Toon posts:

Extra videokaart toevoegen in nieuw gebouwde pc

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Vraag

• Martijn232
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 31-08-2019
Beste mensen,

Ik heb een computer gebouwd nadat ik een defecte computer van de mediamarkt had gekocht hiervan bleek de procesor kapot te zijn.
Nu heb ik nog een videokaart over van die ouwe pc is het het waard om die videokaart ook te instralleren in mijn nieuwe pc?
En werkt dat zomaar?
Alvast bedankt voor de reacties

...

...

Alle reacties

• franssnarf
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-11 09:07
Ja hoor werkt prima gewoon erin rammen en gaan.
En nu serieus moeten wij raden welk systeem en videokaart je hebt ?

Er stond volgens mij een mooi invullijst met vragen die je weggehaald hebt, daarmee kunnen we je helpen nu niet.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:28
Nee, je kan niet zomaar een videokaart erbij zetten. Een tijd terug kun je videokaarten wel in SLI draaien, maar dan moest de videokaart het ondersteunen en moest je dezelfde kaart hebben.

Voor extra advies moet je inderdaad eerst even je specs posten.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:02

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Welk systeem? Welke videokaart? We missen letterlijk alle details welke belangrijk zijn. ;)

• Marco1994
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23:45
Ik heb een auto gekocht, kan ik daar de motor van mijn oude auto instoppen? Wat heb je nu allemaal qua onderdelen?

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij veel systemen kun je prima een 2e kaartje erbij zetten. Maar dat hangt natuurlijk af van de kaart.

En de vraag natuurlijk wat je ermee wilt bereiken. Dus geef eens wat meer info, dan kunnen we er misschien wat zinnigs over zeggen ;)

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Gewoon in een willekeurige poort hameren, werkt altijd, past altijd

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 01:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder lijstje, specs en enige vorm van eigen inzet is dit topic nog niet rijp om gepost te worden. Werk aan de winkel
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee