Schade opgelopen de snelweg, hulp nodig vinden veroorzaker.

Pagina: 1
Acties:

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vandaag reed ik even lekker een stukje op de snelweg, totdat er een wielrand van een vrachtwagen over de vangrail kwam. Dit gebeurde op de A18 bij Doetinchem.

YouTube: Film1

Nu dacht ik eerst dat het wel meeviel, maar ik heb toch ruim 2500 euro schade :(

Iemand een idee van welk bedrijf die vrachtwagen is? En of dit soort beelden überhaupt genoeg is om iets via de rechtsbijstand te claimen?

[ Voor 40% gewijzigd door Ernemmer op 22-08-2019 19:03 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10
Link doet het niet ;)

• Ernemmer
  • Niet online
Link is gefixt nu, maar topictitel zit nog een typfoutje in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:18

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ernemmer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:50:
[...]

Link is gefixt nu, maar topictitel zit nog een typfoutje in :(
This video is private :P

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Ernemmer
  • Niet online
Nu doet ie 't :)

Sorry, ik upload nooit iets naar Youtube.

Toch niet, ik ga het even uitzoeken

[ Voor 21% gewijzigd door Ernemmer op 22-08-2019 18:55 ]

Anoniem: 691473

This video is a duplicate of another video.

Hmmm

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ernemmer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:53:
[...]

Nog steeds niet.
Video niet beschikbaar
Deze video is een duplicaat van een andere YouTube-video

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:18

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ernemmer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:53:
[...]

Je doet je usericon wel eer aan... Nog steeds unavailable, alleen nu "This video is a duplicate of another YouTube video"

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Ernemmer
  • Niet online
FooLsKi schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:55:
[...]

Je doet je usericon wel eer aan... Nog steeds unavailable, alleen nu "This video is a duplicate of another YouTube video"
Klopt, bij mij nu ook als ik hem weer wil uploaden, hij staat alleen niet in mijn account 8)7

Anoniem: 691473

Streamable maken ofzo?

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:58

InFamous

excommunicado

Aangezien het bedrijf aangeeft dat het geen onderdeel van hun wagen is, zijn de gegevens hiervan dan ook zinloos.

[ Voor 186% gewijzigd door InFamous op 25-08-2019 21:55 ]

Formerly known as Ragdoll

• Ernemmer
  • Niet online
Het filmpje doet het nu

YouTube: Film1

@InFamous Die lijkt er inderdaad wel erg veel op

[ Voor 24% gewijzigd door Ernemmer op 22-08-2019 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

@Ernemmer Zie mijn edit, spot on match.

• Ernemmer
  • Niet online
Net even de verzekering gebeld en die gaan kijken of ze iets kunnen verhalen op de tegenpartij. Ze zei alleen wel dat het heel moeilijk zal worden als het kenteken niet te lezen is in de video. (kan iemand even inzoomen? :) )

Gelukkig all-risk verzekerd met no-claim beschermer, dus het kost mij straks maar 210 euro ongeveer.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 22-08-2019 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bel ze gewoon eens op en leg het voor? Het bedrijf kan precies zien wie er waar op welk tijdstip ergens reed. Zeker in combinatie met de MAERSK container bovenop.

Misschien willen ze zelf wel meedenken. Zij zijn immers ook gewoon verzekerd.

[ Voor 19% gewijzigd door InFamous op 22-08-2019 19:31 ]

• Ernemmer
  • Niet online
InFamous schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:29:
Bel ze gewoon eens op en leg het voor? Het bedrijf kan precies zien wie er waar op welk tijdstip ergens reed. Zeker in combinatie met de MAERSK container bovenop.

Misschien willen ze zelf wel meedenken.
Dat kan natuurlijk ook ja, helemaal nog niet aan gedacht.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Laat de uitkomst hier nog wel even weten :p

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 20:59
Is het iets wat van die vrachtwagen af komt of wat al op de weg lag en weggeslingerd is? Is hier misschien nog iets qua waarborgfonds in mogelijk. Los van je no claimbeschermer kost dit wel schadevrije jaren. Als je later nogmaals iets hebt of van verzekering wil overstappen dan kan het best nog nadelig uitpakken.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik zal inderdaad van trede 22 naar 16 gaan, maar qua premie zal ik dezelfde korting houden. Ik ga morgen even alles op een rij zetten.

En het stuk komt echt aanvliegen, dus lijkt mij dat het van die vrachtwagen komt. Ik denk alleen dat de beelden te slecht zijn voor enig bewijs.

[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 22-08-2019 23:04 ]

• InFamous

InFamous

excommunicado

@Ernemmer bel nou morgen eerst eens het bedrijf op, ze kunnen zo achterhalen wie er reed en/of dat er wat van de vrachtwagen mist.

Het kan altijd gebeuren, maar de chauffeur had natuurlijk 0,0 mogelijkheden om te achterhalen wat er gebeurt was en/of dat er schade was veroorzaakt.

Leg gewoon rustig het verhaal uit, dat je daar reed en dat je wat van de vrachtwagen zag afvliegen en het jouw auto heeft geraakt. Laat ze checken of er inderdaad iets mist van de trekker of trailer en stuur ze eventueel het filmpje door. Als er daadwerkelijk iets van de truck of trekker mist dan zullen echt niet beroerd zijn om er samen uit te komen. Als er niks mist van de vrachtwagen dan kan het net zo goed een andere oorzaak zijn geweest of er is een ander voertuig in jouw filmpje over iets heen gereden waardoor het op jouw rijbaan terecht is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoe weet je dat het van die vrachtwagen komt?
Die zwarte Toyota/Opel station die naast de vrachtwagen rijdt had het net zo goed kunnen zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door Juup op 23-08-2019 00:18 ]

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Omdat auto's geen wielrandenringen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Net even gebeld en ze willen het gewoon via de verzekering laten lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
Ernemmer schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:41:
Uiteraard willen ze dat, dat is ook logisch.
Maar je had ze moeten vragen of ze het via hun verzekering willen laten lopen en of ze dus erkennen dat het van hun/die vrachtwagen af kwam.
Zo ja dan gaat het niet van jou no-claim af.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37
Ernemmer schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:41:
Gaven ze hun verzekeringsgegevens dan, zodat jouw verzekering ze aansprakelijk kan stellen?
Gezien het gemak waarop verzekeraars met dit soort dingen om lijken te gaan is het daarmee misschien al klaar. Verbaas me er werkelijk elke keer weer over hoe dat gaat, je moet alleen wel even zorgen dat ze de andere partij aansprakelijk stellen. Bewijsvoering komt later wel, mochten ze er überhaupt om vragen.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Lang leve de dashcam!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
Juup schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 00:14:
Hoe weet je dat het van die vrachtwagen komt?
Die zwarte Toyota/Opel station die naast de vrachtwagen rijdt had het net zo goed kunnen zijn?
Auto's hebben geen velgringen, daar bestaat de velg gewoon uit 1 geheel, bij vrachtwagens bestaat een velg uit meerdere delen, vooral als het een wiel op een gestuurde as is.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 23-08-2019 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Als een eerdere vrachtwagen dat ding verloren is kan een andere auto er overheen rijden en over de middenberm slingeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
In het filmpje is vind ik vrij duidelijk te zien dat die ring nog rotatiesnelheid had en niet zomaar over de vangrail geworpen is door een andere auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik heb net even een mail terug gehad van de eigenaar van de vrachtwagen en hij geeft toe dat het hun vrachtwagen is, maar dat het voorwerp niet van hun vrachtwagen komt en dat het geen wielring is.
Ik denk dat het heel moeilijk te bewijzen zal zijn of dat wel zo is, de kwaliteit van het filmpje is niet echt top.

note to self: betere dashcam kopen

[ Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 23-08-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Ernemmer schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:50:
Ik heb net even een mail terug gehad van de eigenaar van de vrachtwagen en hij geeft toe dat het hun vrachtwagen is, maar dat het voorwerp niet van hun vrachtwagen komt en dat het geen wielring is.
Ik denk dat het heel moeilijk te bewijzen zal zijn of dat wel zo is, de kwaliteit van het filmpje is niet echt top.

note to self: betere dashcam kopen
Bah... balen!
Inderdaad een beetje kwaliteit aardappel. Blackvue is bv. een goed merk. Ik heb ook een (goedkopere) Xiaomi gehad die een behoorlijk goed beeld gaf, maar dat was via Banggood indertijd.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:00
Als ik probeer frame-by-frame te kijken op youtube, moet ik eerlijk zeggen dat het ook niet van de vrachtwagen lijkt te komen, eerder of het achter de vrachtwagen omhoog komt, en wegvliegt
Als je op 0.06 net voor de impact pauseert, zie je ook dat de ring al flink beschadigd is,
Ik denk dat het toch echt omhoog is komen vliegen door overrijdend verkeer, je ziet hem ook pas bij neerkomen voorwaartse snelheid krijgen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:28

Bestla

M/M -> V/F

FastFred schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:16:
[...]

Auto's hebben geen velgringen, daar bestaat de velg gewoon uit 1 geheel, bij vrachtwagens bestaat een velg uit meerdere delen, vooral als het een wiel op een gestuurde as is.
Velgen waren vroeger deelbaar, dat klopt. Maar tegenwoordig is dat allang niet meer zo. Het enige wat los kan komen is de beschermring van de velgbouten.

Ik denk dat het zo'n ding is geweest , niet noodzakelijk afkomstig van die vrachtwagen, maar wel van een bus of vrachtwagen. Zoals je ziet op de stuurassen.
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftevu.nl%2Fmedia%2Fwysiwyg%2Fblogs%2FArie-Lock.jpg&f=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Bestla schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 07:52:
[...]

Velgen waren vroeger deelbaar, dat klopt. Maar tegenwoordig is dat allang niet meer zo. Het enige wat los kan komen is de beschermring van de velgbouten.

Ik denk dat het zo'n ding is geweest , niet noodzakelijk afkomstig van die vrachtwagen, maar wel van een bus of vrachtwagen. Zoals je ziet op de stuurassen.
[Afbeelding]
Is niet het enige. Ik heb ook eens een wielmoer van een vrachtwagen op me af zien vliegen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Die ring heeft zoals @MaD_co zegt idd geen voorwaartse snelheid, hij blijft bij dezelfde witte streep "hangen".
Ook is de ring erg dun, dat zie je aan de schaduw in het voorlaatste frame voordat hij de auto raakt (gebruik de punt en komma toesen op yt om een frame verder/terug te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:19

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

CSI Tweakersville is natuurlijk heel een duidelijke en sexy titel.. Toch heb ik hem aangepast zodat hij de lading beter dekt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 14:52
Offtopic, maar waarom blijf je dan ook op de linkerbaan rijden? 😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bestla schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 07:52:
[...]

[Afbeelding]
Die 'chromen' sierringen zitten vast middels de 'klokmoeren' waarmee de velg op de naaf bevestigt is (met de laatste twee klokmoeren zet je die ring 'vast'). Helaas is dat 'sierring' ding zelf erg zwak 'blik' en kan het ding dus alsnog een eigen weg gaan afleggen als 't spul scheurt. Als chauffeur merkt je niet dat er zo'n (sier) ding van je wagen af vliegt tenzij je 't toevallig ziet gebeuren in je spiegels(s).

De velgen op de stuur én trek-as op je foto zijn érg dure 'speeltjes' overigens... Lichtmetaal voor een vrachtwagen :9~

Als ik 't filmpje bekijk dan zie ik die 'ring' ook niet duidelijk óver de middelste geleiderail / vangrail heen komen.... Waar lag dat ding ooit? Waarschijnlijk komt 't ding van een wagen welke vóór de wagen van de TS reed op dezelfde rijbaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Will_M op 25-08-2019 18:54 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan ook nog Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen, zij zijn verantwoordelijk voor het schoonhouden van de wegen, dit soort objecten horen niet thuis op de weg. Ik zou ze meedelen dat je al contact hebt gehad met het bedrijf van de vrachtwagen.

https://www.rijkswatersta...chade-verhalen/index.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Brilsmurfffje schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:33:
Je kan ook nog Rijkswaterstaat aansprakelijk stellen, zij zijn verantwoordelijk voor het schoonhouden van de wegen, dit soort objecten horen niet thuis op de weg. Ik zou ze meedelen dat je al contact hebt gehad met het bedrijf van de vrachtwagen.

Dat gaat in zo'n geval nooit werken omdat RWS natuurlijk wel de tijd gehad moet hebben gekregen om 'rommel' op te kunnen ruimen :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:02
Brilsmurfffje schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:33:

Kan alleen als er eerder is gemeld dat er iets mis is en als Rijkswaterstaat daarna voldoende tijd heeft gehad om het te verwijderen. Kans is zeer klein dat deze op hun te verhalen is.

Waarborgfonds Motorverkeer is mogelijk een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:00:
[...]

Kan alleen als er eerder is gemeld dat er iets mis is en als Rijkswaterstaat daarna voldoende tijd heeft gehad om het te verwijderen. Kans is zeer klein dat deze op hun te verhalen is.

Waarborgfonds Motorverkeer is mogelijk een optie.
Het waarborgfonds is alleen als je een ongeluk hebt gehad met een (onbekend of onverzekerd) motorvoertuig en niet all-risk/casco verzekerd bent, dus die optie valt ook af :(

[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 25-08-2019 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 320788

Ernemmer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:47:
maar ik heb toch ruim 2500 euro schade :(
Waar of wat heeft die tankpenetrator je auto te pakken genomen dat je 2500euro de min in gaat?
Ongelukkige lucky hit op een led koplamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
2 banden, voorbumper, sideskirt en de plastic plaat onder de auto is een stuk af.

Ik gok dat als het geen verzekeringswerk is, dat het me 1500 euro kost om te laten maken.

[ Voor 37% gewijzigd door Ernemmer op 25-08-2019 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PetervdM
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
ik denk niet dat het een wiel- of sierring van een vrachtwagen is, het lijkt meer op zo'n klemring waarmee een vat wordt afgesloten. het is idd afkomstig van de andere weghelft en opgeworpen door een voertuig, maar niet noodzakelijkerwijs de vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:24
Nog iets: die vrachtwagen rijdt helemaal op zijn rechterbaan, en heeft links naast zich altijd 2 of 3 wagens rijden op het punt dat de ring los moet zijn gegaan. Ofwel: stel dat hij van die vrachtwagen komt, dan moet hij ook nog ongeschonden die 2 à 3 wagens langs. De exacte positie waar de ring door de vangrail komt blijft wel moeilijk in te schatten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:52
Offtopic en zinloze opmerking.

[ Voor 71% gewijzigd door deepbass909 op 26-08-2019 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 23:01
reactie op offtopic en zinloze post, weg dus.

[ Voor 82% gewijzigd door deepbass909 op 26-08-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ernemmer schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 19:26:
[...]

Net even de verzekering gebeld en die gaan kijken of ze iets kunnen verhalen op de tegenpartij. Ze zei alleen wel dat het heel moeilijk zal worden als het kenteken niet te lezen is in de video. (kan iemand even inzoomen? :) )

Gelukkig all-risk verzekerd met no-claim beschermer, dus het kost mij straks maar 210 euro ongeveer.
Tot je toevallig binnenkort weer een akkefietje hebt; dan stort je toch een eind terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
superduper schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:36:
[...]

Tot je toevallig binnenkort weer een akkefietje hebt; dan stort je toch een eind terug..
Ik blijf nu op 75% korting en als ik dit jaar nog iets heb wordt dat 65% korting. Als ik volgend jaar pas weer iets heb dan blijft het 75%.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 26-08-2019 08:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Onnodige reactie op offtopic post.

[ Voor 87% gewijzigd door deepbass909 op 26-08-2019 13:59 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 19:12
Ernemmer schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:01:
[...]

Het waarborgfonds is alleen als je een ongeluk hebt gehad met een (onbekend of onverzekerd) motorvoertuig en niet all-risk/casco verzekerd bent, dus die optie valt ook af :(
Niet helemaal waar, ook voor afgevallen lading etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
SniperGuy schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Niet helemaal waar, ook voor afgevallen lading etc.
Klopt, maar niet als je all-risk verzekerd bent.

Quote uit de check
https://www.schadezonderdader.nl/check
U heeft wel een casco (allrisk)- of rechtsbijstandverzekering

Neem contact op met uw verzekeraar. Die zal u verder adviseren.

[ Voor 32% gewijzigd door Ernemmer op 26-08-2019 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:23

A13X

Dude

Als je goed kijkt zie je die ring (grijze schim) op 4 sec boven de auto achter de vrachtauto hangen en daar al een flink momentum hebben dwars op de snelweg. Die ring komt echt niet van die vrachtauto af, die komt ergens van die oprit af.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 19:12
Ernemmer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:06:
[...]

Klopt, maar niet als je all-risk verzekerd bent.

Quote uit de check
https://www.schadezonderdader.nl/check

[...]
Jij legt het bij je all-risk verzekering neer (verplicht), zij dienen een claim bij het waarborgfonds neer te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:02
R20141016 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 06:58:
Offtopic:
Als je rechts reed was er waarschijnlijk niks gebeurd. Iets met karma.... ;-)
Divak schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:22:
€ 2.500 voor onnodig links rijden :o
Voordeel is wel dat het via de verzekering loopt.
Kunnen jullie dan zien dat hij niet aan het inhalen was? Je kan helemaal niet rechts van de auto kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Laatst online: 20:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:19

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik kan op basis van die video niet zien of het van die vrachtwagen kwam of niet. Het kan ook iets zijn wat op de snelweg lag en omhoog geworpen is.
Dus ik snap wel dat het transportbedrijf claimt dat het niet van hun wagen komt.

Ik neem aan dat je het bewuste onderdeel niet meer hebt, en je dus ook niet zeker weet wat het exact is?

In dit geval kan je alleen de schade claimen bij je eigen verzekering.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
TheBrut3 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:53:
[...]

[...]

Kunnen jullie dan zien dat hij niet aan het inhalen was? Je kan helemaal niet rechts van de auto kijken.
Wanneer je het begin van t filmje bekijkt, dan zie je rechts al geen auto. Ofwel hij is of de auto al (bijna) volledig gepaseerd en kan voor het viaduct in principe al naar rechts of TS rijdt (al een tijdje) onnodig links.

Maar goed, TS kan hier zelf natuurlijk duidelijkheid in brengen.
Pagina: 1