Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• MarkGM14
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-11 09:40
Beste Tweakers,

Ik zoek een tv voor mijn opa en oma.
Het moet aan het volgende voldoen:

- Gebruiksvriendelijk en makkelijk (ze zijn niet meer de jongste) ;)

Dit was het enige wat ik kreeg van mijn oma op een lijstje. Zoveel eisend zijn ze dus niet.

Bijvoorbaat dank!

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
Daar kunnen wij dan ook echt helemaal niks mee. Hoe groot? Hoe duur? Wat moet erop zitten? Wat heb je zelf al gevonden? Waarom heb je onze hulp nodig als ze niet zoveeleisend zijn?

Dit is overigens al je 5e topic dit jaar waarin je heel weinig moeite lijkt te steken in een vraag en dan lijkt te verwachten dat je hier wel even geholpen wordt. Hier wordt eerst voldoende eigen inzet verwacht.

[ Voor 37% gewijzigd door Hahn op 24-08-2019 10:47 ]

The devil is in the details.

• MarkGM14
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-11 09:40
Hahn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:40:
Daar kunnen wij dan ook echt helemaal niks mee. Hoe groot? Hoe duur? Wat moet erop zitten? Wat heb je zelf al gevonden? Waarom heb je onze hulp nodig als ze niet zoveeleisend zijn?

Dit is overigens al je 5e topic dit jaar waarin je heel weinig moeite lijkt te steken in een vraag en dan lijkt te verwachten dat je hier wel even geholpen wordt. Hier wordt eerst voldoende eigen inzet verwacht.
Beste Hahn bedankt voor je directe aanval en directheid dit word erg gewaardeerd! Ik zeg zelf dat ze niet veel eisend zijn dus misschien hebben jullie ideeën of zeggen jullie; "dit is een gebruiksvriendelijk tv voor ouderen".
Ik verwacht helemaal niks, maar maatje je hoeft mij niet de les te lezen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
MarkGM14 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:53:
[...]

Beste Hahn bedankt voor je directe aanval en directheid dit word erg gewaardeerd! Ik zeg zelf dat ze niet veel eisend zijn dus misschien hebben jullie ideeën of zeggen jullie; "dit is een gebruiksvriendelijk tv voor ouderen".
Ik verwacht helemaal niks, maar maatje je hoeft mij niet de les te lezen.
Is geen aanval, het is een duidelijke constatering. Zonder maat en budget kunnen we sowieso al niks. Begin daar dus eens mee. Want mag de tv €200 of €4000 kosten? En is 20" genoeg of liever 60"?

The devil is in the details.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Nee, zo werkt het op GoT inderdaad niet. Ik kan me alleen maar bij @Hahn aansluiten.

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Open het topic daar opnieuw en gebruik de template. Dus minimaal een lijst met specifieke eisen (grootte en budget lijken me toch wel het minimale) en een short list van TV's die je zelf al gevonden hebt.

[ Voor 104% gewijzigd door FeaR op 24-08-2019 10:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.