productie planning sheet maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 1245638

Topicstarter
Hoi,

mij vraag is of iemand mij een how to of voorbeeld van excel kan bezorgen hoe ik worload oefening maak in bv excel.
I

Ik heb oplijsting van verschillende activieten op verschillen dagen, nu zou ik willen kunnen schuiven en bij in plannen.

bv dag 1 strart activiteiten lopende over verschillende dagen verschillende taken. zelf toe te voegen op bv dag 5 zelfste cyclus. zodoende ik kan schuiven hierin zonder dat ik terug alle activitieten moet invullen.

super bedankt voor wie hulp wil lenen of linken naar eventule post waar dit reeds behandeld is

mvg

Alle reacties

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Topicstarter
Handig zou zijn dat ik lijst met activiteiten zou kunnen maken, die dan om de zoveel dagen moeten terug komen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

je lijkt nu een bestelling te doen zonder eerst een eigen opzet te maken. Dat is hier niet zo de bedoeling: we denken graag mee maar leggen graag de nadruk op -mee-denken. Vanaf nul het werk doen doe ik liever bij betalende klanten :P

Kan je aangeven waar je zelf aan denkt? Je hebt vast al gezocht maar kwam niet verder met de gevonden tips, en dacht al na over een opzet maar je liep vast. We horen graag hoe en wat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is niet van bestelling willen maken, maar ken mijn beperkte kennis en wil graag basis document dat ik gewoon nog wat wil aanpassen naar mijn voorbeeld. Of mag dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is inderdaad niet de bedoeling van GoT... Kant-en-klare voorbeelden zijn te vinden met zoektermen zoals keur0000 noemde. Als je eenmaal zelf bezig bent en vastloopt in een halffabrikaat denken we wel graag mee.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1