• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 11:08
Hoi,

Ik heb een korte vraag. Ik heb een harmony Hub, deze werkt OK (ff op Google assistent na die ik niet ingesteld krijg). Nu heb ik ook een Harmony 650, die op zichzelf goed werkt maar niet van het bestaan van de hub weet.. Een vraag die ik nu heb, als ik nu een Harmony 950 koop, synchroniseert deze dan altijd met de Hub en ook vice versa?. Stel voor dat ik op de Harmony Hub een activiteit kies; bijvoorbeeld TV Kijken en ik kies op een later moment ervoor om de afstandsbediening te gebruiken om van zender te wissen… is op dat moment de harmony afstandsbediening op de hoogte dat de activiteit TV Kijken geselecteerd is? Dus is de goede activiteit gekozen zonder dat de gebruiker zelf iets geselecteerd heeft? En werkt dit ook andersom; dus de gebruiker selecteert een activiteit op de Harmony afstandsbediening en is de hub hiervan op de hoogte?

Thanks voor de reacties!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:57
Ja dat werkt goed, ik heb weliswaar geen 950 maar de eenvoudige afstandsbediening en hub.
Als ik via m'n telefoon of via Google home een commando geef of een activiteit start, en ik gebruik daarna m'n afstandsbediening, weet deze in welke activiteit ik zit.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• CronoS76
Heb je ook een display op je Harmony afstandsbediening? Ik kan me namelijk voorstellen dat wanneer je geen display hebt het dan anders kan werken? Of zie ik dat verkeerd?

• CronoS76
Ik zie nu dit: https://www.universalremo...ech-harmony-950-vs-elite/
Lijkt erop dat de 950 dus niet kan communiceren met de hub... Dan hang ik denk; vreemd dat ik de afstandsbediening niet los kan kopen voor een hub??

Edit-> Ik denk dat het wel kan werken, het lijkt mij dat je de 950 kan toevoegen aan de Hub omdat het technisch gezien wel dezelfde afstandsbediening is denk ik: https://support.myharmony.com/en-us/harmony-add-on .. Ik begrijp alleen niet waarom de 950 geen Wifi of BT ondersteuning zou hebben, zoals de eerste link aangeeft.. twijfel er dus aan of dat dit dan wel klopt? Hebben deze afstandsbedieningen standaard wifi of BT?

[ Voor 47% gewijzigd door CronoS76 op 22-08-2019 13:24 ]