Toon posts:

gezocht slimme (dual?) dimmer (40w LED + omvormer(s?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

vso

raap voor zijn recht

Topicstarter
ik heb 2 led panelen bij de hornbach gescoord
(ik denk) deze: https://www.hornbach.nl/s...lwit/6808032/artikel.html

Helaas de omvormer (niet op foto) maakt me niet wijzer of het dimbaar is .. zal wel maar erhm ?
volgens 24v met 1,7A ???

oke nu zou ik graag dit "slim" willen maken .. aansturen via sonoff bv hier moet ik toch wat met PWM gaan doen ? en als ik daarop zoek kom ik over het algemeen uit op de motor PWM drivers ..

Even het volledige plaatje
er komen meerder 12v ledstrings (digitaal & analoog en deze armatuur valt ook onder analoog (alleen "aan en uit" de kabels gaan allemaal naar 1 centraal punt waar ik 1 omvormer en "schakelingen" wil doen ..

wat mis ik hier ? misschien erg simpel maar ik zie het ff niet meer ..

ps ik heb wel gezocht maar nog niet de juiste zoekwoord gevonden / topic ..

[Voor 4% gewijzigd door vso op 23-08-2019 10:46]

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

Alle reacties

• vso

vso

raap voor zijn recht

Topicstarter

Hoe is deze te dimmen ?

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Errr... hoe kom je bij 24V 1.7A?
Of is dat een andere voeding?

Anyway, die voeding op de foto lijkt me een 1A constante stroom voeding, dus die zal niet dimbaar zijn.

Zijn jullie nou zo slim of ben ik nou zo dom?

• vso

vso

raap voor zijn recht

Topicstarter
Jaaap schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:16:
Errr... hoe kom je bij 24V 1.7A?
Of is dat een andere voeding?

Anyway, die voeding op de foto lijkt me een 1A constante stroom voeding, dus die zal niet dimbaar zijn.
verkeerd onthouden ...

maar goed wat moet ik hebben om het wel dimbaar te maken ?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee