Bug? Tags? Of snap ik het niet?

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-11 11:28
Hey.

Ik vraag me iets af.. geen klacht.

Ik had ooit de tag "Boom Beach", en die ben ik nu (gelukkig) kwijt. Ik doe er ook niks meer mee, dus vond het altijd al onwennig om de tag nog steeds te dragen. Maar dat gedeelte snap ik, vind ik verder prima.

Maar nu zie ik dat ik de tag kwijt ben. Althans, als ik in een topic post elders dan het topic waar ik mijn tag heb verdiend, dan zie ik de tag niet meer bij mijn naam staan.

Dit viel me zojuist pas op (kan goed al maanden zo zijn), dus zocht het topic op waar ik ooit de tag had gekregen.

Warempel staat in dat topic nog steeds de tag onder mijn naam.

Voorbeeld:
Topic van vandaag exclusief tag onder mijn naam:
World Citizen in "[PC] Anno 1800"

Topic van lang geleden inclusief tag onder mijn naam:
World Citizen in "[IOS/Android] Boom Beach"

Ik vraag me af :)

- Is het een bug dat een Topic starter zijn Tag niet kan verliezen in oude posts?
- Is het een bug dat tags niet verwijderd worden uit oude posts?
- Is dit "by design" en is mijn post onder deze omstandigheden gemaakt, en veranderd nooit meer?

Bij je signature ed. veranderd hij ook mee in oude posts als je die aanpast. Maar bij een Tag kennelijk niet?

Het viel me op... Ik vind het verder niet storend... dus }:O

FreeReef.nl

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:36
Als je naar je profiel gaat zie je dat je de karmakeizer tag nog steeds hebt/het nog steeds bent.
De reden dat hij niet te zien is is omdat karmakeizer tags alleen verschijnen als die tag relevant voor het topic is. Als je dit topic aan boom beach linked dan zal de tag hier ook verschijnen.

Ik geloof dat als je de tag verliest hij ook onder je posts verdwijnt, ik check net een topic waar ik in een tag ook karmakeizer was maar nu slechts karmakoning, en daar heb ik overal de grijze tag.
Best logisch opzich, anders zou je meerdere mensen in een topic kunnen krijgen die als keizer worden gemarkeerd voor hetzelfde onderwerp, terwijl dat er maar 1 kan zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Flamesz op 22-08-2019 20:45 ]

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-11 11:28
Flamesz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 20:42:
Als je naar je profiel gaat zie je dat je de karmakeizer tag nog steeds hebt/het nog steeds bent.
De reden dat hij niet te zien is is omdat karmakeizer tags alleen verschijnen als die tag relevant voor het topic is. Als je dit topic aan boom beach linked dan zal de tag hier ook verschijnen.
Owja... 8)7

Volgens mij kan het topic dan weer dicht, want als het echt zo is dat afhankelijk van het onderwerp je tag wel of niet weergegeven word... dan snap ik het nu wel. :)

Thanks.

Overigens zou ik het niet gek vinden dat als je een "game" tag hebt, dat die dan bij alle andere games zichtbaar is... waardoor je kunt opmaken dat iemand een "gamer" is...

"Hij heeft "game tags", dus is tenminste iemand die er serieus naar kijkt"

[ Voor 16% gewijzigd door World Citizen op 22-08-2019 20:46 ]

FreeReef.nl

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

We weten niet of een tag een game-tag is; het is weliswaar bedoeld als herbruikbaar label, maar is verder volledig ongestructureerd.

Overigens kan je ook - wat jij wellicht ook tag noemt - dergelijke badges voor producten, categorieen en merken krijgen; maar dat is met boom beach toevallig niet relevant.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat het ook bij producten en categorien dan wel een flinke warboel wordt als we alle verzamelde karma-badges zouden tonen. Want dat zo goed uitwerken dat het alleen gebeurt bij 'vergelijkbare games' wordt dan wel weer erg complex ;)

Al met al zie ik het niet gebeuren dat we dat ooit gaan uitwerken, dus ik zet dit topic door naar het archief :)