al opgelost, dank
[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2019 18:16 ]
Iedere zichzelf respecterende antivirus-toko heeft tegenwoordig ook een app voor de Android en iOS, en de meeste daarvan zijn de eerste xx dagen gratis te gebruiken. Daarmee heb je zekerheid of er (nog) virussen op je telefoon staan.Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:29:
Hi,
Ik heb het vermoeden dat ik een virus heb of had op mijn telefoon. Ik klikte op een foto die werd gestuurd via een app. Inmiddels heb ik al een factory-reset gedaan en een andere playstore account aangemaakt.
Mijn belangrijkste vraag is, ben ik dan ook gegarandeerd van die virus af?
Daarnaast vraag ik me ook af of het mogelijk is of iemand schadelijke software op je telefoon kan zetten als diegene toegang heeft tot je playstore account?
Laatste vraag, is er een manier om te zien of je telefoon geroot is zonder uberhaupt een app te downloaden?
(Laatste 2 vragen zijn vooral omdat ik zoveel vage verhaaltjes heb gelezen tijdens m'n research, misschien dat iemand hier dit even kan verduidelijken)
Alvast bedankt!
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
=Jester-NL schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:27:
[...]
Iedere zichzelf respecterende antivirus-toko heeft tegenwoordig ook een app voor de Android en iOS, en de meeste daarvan zijn de eerste xx dagen gratis te gebruiken. Daarmee heb je zekerheid of er (nog) virussen op je telefoon staan.
Voor zover ik weet, is het rooten van je telefoon nog steeds niet iets dat je met 3 klikken vanuit de playstore doet, en (en dat is vele malen belangrijker) iedere telefoon (niet alleen merk, maar vaak ook type) hebben net hun eigen eigenaardigheden... en dat ga je ECHT niet in een virus ondervangen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2019 17:32 ]
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 29-08-2019 10:14 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq