Ik zoek een?
Ik zoek een televisie. 55 inch
Wat is je budget?
Budget zo goedkoop mogelijk rond de 800 euro, als er geld bespaard kan worden dan graag .
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Extra TV in de slaapkamer. Zal vooral netflix op worden gekeken met een NVIDIA shield. Daarnaast zal er op worden gegamed met de shield.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb best veel varianten bekeken, en ben gestrand op een sony en samsung.
Tevens zag ik deze televisie tegenkomen:
https://tweakers.net/pric...lips-55pus6503-zwart.html
refurbished voor maar 425 euro. Merk je 50 HZ vs 100HZ heel erg? Geen idee hoeveel hertz mijn ouders beneden hebben namelijk. Voor 425 kan ik direct een shield erbij kopen en dan bespaar ik nog geld t.o.v de modellen boven!
Iemand toevallig betere opties? We zijn niet heel picky aangezien we beide vooral op onze PC gamen en de TV een extratje is.
Gr.
Ik zoek een televisie. 55 inch
Wat is je budget?
Budget zo goedkoop mogelijk rond de 800 euro, als er geld bespaard kan worden dan graag .
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Extra TV in de slaapkamer. Zal vooral netflix op worden gekeken met een NVIDIA shield. Daarnaast zal er op worden gegamed met de shield.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb best veel varianten bekeken, en ben gestrand op een sony en samsung.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Televisies | Samsung QLED 55Q60R Zwart | € 839,- | € 839,- |
1 | Televisies | Sony KD-55XE8599 Zwart | € 721,- | € 721,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.560,- |
Tevens zag ik deze televisie tegenkomen:
https://tweakers.net/pric...lips-55pus6503-zwart.html
refurbished voor maar 425 euro. Merk je 50 HZ vs 100HZ heel erg? Geen idee hoeveel hertz mijn ouders beneden hebben namelijk. Voor 425 kan ik direct een shield erbij kopen en dan bespaar ik nog geld t.o.v de modellen boven!
Iemand toevallig betere opties? We zijn niet heel picky aangezien we beide vooral op onze PC gamen en de TV een extratje is.
Gr.
[ Voor 9% gewijzigd door d0nny41 op 23-08-2019 22:01 ]