Elektronica box gemist, maar ongelooflijk hoe snel die ging kijkende naar de geschiedenis!
Nice, ik heb hem gelijk gekocht, en bedacht het mij pas later...Soggney schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:07:
[...]
Dat is inderdaad die lego set. (zelf ook gekocht in mei op iBood)
Poeh, Lego is populair. De Saturnus V vloog weg.
Waarom twijfel? Koop dat ding gewoon. Als je er toch nog over twijfelt annuleer je hem of verkoop je hem weer door.!GN!T!ON schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:27:
oef, die saturn V, twijfel twijfel
Verdamme, kijk je even niet mis je een deal die je wel wou
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Hoe duur was de saturn V?
Kun je hier mooi teruglezen:Plainside schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:29:
Hoe duur was de saturn V?
klik
Fotonerd
Ahh... zoek ff een mooi wit muurtje op om m'n kop tegen aan te houwen

Ik zou even wachten, komt zo vast nog wel een mooi muurtje voorbij tijdens de huntPlainside schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:34:
[...]
Ahh... zoek ff een mooi wit muurtje op om m'n kop tegen aan te houwen
Als Ibood nou net zo snel zou bezorgen als de pizza's verkocht worden....
Dan waren de prijzen belange niet zo goed als nuGormenghast schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:51:
Als Ibood nou net zo snel zou bezorgen als de pizza's verkocht worden....
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik moet zeggen dat ik deze hunt wel interessanter vind dan de vorige edities. Er zit nu veel meer elektronica in, en ook lego sets. De overhemden, sokken, bestek sets, lampen, pannen etc. waar je in het verleden mee dood gegooid werd heb ik nog nauwelijks voorbij zien komen. Zou wel leuk zijn als er nog wat meer computerspul langs komt.
Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
De scheerapparaten zijn in alle soorten en maten aanwezig... er gaan geen 10 minuten voorbij zonder.
Ja die komen inderdaad wel veel voorbij. Ze hebben een vervanging gevondencrypt0rr schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:53:
De scheerapparaten zijn in alle soorten en maten aanwezig... er gaan geen 10 minuten voorbij zonder.
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023
Ik zou graag iets meer voor kinderen zien. Als ik nou een paar leuke verjaardagscadeautjes tegenkom heb ik die alvast.
Kun je me uitleggen wat de levertijd met de verkoopprijs te maken heeft?Soggney schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Dan waren de prijzen belange niet zo goed als nu
Pizza, vanavond bezorgd.triplox schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:56:
Wat zijn die pizza's
Mwa, de sale valt een beetje tegen tot nu toe. Ik heb enkel een TEFF Amsterdam klokje gekocht en een paar Timberland bootschoenen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Bowers & Wilkins PX 229 nu staan 299€ in de pricewatch.
Van die DMAX 4K camera geraken ze niet vanaf! Heb ik ook al zien voorbij komen vandaag aan dezelfde prijs.
Van die DMAX 4K camera geraken ze niet vanaf! Heb ik ook al zien voorbij komen vandaag aan dezelfde prijs.
[ Voor 49% gewijzigd door Switcht op 27-08-2019 15:00 ]
@Gormenghast
Pizza's waren uitverkocht op 9 seconden. Zelfs als iBood op 90 minuten voor je deur stond, of realistischer de volgende dag, dan zouden de transportkosten hoger zijn. Moet de planning een chaos aankunnen, het hele logitieke process zou te duur zijn (meer mankracht, dus meer personeelskosten dus moeten de prijzen van de aanbiedingen omhoog.
Lage prijs en geduld, of betalen en asap ontvangen. Jij kiest.
Pizza's waren uitverkocht op 9 seconden. Zelfs als iBood op 90 minuten voor je deur stond, of realistischer de volgende dag, dan zouden de transportkosten hoger zijn. Moet de planning een chaos aankunnen, het hele logitieke process zou te duur zijn (meer mankracht, dus meer personeelskosten dus moeten de prijzen van de aanbiedingen omhoog.
Lage prijs en geduld, of betalen en asap ontvangen. Jij kiest.
Wie weet, bij iBood weten ze t ook niet haha.!GN!T!ON schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:38:
[...]
Ik zou even wachten, komt zo vast nog wel een mooi muurtje voorbij tijdens de hunt
Ben helemaal niet bekend met iBood van daar mijn vraag.
Maar door wie worden die pizza's bezorgd dan? De lokale pizzaboer of? lijkt me sterk dat hun dat zelf doen.
@Soggney De pizza's (en de boxen net zo goed) zijn lokkertjes. Ze kosten een euro. No way dat ze daar uberhaupt geld aan verdienen. Maar ik had het niet alleen over de pizza's maar over de levertijd in het algemeen.
Ik hoop zo hard dat die DeWalt set nog eens langskomt, maar tot nu toe is geen enkel artikel al een tweede keer langsgekomen
Lokale pizzaboerJordy_413 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:05:
[...]
Ben helemaal niet bekend met iBood van daar mijn vraag.
Maar door wie worden die pizza's bezorgd dan? De lokale pizzaboer of? lijkt me sterk dat hun dat zelf doen.
Signature
Die 4K camera van daarnet is al langsgekomen, dus wie weet heb je nog geluk vandaag.Brecht.A schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:06:
Ik hoop zo hard dat die DeWalt set nog eens langskomt, maar tot nu toe is geen enkel artikel al een tweede keer langsgekomen
[ Voor 0% gewijzigd door Switcht op 27-08-2019 15:09 . Reden: typo ]
@Gormenghast en ik had het ook over de levertijd algemeen. Als je next day of day after tomorrow delivery wil, dan ga je de prijzen van iBood niet tegenkomen. Die kopen vervoer in bulk in, en door te weten wat ze versturen en nodig hebben, kunnen ze goedkoper vervoer inkopen. Maar dan moeten ze wel eerst weten wat ze shippen, en tijd hebben voor de planning.
Lucky me, de set die ik wou staat nu tussen de flashdeals, nog eens €50 goedkoper!Switcht schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:07:
[...]
Die 4K camera van daarnet is al langsgekomen, dus wie weet heb je nog geluk vandaag.
Laagste prijs die ik vond online was €545, nu dus kunnen kopen voor €400.
Vroeger gaf iBood hier nog wel eens gratis verzendcodes weg. Volgens mij is dat ook verleden tijd.
Ze hebben er vandaag al enkele weggeven, maar was maar door 1 persoon te gebruiken :-)melvin95 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:30:
Vroeger gaf iBood hier nog wel eens gratis verzendcodes weg. Volgens mij is dat ook verleden tijd.
Er word tot 16:00 uur geen verzendkosten gerekend Happy HOUR
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Enkel op de hunt, niet op de flashdeals.sten123 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:31:
Er word tot 16:00 uur geen verzendkosten gerekend Happy HOUR
Voor de mensen die nog een robotstofzuiger nodig hebben: Neato Botvac D6 Connected Stofzuiger staat tussen de flashdeals voor 429,95€. Beste in de pricewatch: 599€
Mocht je, je gouden deal niet vinden hebben ze nog een metaaldetector.
Ik heb maar eens door de flashdeals, dikke deals en prijsbrekers gebladerd, en toch nog wel wat weten te scoren:
Dekbedovertrekken Box | 260 x 200 cm
Onze beginnen te slijten. Zitten 5 stuks in. Is het niets, kan het weer terug. Al zit er 1 leuke / goede in, dan is €30,- geen geld.
Google Home Mini Smart Speaker
Voor €26,95
Google Chromecast 3 | Full HD
Voor €25,95
TalenTools Wandslangbox & 15 m Slang
Voor €29,95
En dan maar 1x verzendkosten a €8,95
Zo. Genoeg geld uitgegeven, nu weer over tot de orde van de dag
Dekbedovertrekken Box | 260 x 200 cm
Onze beginnen te slijten. Zitten 5 stuks in. Is het niets, kan het weer terug. Al zit er 1 leuke / goede in, dan is €30,- geen geld.
Google Home Mini Smart Speaker
Voor €26,95
Google Chromecast 3 | Full HD
Voor €25,95
TalenTools Wandslangbox & 15 m Slang
Voor €29,95
En dan maar 1x verzendkosten a €8,95
Zo. Genoeg geld uitgegeven, nu weer over tot de orde van de dag
Jeetje goeie deal die Homepod zeg, net zo duur als een weekje geleden op de normale site.
Wordt met de hunt slechter die deals.
Wordt met de hunt slechter die deals.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Robotstofzuiger in de pocket!
Anker Eufy R500 Robotstofzuiger voor 119,95 euro.
Voor ons de eerste robotstofzuiger om te kijken of het wat voor ons is.
Bevalt het dan gaan we ergens volgend jaar kijken voor een luxere editie.
Anker Eufy R500 Robotstofzuiger voor 119,95 euro.
Voor ons de eerste robotstofzuiger om te kijken of het wat voor ons is.
Bevalt het dan gaan we ergens volgend jaar kijken voor een luxere editie.
Edit: Never mind...
[ Voor 101% gewijzigd door Ad de Jong op 27-08-2019 18:18 ]
kon het niet laten, zat al half te balen dat ik de R1700BT gemist had, maar R1850DB is binnen
en ook maar eens 60 fps op de chromecast kijken
[ Voor 39% gewijzigd door MacEnny op 27-08-2019 19:02 ]
Ik wilde net de laatste knop klikken om te bestellen, was die niet meer voorradig...MacEnny schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:29:
kon het niet laten, zat al half te balen dat ik de R1700BT gemist had, maar R1850DB is binnen
Besteld!
I hide at work because good employees are hard to find.
Slechts 1 elektronica box in de hele hunt... ik vond het toch behoorlijk magertjes 
+ de 'contentfout' maakt het wel weer een gekke hunt.
+ de 'contentfout' maakt het wel weer een gekke hunt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Weinig gevolgd van de hunt, ook thuis niet eigenlijk.
Elke keer wordt die slechter.
Hij was nu maar 24 uur toch ?
Elke keer wordt die slechter.
Hij was nu maar 24 uur toch ?
Ja was inderdaad maar 24 uur. En gezien de lengte / activiteit van dit topic hebben een hoop mensen het langs zich heen laten gaan 
In de hunt zat inderdaad niet veel bijzonders tussen. Wel meer elektronica naar mijn mening dan bij vorige hunts. Vrijwel geen overhemden / handdoeken / bestek sets / pannen etc; wel een hoop scheerapparaten.
Ik heb zelf alleen wat uit de flashdeals / prijsbrekers gescoord; niets uit de hunt zelf.
In de hunt zat inderdaad niet veel bijzonders tussen. Wel meer elektronica naar mijn mening dan bij vorige hunts. Vrijwel geen overhemden / handdoeken / bestek sets / pannen etc; wel een hoop scheerapparaten.
Ik heb zelf alleen wat uit de flashdeals / prijsbrekers gescoord; niets uit de hunt zelf.
Helaas, de lego doos 75192 (Millenium Falcon 2017) á €558,90 is binnen
Lego doos zit in een doos, welke in een doos zit.
Prima dus!
Maar, de Lego doos zelf is gescheurd en weer dicht gemaakt met plakband
Inhoud is geopend en gebruikt!
De bouwhandleiding voorpagina is gescheurd en mist 2 pagina's van de introductie.
Dus "nieuw" was het zeker niet!

Deze gaat retour, voor de €50 die hij goedkoper is dan in de winkel, in het niet waard dus.
Prima dus!
De bouwhandleiding voorpagina is gescheurd en mist 2 pagina's van de introductie.
Deze gaat retour, voor de €50 die hij goedkoper is dan in de winkel, in het niet waard dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Medic op 29-08-2019 13:13 ]
Jezus, zo kennen we iBood weer hoor. Echt, hoe durf je voor zo'n prijs die rommel te leveren, ongelooflijk..Medic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:10:
Helaas, de lego doos 75192 (Millenium Falcon 2017) á €558,90 is binnen
Prima dus!
Op een gegeven moment weet iedereen wel dat de hunt gewoon een lachertje is geworden en dat iBood een dramatische (lees géén) service heeft.Pazo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:11:
Ja was inderdaad maar 24 uur. En gezien de lengte / activiteit van dit topic hebben een hoop mensen het langs zich heen laten gaan
Dus terecht dat 90% van de tweakers er ver van weg blijft. Die hebben hun lesje wel geleerd, restant volgt vanzelf als iBood zo door blijft gaan (en dat doen ze want ze doen het immers al paar jaar).
[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 29-08-2019 15:08 ]
Ben benieuwd hoe vaak die al verkocht en weer teruggestuurd is.Brammos85 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Jezus, zo kennen we iBood weer hoor. Echt, hoe durf je voor zo'n prijs die rommel te leveren, ongelooflijk..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit maal + de vorige keren ook eigenlijk de hunt helemaal links laten liggen. Nochtans verhuis ik binnenkort en heb nog wel enkele spullen nodig maar ik waag mij zelf niet meer aan ibood voor garanties of klantenservice dan betaal ik liever wat meer in een winkel of betrouwbare webshop (zo veel meer hoef ik voor bepaalde items ook niet te betalen met hun belachelijke verzendkosten)
Heeft iemand hier eigenlijk een box "gescoord"
?
Wel zonde van ibood want de hunt + dit forum waren altijd leuk om te volgen.
Heeft iemand hier eigenlijk een box "gescoord"

Wel zonde van ibood want de hunt + dit forum waren altijd leuk om te volgen.
Tsja, een Hunt op een verloren dinsdag terwijl sommigen nog vakantie hebben. Niet zo raar dat het niet loopt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja en ook op jouwveilingen.triplox schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:57:
Veel hunt dingen staan nu bij de deals
Ik heb een box gescoord, zou afgelopen woensdag verstuurd worden maar ik kreeg donderdag een mailtje dat er iets niet goed is gegaan.angeluss schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:43:
Heeft iemand hier eigenlijk een box "gescoord"?
Vandaag maar eens contact opnemen wat nu de status is.
Contentfout waarschijnlijkincmve schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:48:
[...]
Ik heb een box gescoord, zou afgelopen woensdag verstuurd worden maar ik kreeg donderdag een mailtje dat er iets niet goed is gegaan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bespaart je het terugsturen!incmve schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:48:
[...]
Ik heb een box gescoord, zou afgelopen woensdag verstuurd worden maar ik kreeg donderdag een mailtje dat er iets niet goed is gegaan.
Ja dan zie je ook gelijk dat er werkelijk niets nieuws bij zit... Alles is max B grade… Dus allemaal teruggestuurd of gerepareerd spul. Dus laat je niets wijs maken met die prijsvergelijkingen, het is niet nieuw wat je krijgt en daar vergelijken ze wel mee.
[ Voor 38% gewijzigd door Arjant2 op 03-09-2019 11:34 ]
De doos is eindelijk binnen!

De inhoud:

De inhoud:
- Wenger Gigabyte laptop rugzak - 70 euro (https://www.bol.com/nl/p/...15-inch/9200000040694821/)
- Philips usb stick 128GB - 20 euro (pricewatch: Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition 128GB Grijs)
- Onkyo E300M in-ears - was ~30 euro (pricewatch: Onkyo E300M (Zwart))
- Griffin powerblock draadloos oplaadstation 15W - 35 euro (https://www.bol.com/nl/p/...n-zwart/9200000084474292/)
- Kef Porsche Design Gravity One Bluetooth speaker - 250 euro (pricewatch: Kef Porsche Design Gravity One)
- De'Longhi Broodrooster - 65 euro (https://www.bol.com/nl/p/...k-zwart/9200000010322383/)
- Dirt Devil steel-stofzuiger - 115 euro (pricewatch: Dirt Devil Cavalier Reach DD698-2)
- Kenwood food processor FPM250 - was 100 euro (https://www.mixerkopen.nl/kenwood-hh/fpm250)
- MojiPower frietzak powerbank - ze durven hier meer dan 20 euro voor te vragen... (https://www.mojipower.com/product/fries-power-bank/)
Hmmm vroeger zat er nog wel eens een laptop of TV tussen, nu is die stofzuiger en die bluetooth speaker ook best nice. Vroeger leek het betermcbacon0 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:57:
De doos is eindelijk binnen!
[Afbeelding]
De inhoud:Als ze zo weinig dozen verkopen kunnen ze ze in ieder geval wel goed vullen lijkt het. Ben er in ieder geval zeer tevreden mee.
- Wenger Gigabyte laptop rugzak - 70 euro (https://www.bol.com/nl/p/...15-inch/9200000040694821/)
- Philips usb stick 128GB - 20 euro (pricewatch: Philips Flash Drive USB 3.0 Snow Edition 128GB Grijs)
- Onkyo E300M in-ears - was ~30 euro (pricewatch: Onkyo E300M (Zwart))
- Griffin powerblock draadloos oplaadstation 15W - 35 euro (https://www.bol.com/nl/p/...n-zwart/9200000084474292/)
- Kef Porsche Design Gravity One Bluetooth speaker - 250 euro (pricewatch: Kef Porsche Design Gravity One)
- De'Longhi Broodrooster - 65 euro (https://www.bol.com/nl/p/...k-zwart/9200000010322383/)
- Dirt Devil steel-stofzuiger - 115 euro (pricewatch: Dirt Devil Cavalier Reach DD698-2)
- Kenwood food processor FPM250 - was 100 euro (https://www.mixerkopen.nl/kenwood-hh/fpm250)
- MojiPower frietzak powerbank - ze durven hier meer dan 20 euro voor te vragen... (https://www.mojipower.com/product/fries-power-bank/)
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vroegah leek het inderdaad beter, maar als je dit vergelijkt met de hunt van afgelopen november kan je wel stellen dat het de goede kant op gaat.Agent47 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:01:
[...]
Hmmm vroeger zat er nog wel eens een laptop of TV tussen, nu is die stofzuiger en die bluetooth speaker ook best nice. Vroeger leek het beter
Zal mij niet verbazen als ooit in de toekomst Ibood nog eens de deuren sluit. Genoeg andere sites zoals coolblue en bol.com welke naar mijn idee betere service verlenen.Brammos85 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Jezus, zo kennen we iBood weer hoor. Echt, hoe durf je voor zo'n prijs die rommel te leveren, ongelooflijk..
De hunt/ibood actie prijzen lijken ook minder goed dan vroeger. Tel daarbij hoge verzendkosten en moeilijke service op.
[ Voor 12% gewijzigd door Viper® op 10-09-2019 14:59 ]
Wie weet, er is onlangs wel een management buy out geweest, dus vallen niet meer onder MediaMarkt/Saturn groep.Viper® schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:42:
[...]
Zal mij niet verbazen als ooit in de toekomst Ibood nog eens de deuren sluit. Genoeg andere sites zoals coolblue en bol.com welke naar mijn idee betere service verlenen.
De hunt/ibood actie prijzen lijken ook minder goed dan vroeger. Tel daarbij hoge verzendkosten en moeilijke service op.
https://retailtrends.nl/n...oopt-ibood-aan-management
Goed. Zullen we het hier niet gaan hebben over de situatie van iBOOD? Heeft niets met de Hunt te maken en is dus offtopic.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod