Token is ongeldig V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 853 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:42

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
Heb net een advertentie geplaatst als veiling en bij plaatsen kreeg ik direct een melding ''Token ongeldig'' en lege advertentie plaats pagina, maar wel de melding op mainpage ''advertentie is geplaatst'' en hij is ook geplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lfACETBoiAoO7vfCpglbaSb2/full.png

Geen adblock
Geen aangepast CSS
Heb de aanmaak pagina ook niet te lang opgehad of refreshed.

[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 23-08-2019 12:33 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ook niets anders die iets doet met je cookie of data storage?

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 24-08-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Het is lastig om achteraf te achterhalen wat hier mis is gegaan. Misschien een fout in de javascript verwerking waardoor het formulier nog een keer gesubmit is of iets dergelijks. Als het vaker (reproduceerbaar) voorkomt dan kunnen we hier wel verder naar kijken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:27:
Het is lastig om achteraf te achterhalen wat hier mis is gegaan. Misschien een fout in de javascript verwerking waardoor het formulier nog een keer gesubmit is of iets dergelijks. Als het vaker (reproduceerbaar) voorkomt dan kunnen we hier wel verder naar kijken.
Het is wel eens vaker gebeurd (Chrome) maar ook als ik te lang een aanmaak pagina open heb staan dan plaatst die hem sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

42dpi schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:05:
[...]

Het is wel eens vaker gebeurd (Chrome) maar ook als ik te lang een aanmaak pagina open heb staan dan plaatst die hem sowieso niet.
Wat is 'te lang'? Ik zal eens checken wat de verlooptijd is van het token en of die misschien wat omhoog moet :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:11:
[...]

Wat is 'te lang'? Ik zal eens checken wat de verlooptijd is van het token en of die misschien wat omhoog moet :)
Dat bij te lang open staat los van de andere bug, Komt wel eens voor dan ben ik bezig loop ik weg uurtje later terug en dan krijg je ik sowieso token ongeldig, ik kan er geen exacte tijd aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

42dpi schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:43:
[...]

Dat bij te lang open staat los van de andere bug, Komt wel eens voor dan ben ik bezig loop ik weg uurtje later terug en dan krijg je ik sowieso token ongeldig, ik kan er geen exacte tijd aan geven.
Volgens de code is de timeout 2 uur, en dat lijkt me eigenlijk wel ruim genoeg :)

Het grootste probleem hier is het feit dat je bij een foutmelding niet het ingevulde formulier weer terugkrijgt en je dus je ingevulde data kwijt bent. Dat is een probleem dat inherent is aan de gebruikte techniek om aan de hand van het opgegeven type advertentie dynamisch het juiste formulier te tonen. Dat is een bekend probleem welke niet heel eenvoudig gefixed kan worden. Bij een eventuele refactor van deze code zullen we daar uiteraard wel naar kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023

Bulkzooi

Lexpert

Problemen met validatie van CORS-tokens hebben vaak of met time-out (keep-a-live connections) of met time-stamping te maken, dus aanmaakdatum, verloopdatum enzo, van het betreffende certificaat (van een bepaalde uitgever).

Wat dat betreft zijn er altijd al veel data-systemen geweest in de tech historie. De privacy instellingen met betrekking tot cookies zijn historische gezien totale bagger.

nieuws: EU wil met browserinstelling einde aan cookiewaarschuwingen

[ Voor 40% gewijzigd door Bulkzooi op 27-07-2022 05:37 ]

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-10 14:21

DaFeliX

Tnet Devver
Ik begrijp je post niet helemaal @Bulkzooi , en ook niet waarom je een 3 jaar oud topic daarvoor kickt. Ik sluit daarom dit topic ook.

Mocht iemand tegen dit probleem aanlopen (verlopen tokens bij V&A) verzoek ik je een nieuw topic te openen

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.