS nodig bij elke cam.
Denk niet dat TS er over na heeft gedacht dat als de stroom er af is, de camera's het niet doen (inbrekers zijn vernuftig).

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• SgtElPotato
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Er zijn verschillende standaarden wat PoE betreft, als je camera een andere vereist dan dat je switch kan leveren, of bijvoorbeeld te weinig vermogen zullen de camera's inderdaad niet gaan werken..
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee