Vraag

• thecure
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-06 22:07
Mijn vraag
De xbox One van mijn zoon is er van de een op andere dag mee opgehouden.
De voeding is niet het probleem. deze hebben we al getest bij iemand anders, en zijn xbox werkte toen wel.
De xbox reageert op geen enkele toets meer.
Ik wilde hem aanmelden bij microsoft voor reparatie, maar die zeggen doodleuk: apparaat is te oud (4 jaar) dus compleet geen ondersteuning. koop maar een nieuwe!

Vind het echt ongelofelijk. Mijn zoon heeft hem zelf bij elkaar gespaard, en kan hem nu in de container gooien. Hij is er echt sneu van.
Wie heeft er een oplossing of een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via thecure op 28-08-2019 19:08)

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06 09:41
Er zijn hier en daar wel reparatie zaken voor consoles. kost wel wat, maar je enige optie denk ik. Je kan natuurlijk zelf ook wat proberen.

Alle reacties

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zonder foutmelding is er moeilijk wat over te zeggen, dan zal iemand het moederbord moeten doormeten. Een Xbox One pik je tweedehands vermoedelijk voor weinig op, dus dat is de goedkoopste en snelste oplossing. Gaat de LED op de voeding wel aan?

[ Voor 19% gewijzigd door NotSoSteady op 22-08-2019 22:15 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Stopcontact getest? Misschien is er daar iets mis mee?
thecure schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:10:
Mijn zoon heeft hem zelf bij elkaar gespaard, en kan hem nu in de container gooien. Hij is er echt sneu van.
Irrelevant, dingen gaan kapot. Het is niet omdat het jouw zoon's XBOX is dat dat de situatie erger maakt. Blijf bij de feiten.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• thecure
@falcon ja al geprobeerd, vele troubleshoot filmpjes bekeken, maar niets helpt helaas

@snake ja stopcontact werkt, dit heb ik ook getest.
Ik snap dat ik bij de feiten moet blijven, maar ik vind het gewoon ongelofelijk dat ze na vier jaar zeggen flikker dat ding maar weg.
En ja dan doet mijn vaderhart pijn om te zien dat iets waar hij voor gespaard heeft ineens waardeloos is geworden. En dat is ook een feit.

[ Voor 20% gewijzigd door thecure op 22-08-2019 23:00 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06 09:41
Er zijn hier en daar wel reparatie zaken voor consoles. kost wel wat, maar je enige optie denk ik. Je kan natuurlijk zelf ook wat proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thecure
Ik heb nu een tweedehands gekocht voor €100,- op goohoo, krijg je er nog een jaar garantie bij ook.
De oude als defect op MP gezet, die wilde iemand nog hebben voor 30 euro.

Dus voor 70 euro kan mijn zoon weer xboxen, prima toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 562971

thecure schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:10:
Mijn vraag
De xbox One van mijn zoon is er van de een op andere dag mee opgehouden.
De voeding is niet het probleem. deze hebben we al getest bij iemand anders, en zijn xbox werkte toen wel.
De xbox reageert op geen enkele toets meer.
Ik wilde hem aanmelden bij microsoft voor reparatie, maar die zeggen doodleuk: apparaat is te oud (4 jaar) dus compleet geen ondersteuning. koop maar een nieuwe!

Vind het echt ongelofelijk. Mijn zoon heeft hem zelf bij elkaar gespaard, en kan hem nu in de container gooien. Hij is er echt sneu van.
Wie heeft er een oplossing of een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt.
De economische waarde weegt niet op tegen de waarde van het apparaat zelf, zo kunnen de reparatiekosten zo hoog uitvallen dat het zich beter loont om te kijken naar een nette gebruikte via Marktplaats
Pagina: 1