Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1246278

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een samsung S10, alleen iedere keer gaat mijn telefoon na 4 seconden op vergrendel scherm.
Er staat dan bij Time-out ook bij: Time out 4 seconden (zonder activiteit). Als ik dit aanpas naar bijvoorbeeld 2 minuten, dan past de telefoon zich na een tijdje zelf weer aan naar 4 seconden.

Nu heb ik al van alles geprobeerd zoals de spaarstand controleren en de ook bij batterij verbruik kijken of iets aan heb staan, maar niks helpt. Heeft iemand nog een idee dat mijn scherm gewoon langer aanblijft zodra ik iets aan het lezen ben op mijn telefoon bijvoorbeeld?

Gr. Thom

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Loop eens door de geïnstalleerde software heen. Wat voor apps heb je allemaal die hier iets mee te maken zouden kunnen hebben? Verwijder die (als je ze niet nodig hebt) of check daarvan de instellingen.

Na hoeveel tijd wordt die instelling gereset?

Als je er echt niet uitkomt zou ik een factory reset overwegen. Sowieso een mooi moment om eens automatische backups te configureren, zodat een reset zonder dataverlies kan (of je zonder zorgen je telefoon kwijt kunt raken).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1246278

Topicstarter
Hoe kan ik zien welke apps hier mee te maken kan hebben?

Hij valt automatisch terug naar een korte tijd. Na 2 of 3 keer als ik op mijn telefoon heb gezeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon een beetje logisch nadenken. Kijk om te beginnen eens bij de 'Device Administrators' (in het Engels (en Android 9) onder Settings -> Apps & notifications -> Special app access -> Device admin apps. Kijk of je daar wat uit kan schakelen. En als daar iets tussen staat dat niet logisch klinkt, zou ik even checken of dat geen malware is (verpakt als game of zo).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanot
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb hier ook last van, elke keer springt hij naar de 8 seconden, waarna ik hem op 10 minuten zet, na 4 min gebruik van telefoon staat hij weer op 8 seconden. HEEL irritant.

iemand al een oplossing? alles al geprobeerd. en alle laatst gedownloade apps al verwijderd. batterij besparing push al uitgezet.

help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:45
Probeer dit eens:

Press Settings > Device Care > Battery (On the Bottom Left) > Click the 3 dots in the upper right corner and click the settings option when it appears > Scroll down to Optimize settings > Turn off This feature OR turn off the middle option "Screen Timeout". Where the explaination says "Screen will turn off after 30 seconds of inactivity."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_loeffen
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb/had hetzelfde, na instellen 2 minuten bij Display|Timeoutscherm ging die toch heel snel weer op zwart+vergrendelscherm. Nu bleek er bij Vergrendelscherm ook een timeout van 30 seconden te staan. die nu op 5 minuten gezet en het probleem lijkt opgelost.
Pagina: 1