Toon posts:

[CaseMod] A-Team Van

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het gewoon proberen, kheb mn hele case al zwart gemaakt en aangezien toch al wieltjes onder zitten lijkt het me wel een geweldig idee om er dus die A-team Van van te gaan maken, alleen is mn kast nogal smal, maar dat mag de pret niet drukken.
De rode streep zal niet zo'n probleem worden. De spoiler misschien nog wel. Iemand enig idee hoe ik zo'n ding zou kunnen maken?
Ik was trouwens verder niet van plan om er een window in te maken en een BA pop erachter te zetten ofzo hoor, maar koplampen moe nog wel lukken. Denk dat ik die gewoon op een baybus aan ga sluiten (die ik ook nog moet gaan maken dan). Dus dat ze gewoon aan en uit kunnen. Een schuifdeur is opzich ook nog wel leuk, alleen een beetje moeilijk te maken denk ik. Of iemand moet een geweldig idee hebben om da makkelijk te doen.
Photo's komen nog wel hoop ik, alleen dan moet ik nog ff iemand zoeken met een webcam of digicam ofzo.

Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: http://www.students.ncl.ac.uk/r.d.cunliffe/van-002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.slaine.f2s.com/van2.jpg

Verwijderd

Ik wacht op het eindresultaat :)

Verwijderd

post de picies...can't wait lijkt me wel lachuh.

Ray

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Geen BA? Waarom niet?? dat lijkt me juist helemaal kicken, BA, Hannibal, Face en Murdock poppetjes erbij! Oh man, dat wordt kicken!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

:7 I love it when a plan comes together

Kom maar op met die foto's :)

Alle proemn in n drek

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whoeps dubbelpost :(

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
ik lees hier trouwens net dat er een tijdje terug ookal iemand mee bezig was, alleen staat er niet bij of die afgekomen is.
Ergens in februari gepost.

[topic=129206]

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
strak idee ! :)

Verwijderd

A-TEAM ROELT, en KNIGHT RIDER en MAC GYVER OOK !!!!

Mac Gyver maakt van een bamboestok een atoombom :D

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

ah man, ik ben een groot A-Team fan, O+

Ik wil de eind resultaat zekers zien,

Verwijderd

Lijkt me een stoere kleurencombo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 19:22 schreef HlpDsK het volgende:
Lijkt me een stoere kleurencombo :)
Dat is de beste kleurencombo die er is :)

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Voor die Spoiler zouk een stuk aluminium scoren en buigen tot gewenste resultaat, of een stuk oude kast gebruiken...
Voor die grille/lichtbak zouk een rooster zoeken, daarop een stel hallogeenlampjes in cases schroeven... Nu nog motoriseren >:)

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op zondag 29 juli 2001 19:22 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Dat is de beste kleurencombo die er is :)
alleen als ie niet zo fout is! >:)

www.avpnews.com

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 19:24 schreef skullsplitter het volgende:
Voor die Spoiler zouk een stuk aluminium scoren en buigen tot gewenste resultaat, of een stuk oude kast gebruiken...
Voor die grille/lichtbak zouk een rooster zoeken, daarop een stel hallogeenlampjes in cases schroeven... Nu nog motoriseren >:)
Thank You !
Dat kan ik misschien nog wel eens gaan proberen jah, denk alleen wel dat aluminium een beetje dun is en erg snel buigt enzo. Ik denk dat ik nog wel een oude kast heb... Dat moet wel lukken denk ik.
Die grill moet misschien ook nog wel lukken, ergens bij een autosloperij ofzo vandaan zien te halen. GMC logo en strep erop, en dan MISSCHIEN nog die schuifdeur. Ik heb trouwens zo'n kap uit 1 stuk, dus niet 2 aparte zijpanelen ofzo.

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Way kewl id, ik wacht natuurlijk op het eind resultaat. Met een beetje geluk wordt die ook kewl, succes...

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Nu Knight Rider nog...

www.avpnews.com

Verwijderd

suc6

Verwijderd

Voor de rode lijnen die van voor naar achter lopen op de A-Team Van kun je striping kopen wat normaal op auto's gebruikt wordt, scheelt weer spuiten en afplakken. Heb het zelf ook gebruikt op mijn case.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 20:22 schreef Buccaneer het volgende:
Voor de rode lijnen die van voor naar achter lopen op de A-Team Van kun je striping kopen wat normaal op auto's gebruikt wordt, scheelt weer spuiten en afplakken. Heb het zelf ook gebruikt op mijn case.
hey das wel een erg goed idee jah, scheelt me weer wat afplakken enzo, moet alleen tog nog wel rode verf hebben voor de spoiler enzo, maar denk dat ik dat toch wel doe met die plakzooi, TnX !

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16
Op zondag 29 juli 2001 19:18 schreef Traveler het volgende:

wat dacht je van airwolf ??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 20:31 schreef tinus1983 het volgende:

[..]

wat dacht je van airwolf ??
Denk alleen dat zo'n propellor op je kast niet echt handig is, net als zo'n staart :+

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
zeker een te lauw idee!!!!!

Verwijderd

Met welke case ga je dit project doen?

• Vimana
  • Laatst online: 23-08 12:57
Op zondag 29 juli 2001 20:33 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Denk alleen dat zo'n propellor op je kast niet echt handig is, net als zo'n staart :+
Ach... geeft toch een goede airflow... propellortje van een metertje doorsnee erop :)

Verwijderd

Voor je spoiler kin je van dat dichte piepschuim gebruiken. Dat kun je in de gewenste vorm snijden. Als je er dan plak plastic, of van dat speciale spul dat ze op madel vliegtuigjes gebruiken er op strijken, dan is het helemaal af. Beetje spuiten en klaar is klara!

Verwijderd

Hum, ik vind het maar niks. Verveel je je soms of zo ? Neemt niet weg dat je vooral moetd doen waar je zin in hebt. Ik help wel mee nadenken :).

Misschien kan je die schuifdeur wel maken hoor, met gordijnrails, aan boven en onderkant vastschroeven, zijplaat afzagen, en tussen de rails aanbrengen,

[----------] <--- zijopzijnkant aanzicht :)

dan magneetjes om hem dicht te houden, hoewel die misschien wel voor rare effecten kunnen zorgen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

GAAF

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 20:44 schreef Buccaneer het volgende:
Met welke case ga je dit project doen?
Gewoon zo'n cheape kast. Lijkt op de standaard kasten die je bij com4 kreeg (misschien nog steeds wel) maar dan de bigtower uitvoeren. Alleen wel jammer dat er zo'n vage slag zeg maar in zit, maar zoals ik al zei, dat mag de pret niet drukken.
dan magneetjes om hem dicht te houden, hoewel die misschien wel voor rare effecten kunnen zorgen.
Da lijkt me inderdaad niet echt helemaal zo handig nee. Maar op zich niet eens zo gek bedacht. TnX

Verwijderd

Met een spoiler ??

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op maandag 30 juli 2001 07:43 schreef -.roy.- het volgende:
Met een spoiler ??
uuhh ja als je had opgelet
kon je zien dat ze al het hele topic over die spoiler hebben |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 22:05 schreef -polle- het volgende:
Hum, ik vind het maar niks. Verveel je je soms of zo ?
Dat klopt als een bus :+

Wilde er eerst vlammen opzetten, maar toen kwamen vrienden van me met het geweldige idee aanzetten omdat er wieltjes onder zitten en hij toch al zwart was :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff een plaatje voor de duidelijkheid van de streep en de spoiler.
Afbeeldingslocatie: http://www.slaine.f2s.com/van1.jpg
en nog 1
Afbeeldingslocatie: http://www.enter.net/~dsnyder66/MrTvsFSO/image23.jpg
Hij loopt dus breeder uit naar de spoiler toe, dus ik denk niet dat het met die tape striping auto dinges gaat lukken.
Jammer genoeg zal dit dan dus toch met gewoon verf moeten gebeuren ;(

Verder zal ik eens een beetje gaan kijken of dat spolier gedoe eigenlijk wel nodig is. Misschien dat hij anders niet helemaal meer onder mn bureau past.....

Het is nog vroeg en vakantie dus tijd zat !

Verwijderd

Voor die schuifdeur kan je mischien van die lade geleidingen nemen. Je weet wel van die dingen die aan de zeikant van een la geschroeft zitten. Ik heb ze laatst nog zien liggen bij formido. Je zit dan alleen met dikte van die dingen.

Oja dan wel uitgeschoven monteren dan kan je die rails ook meespuiten en dan kan je hem wel inbouwen zonder dat je met die dikte zit.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LOL

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:39
Streep spuiten is simpel, als je een beetje handig bent met plakband&spuitbus. Mijn case is ook wel geasocieerd (muluk woord :)) met Das A-Team, alleen kleur klopt niet helemaal en zit ook geen spoiler op. Al hoewel een spoiler heel simpel is om er op te maken.

De vraag is meer, hoe ver wil je gaan met details?

• Epsilon
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

Op maandag 30 juli 2001 07:48 schreef happy3736 het volgende:

[..]

uuhh ja als je had opgelet
kon je zien dat ze al het hele topic over die spoiler hebben |:(
misschien zou een spoiler wel leuk zijn :P

mooi idee, brobeer wel de goeie kleur rood/oranje te krijgen voor de streep en spoiler, anders ziet het er niet uit als een A-team van

Verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:03 ]

Verwijderd

MacGuyver maakt van een hoop stront nog wel een atoombom!

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
Op maandag 30 juli 2001 08:11 schreef BananeKoning het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.enter.net/~dsnyder66/MrTvsFSO/image23.jpg
Hij heeft een lekke band!! :P

Nee serieus, strak idee, het verven van die breed uitlopende streep naar spoiler is niet zo moeilijk hoor, gewoon eerst de kast helemaal zwart spuiten en dan goed drogen en afplakke maar....

Wat ook wel stoer zou zijn is een mooie fanguard c.q. GMC Grille voorin de kast (met daarachter uiteraard de bijbehorende fan van grootte naar wens B-) ) en evt (als dat bij je kast mogelijk is) daarboven een Raampie! (heb je gelijk plaats voor B.A. Pop :P )

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03-2025
Die casemod moet wel lukken, maar die B.A. pop ?

(B.A. = Bad Additude)

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 20:16 schreef NrGBoeie het volgende:

Nee serieus, strak idee, het verven van die breed uitlopende streep naar spoiler is niet zo moeilijk hoor, gewoon eerst de kast helemaal zwart spuiten en dan goed drogen en afplakke maar....

Wat ook wel stoer zou zijn is een mooie fanguard c.q. GMC Grille voorin de kast (met daarachter uiteraard de bijbehorende fan van grootte naar wens B-) ) en evt (als dat bij je kast mogelijk is) daarboven een Raampie! (heb je gelijk plaats voor B.A. Pop :P )
Jah dat raampje gaat dus niet lukken omdat de voorkant dus een beetje zon golf erin heeft en dus niet geheel glad is. Maar ik heb nog een oude AT tower staan die kleiner is en hoekiger en meer van een van wegheeft. Misschien dat die echt een Van wordt. met raampje en alles. Werkt die alleen niet maar is wel erg kewl ! Dus ik denk dat ik het daarop ff ga proberen enzo, en die andere kast alleen nog die streep doe en de lampen met grill denk ik. Ik denk alleen met die grill maken dat ik dat beter op school kan gaan doen, heb ik meer materiaal tot mn beschikking.
Verder denk ik wel dat die schuifdeur gaat lukken, alleen heb ik hiero geen dremel of zoiets om een stuk uit die kast te halen, maar ook dat gaat wel lukken denk ik. Wordt waarschijnlijk met een soort van gordijnrails gedaan en dan hem vastzetten met een haakje ofzo.
Maar wat ik dus wilde zeggen eigenlijk :) was dat die grill er wel komt met een GMC logo en van die kleine halogeenspotjes als die het tenminste willen doen op 12V (en niet te duur zijn).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 20:23 schreef Doekoeman het volgende:
Die casemod moet wel lukken, maar die B.A. pop ?

(B.A. = Bad Additude)
Er is een hele poppetjes lijn uit de jaren 70 en die kan je voor niet al teveel geld kopen in de betere speelgoedzaken (amsterdam - prinsengracht) en anders heeft ebay ze meestal ook nog wel. Als dat niet lukt dan is er nog de barbie/kenMOD, gewoon een beetje breeduitgevallen barbie/ken zoeken en die dan zwart spuiten, legerpakkie aangeven en zn haar wegschuren en opnieuw van je eigen (schaam)haar een B.A. coupe maken. :+

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 20:04 schreef Freelance_Enforcer het volgende:

[..]

MacGuyver maakt van een hoop stront nog wel een atoombom!
idd en maar zeggen dat ie een hekel aan wapens heeft :P

maar wel een gaaf idee btw 8-)
Pagina: 1