Media verwijderen iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Mijn vraag
Mijn vriendin heeft een raar probleem op haar iPhone (7). De iPhone geeft aan dat hij vol is, nu is dat opzicht niet zo raar, alleen als ze probeert bepaalde filmpjes of foto's te verwijderen, is het prullenbakje "grijs". Deze kunnen dus op de een of andere manier niet verwijderd worden :?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iMac & iPhone.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via iMac de foto's op de iMac gezet, via de app foto's. De iPhone geeft dus ook aan dat ze daar op staan. Kan ze echter niet verwijderen. Als ik ze verwijder als de iPhone is aangesloten via de iMac kan ik ze wel verwijderen, maar dan zijn ze op beide locaties weg. Ik wil ze dus alleen van de iPhone wissen.

Heb al een aantal keer proberen te zoeken hierop, maar kan geen oplossing vinden. Wie heeft DE tip voor mij om dit op te lossen? iPhone zeurt om de dag dat zn opslag vol is..

Alvast bedankt! _/-\o_

Beste antwoord (via NeP2013 op 25-08-2019 13:39)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Hoe zijn de foto's op de iPhone gezet? Kan het zijn dat sommige zjn gesynced via iTunes?

Wat je als eerste kunt proberen is de iPhone opnieuw te synchroniseren met iTunes, maar dan eerst de Fotos sync uit te zetten.

https://www.macworld.com/...n-icon-is-grayed-out.html

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Reservekopie verwijderen en nieuwe maken
(kijk ook even waar je reservekopie van maakt)

Recent verwijderd ook echt leeg gemaakt(0) of staat dat vol ?

[ Voor 27% gewijzigd door Hackus op 24-08-2019 10:06 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Hackus schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:05:
Reservekopie verwijderen en nieuwe maken
(kijk ook even waar je reservekopie van maakt)

Recent verwijdert ook echt leeg gemaakt of staat dat vol ?
Heeft in principe toch niets met de foto's/filmpjes te maken?

Recent verwijderd is inderdaad leeg. Maar ik wil bijvoorbeeld 20 filmpjes verwijderen, die zijn het "grootst" qua gebruik, maar de prullenbak is gewoon "grijs"

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:37
Hoe zijn de foto's op de iPhone gezet? Kan het zijn dat sommige zjn gesynced via iTunes?

Wat je als eerste kunt proberen is de iPhone opnieuw te synchroniseren met iTunes, maar dan eerst de Fotos sync uit te zetten.

https://www.macworld.com/...n-icon-is-grayed-out.html

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
^ dat is de oplossing. De map uitvinken of uberhaupt niet syncen, dan knikkert ie alles er af maar blijft ‘t wel op de library op je computer staan. Het vervelende is dat die albums overigens geen onderdeel zijn van een reservekopie. Ik heb zelf uiteindelijk met veel moeite en pijn die boel naar de filmrol gekregen, van al ‘t gezeik af. (Ik wilde ze wel op ‘t toestel houden :P)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
Klinkt precies wat het probleem is! Ik ga het straks even proberen en koppel het terug! Bedankt!

Edit

Dat was het, 16gb vrij inmiddels, top!

[ Voor 22% gewijzigd door NeP2013 op 25-08-2019 19:34 ]

Pagina: 1