Wraak review - [HefeLoco][Xtrafris]

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Advertentie: V&A aangeboden: Oppo RX17 Neo Rood

09 - 08 gereageed op ad via DM
15 - 08 reminder verstuurd (DM)
19 - 08 2e reminder (DM)
22 - 08 negatieve review voor communicatie achtergelaten, ook omdat de ad nog open stond (is nog steeds het geval)
23 - 08 negatieve review ontvangen van HefeLoco, ook voor 'aflevering' en 'beschrijving'

Voor de duidelijkheid: er is nooit een deal geweest. De gehele interactie bestaat uit mijn genegeerde DMs en wederzijdse negatieve reviews.

Verzoekjes aan V&A Mod:
1) verwijdering van de wraakreview, op z'n allerminst voor de categorieen die niet relevant zijn.
2) een kritische blik op HefeLoco... aan zijn overige reviews te zien voelen veel tweakers zich door hem benadeeld.

Dank voor al het goede werk! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Xtrafris op 23-08-2019 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen deal geweest... dus je had geen review mogen achterlaten, aangezien dat het alleen mag als er een transactie geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:13:
Er is geen deal geweest... dus je had geen review mogen achterlaten, aangezien dat het alleen mag als er een transactie geweest is.
Did not know that. :/
Neemt mijn twee verzoeken niet weg, maar als een modje mijn review ook weg wil halen is dat prima.
Ik vind dat het relevant is voor andere mogelijke kopers, maar als t niet mag, mag t niet *shrug*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Beide verwijderd aangezien er geen overeenkomst was.

@Verwijderd Ondanks dat het goed bedoeld is, laat reacties in dit soort in zijn geheel achterwege aub.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.