Tv reviews voor het modale budget

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:22
De reviews die er geplaatst worden op Tweakers van tv's zijn typisch van dure tot zeer dure tv's die nauwelijks in het budget vallen van iemand met een normaal loon.

Suggestie is om eens een best buy te maken van tv's die iets budgetvriendelijker zijn (€700 - €1000, misschien met een uitschieter van €1200).
Eigenlijk een beetje gelijkaardig als jullie desktop / laptop best buy guides die wel verschillende prijs categorieën heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door SMGGM op 24-08-2019 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 15:11
Daarvoor heb je toch al platformen zoals kieskeurig en beslist, en ook veel winkels hebben een 'beste keus'.

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 24-08-2019 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik zou dat eigenlijk ook wel interessant vinden.

Nu kopen we hier niet bepaald regelmatig een nieuwe tv (beneden staat een oude 2e hands plasma en op de slaapkamer een tvtje ven €300 dat denk ik alweer 8 jaar oud is ofzo), maar een best-buy voor meer modale tv's lijkt mij helemaal niet vervelend.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:52:
Daarvoor heb je toch al platformen zoals kieskeurig en beslist, en ook veel winkels hebben een 'beste keus'.
Zo kan je elke discussie wel doodslaan. Tweakers leunt erg op de community er achter en heeft er dus meer baat bij dat mensen hier zeggen wat beter kan. Ik wil juist reviews van Tweakers lezen omdat ik weet dat er daar diepgang achter zit en er een levendige discussie in de comments ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 15:11
De gemiddelde Tweaker heeft net wat meer interesse in het hogere segment apparatuur. Daar steken ze spaargeld in, en daar doen ze veel vooronderzoek naar. En dat levert de interessante reviews op.

In het lage segment zou dat een stuk eentoniger worden; ze hebben geen van allen spectaculair contrast of geluid. Keuze zal eerder afhangen van persoonlijke voorkeuren ipv technische eigenschappen; de mooiste voet, kleinste afstandsbediening, of het aantal HDMI poorten.
Daarvoor kom je al een heel eind met de gebruikersreviews, en eerder genoemde bronnen.

[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 24-08-2019 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:43
Eigenlijk lijkt dit me wel interessant.
Een tv van 2000 EU zou ik nooit kopen, dat is persoonlijk denk ik.
Maar ik ben wel geïnteresseerd in de wat meer middensegmenters en hun prestaties.
Natuurlijk zijn er diverse andere bronnen om hier info over te vinden, maar dat geldt ook voor topsegmentproducten, dus dat lijkt me geen argument.

Wat ik daarnaast ook wel interessant zou vinden: meer inzicht op welk vlak consessies gedaan worden voor de prijs? Op welke wijze is het beeld te verbeteren met de instellingen?
Hoe verhoudt zich dat tot de hogere segmenten.
Ik denk dat het oprecht leuk is om dit zo af en toe eens de revue te laten passeren of eens een mooi informatief artikel aan te wijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:22
Persoonlijk zou ik niet meer dan €1500 uitgeven aan een tv (en dan moet ik serieus overtuigd zijn). Het is echter juist vanaf die prijs dat OLED enz pas echt begint en er meer duidelijke verschillen in technologie zijn. In het meer budget segment is het juist zeer moeilijk een keuze te maken.
Welke is het best voor games, geluid en beeld maar heb er geen bal verstand van. Ook het OS dat erop staat en zijn mogelijkheden vind ik belangrijk.
Maar eerlijk gezegd, ik heb persoonlijk weinig zin/tijd te zoeken en alles te vergelijken. Een goede round up van een paar top toestellen in het segment met hun voor en nadelen zou zeer handig zijn.

Maar goed, suggestie is gegeven en bedankt aan de mensen die het idee steunen, aan de redactie om te bepalen of ze er iets mee doen.
Pagina: 1