Onstream IDE 30 + win NT4 server

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
Deze combinatie schijnt alleen te werken met het backup programma van nt4 server zelf. Maar wat ik me afvroeg (en nergens kan vinden), kan ik de drive wel gewoon vanuit Windows Explorer aanroepen alsof het een gewone harddisk betreft? (dat beloven ze namelijk op de site van onstream, maar niet voor deze specifieke combinatie, over de serverversies van windows doen ze nogal moeilijk). Ik zie dat de scsi 30 variant van de drive door wat meer programma's ondersteund wordt, en zo'n 2 keer zo snel is, dus dat is ook al een leuke reden om toch voor de scsi variant te gaan.

ach...in een volgend leven lach je er om!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 14:56

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik weet dat het programma echo van onstream (wat de drive laat zien in de explorer) iig niet werkt onder win2k server, wel win2k pro. ik denk dat dat met nt4 het zelfde is.

ms backup werkt wel, maar daarmee zie je dus niet een extra drive in de explorer.

ik geloof dat ultrabac ook wordt ondersteund maar verder niks.

scsi versie kan iid meer, maar volgens mij ook geen echo onder server.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:49
Weet je ook waarom dat is?
Server en Workstation lijken me niet zodanig verschillen dat de Onstream opeens anders moet werken?

Maar ja, heb al heel wat mensen horen klagen over buggy software dus het zal wel aan Onstream liggen.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
Hmmz..als ik die drive niet als een soort harddisk aan kan spreken, gaat wat mij betreft de deal niet door :)

Dan is het net zo makkelijk (of moeilijk/lastig) om mijn DAT-drive in ere te houden (die schijnt het volgens de logfiles te doen, hoewel ik het allemaal nogal omslachtig vind, je kunt niet snel zien wat er op een tapeje staat enzo).

Bedankt voor het antwoord iig.

ach...in een volgend leven lach je er om!