Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hebben meer mensen ellende met de beta ios icm een apple watch? De mijne wil na een update van de iphone naar ios13 beta 6 niet meer met mijn wach verbinden. Weet iemand waar ik een ispw van ios 13 beta 5 kan downloaden en op mijn iphone flashen? Of een andere oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone XR met ios 13 beta 7 en de mogelijkheid om ios 12.4 er nog op te zetten
Apple watch 4 met watchos ?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Downgraden naar 12.4 werkt niet.
Upgraden naar laatste beta werkt niet

In de release notes staat dat ik eerst de Watch had moeten updaten naar de laatste beta, maar dat is nu onmogelijk zolang de watch niet met de telefoon verbindt.

Elke hulp is gewenst!

Cheers,

Romano

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe heb je de downgrade of upgrade uitgevoerd? Wat werkte er niet? Krijg je een foutmelding?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de upgrade en downgrade beiden via itunes op de iphone gezet. In beide gevallen zegt de apple watch dat hij geupdate moet worden, gaat dan even laden, en gooit daarna de verbinding met de telefoon eruit. De watch kan ik nu dus niet up- of downgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 17:24:
Mijn vraag
Hebben meer mensen ellende met de beta ios icm een apple watch? De mijne wil na een update van de iphone naar ios13 beta 6 niet meer met mijn wach verbinden. Weet iemand waar ik een ispw van ios 13 beta 5 kan downloaden en op mijn iphone flashen? Of een andere oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone XR met ios 13 beta 7 en de mogelijkheid om ios 12.4 er nog op te zetten
Apple watch 4 met watchos ?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Downgraden naar 12.4 werkt niet.
Upgraden naar laatste beta werkt niet

In de release notes staat dat ik eerst de Watch had moeten updaten naar de laatste beta, maar dat is nu onmogelijk zolang de watch niet met de telefoon verbindt.

Elke hulp is gewenst!

Cheers,

Romano
https://ipsw.me/otas

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, die had ik inderdaad ook gevonden, maar ik heb geen idee hoe ik een OTA op mijn iphone krijg, ik heb net de IPSW door... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
De IPSW van beta 5 op je iPhone inladen, Apple Watch koppelen, Apple Watch updaten naar meest recente WatchOS beta, iPhone updaten naar meest recente iOS beta.

Verwijderd

Topicstarter
Dat was ook mijn eerste plan, echter, ik kan de ipsw van beta 5 nergens vinden, alleen ota. En dan heb ik nog het probleem dat ik de nieuwste beta niet op de watch kan zetten, omdat daar geen beta profiel of staat, en ook niet opgezet kan worden. Als ik een werkende beta 5 kan vinden, is er een kans dat ik een werkende verbinding kan krijgen en overal de beta af kan mieteren en updaten naar de laatste normale versie. Tot die tijd kom ik geen stap verder, en hoop ik dat de normale versie van iOS 13 binnenkort wel de verbinding mogelijk maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Via het Apple Developer Portal is beta 5 te vinden voor de iPhone XR. Dit is de enige legale manier om aan de IPSW's te komen. Apple geeft wel publiekelijk de OTA downloads vrij voor iPhone.

Zonder al te veel moeite kan ik beta 5 zo vinden voor de XR maar gezien dit niet geheel legaal is deel ik hier niet de links. Google is your friend. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik zal er nog eens een avondje voor uittrekken. Mocht ik er niet uitkomen, kom ik hier weer zeuren.
Pagina: 1