Gek worden van al die klanttevredenheid vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 548 views

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:13
Ik word knettergek van al die diensten/sites/helpdesken die continu vragen om een klanttevredenheid onderzoek. Ik doe ik nooit alleen de vraag stellen kost al 30 seconden in een phone gesprek.

Hoe ervaren jullie dit? Mss luxe probleem maar het wordt steeds extremer.

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik word knettergek van al die tweakers die het forum nooit bezoeken en als ze dan ergens mee zitten meteen een topic aanmaken, terwijl er dezelfde week nog is gereageerd in een topic over hetzelfde fenomeen Herinneringen Klanttevredenheidsonderzoek

Hoe ervaren jullie dit?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:02
Als het niet meer is dan een 1-10 rating en een optioneel veld waar je zaken mag typen vind ik het ok.

Meerdere schermen met vragen of je het product/bedrijf zou aanraden en wat je nou leuk vind en hoe je ze gevonden hebt etc vind ik zonde van mijn tijd.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:13
Droefsnoet schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:17:
Ik word knettergek van al die tweakers die het forum nooit bezoeken en als ze dan ergens mee zitten meteen een topic aanmaken, terwijl er dezelfde week nog is gereageerd in een topic over hetzelfde fenomeen Herinneringen Klanttevredenheidsonderzoek

Hoe ervaren jullie dit?
excuus je hebt gelijk was net impulsief nav weer zo'n telefonisch gesprek...

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik word knettergek van al die tweakers die het forum nooit bezoeken en als ze dan ergens mee zitten meteen een topic aanmaken
En dat zeg je tegen iemand met 1400 posts op het forum op zijn conto?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

TweakerVincent schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:14:
Ik word knettergek van al die diensten/sites/helpdesken die continu vragen om een klanttevredenheid onderzoek. Ik doe ik nooit alleen de vraag stellen kost al 30 seconden in een phone gesprek.

Hoe ervaren jullie dit? Mss luxe probleem maar het wordt steeds extremer.
Veel websites sturen ook nog achteraf mailtjes met linkjes naar vragenlijsten en daar dan weer herrinneringen voor, ook krijg je na iedere aankoop mailtjes met wat je van het aankoop process vond, echt bizar de hoeveelheid spam..

Tezamen met websites met cookie muren, anti addblocker pagina's, automatisch afspelende filmpjes en content die over 5 pagina's verspreidt staat...

Verwijderd

downtime schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:23:
[...]

En dat zeg je tegen iemand met 1400 posts op het forum op zijn conto?
Zo'n iemand zou het helemaal moeten weten? 7(8)7

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-11 09:54

Hoe ervaren jullie dit?
I rest my case.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.